Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Ik zou ook nog wel zoveel meer willen delen. Het was een fantastische dag met prachtige mensen. 

Haha ja @Cleo66 :D. (Moest je trouwens nog koken vanaaf of stond het eten klaar?)

1 uur geleden zei knakker:

Zoiets helpt mij absoluut verder op mijn eigen weg: ver, heel ver weg van de alcohol.

Waar ik gisteren nog schreef dat het vanavond waarschijnlijk moeilijk zou gaan worden heeft de meeting juist een enorme boost gegeven. Daar dacht ik even aan, kijkend vanaf het strand. En toen hakte ik de knoop door:

Inderdaad, heel ver weg van alcohol.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Cleo66:

Ja dat heb ik ook @Rupsjenooitgenoeg, wil nog zoveel delen .

@Erizo , @Myle en ik hadden nog even overwogen of knakker misschien Frits Wester zou zijn,  maar daar leek hij totaal niet op :D.  

8 minuten geleden zei Cleo66:

Ja dat heb ik ook @Rupsjenooitgenoeg, wil nog zoveel delen .

@Erizo , @Myle en ik hadden nog even overwogen of knakker misschien Frits Wester zou zijn,  maar daar leek hij totaal niet op :D.  

Op wie lijkt hij dan wel:D?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zo'n hoefdier. Jeweetwel. Het begint met een e. Hij was ook vrij onverstaanbaar. Iiehaa. 

Sorry ik ben een beetje flauw. Bedoel het niet verkeerd.:ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgende keer ook komen @Erizo dan kun je hem met eigen ogen aanschouwen :P

mijn vriend zei toen straks , toen ik zei dat we allemaal zo'n normale mensen waren , wat had je dan verwacht "een freakshow " ha ha en inderdaad dat zou pas raar zijn.  We bestaan echt hè @Rosee:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoewel ik het hier ontzettend gezellig heb met al die pubers, had ik graag bij jullie willen zijn. Ik zie trouwens dat ik er naadloos tussen had gepast. Net zoals jullie:-)

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Cleo66:

Volgende keer ook komen @Erizo dan kun je hem met eigen ogen aanschouwen :P

mijn vriend zei toen straks , toen ik zei dat we allemaal zo'n normale mensen waren , wat had je dan verwacht "een freakshow " ha ha en inderdaad dat zou pas raar zijn.  We bestaan echt hè @Rosee:D

Ik woon te ver @Cleo66. Ik had er graag bijgewezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Myle:

...

Waar ik gisteren nog schreef dat het vanavond waarschijnlijk moeilijk zou gaan worden heeft de meeting juist een enorme boost gegeven. Daar dacht ik even aan, kijkend vanaf het strand. En toen hakte ik de knoop door:

Kijk, dat is fijn om te horen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rupsjenooitgenoeg volgende x dan maar. Het was precies zoals iedereen schrijft.  Allemaal hele  leuke mensen,  mooie plek.  Jammer genoeg niet iedereen uitgebreid gesproken maar het voelde heel vertrouwd.  En daarna idd nu bekaf. Nog ff the missing kijken en dan plat. Fijne avond!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Erizo:

:D:D:D Ezels zijn mooie beesten:heart:

Ja, ze stoten zichzelf ook nooit twee keer aan dezelfde (...) Nouja, je hebt er hele enkele bijzondere uitzonderingen bij;).

Hé ezel, je bent wel populair hier. Je was dan geen Frits Wester maar je bent minstens zo spraakmakend! 

bewerkt door Myle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Myle:

:) Gaaf om te horen Myle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei knakker:

Zo is dat :) Maar vanwaar die nieuwsgierigheid Erizo? Dacht jij soms ook dat ik Frits Wester of Bonnie St Claire was?

Pure nieuwsgierigheid:D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei knakker:

Ik heb trouwens meer haar dan Frits Wester

Die heeft dan ook geen haar meer op z'n hoofd haha.

Ik ben trouwens flink verbrand in mijn gezicht! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond het ook erg leuk om een aantal van de forumleden hier in het echt te ontmoeten. Iets om jaarlijks te doen, lijkt me, en dan op afwisselende locaties want we wonen ook verspreid. En wat hebben we geboft met het weer dit keer. Prachtig.

@MijnGerrit, @Myle, @Rupsjenooitgenoeg, @Cleo66, @Etty, @knakker, @Pelle2, @Rosee en @IJsvogel, allemaal reuze bedankt voor jullie komst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Etty, jij ook weer veilig thuis hoop ik ?!:heart:

Verhip,  je had nog een verjaardag , dat is waar ook !

bewerkt door Cleo66
Toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch vanaf hier ook nog even @Smaragd veel beterschap enzo wensen. Jammer dat je door die nek niet bij de meeting kon zijn vandaag. Ik ging bijna even over mijn nek toen ik dat hoorde. Zo'n goeie vent, die iemand die het moeilijk heeft nooit de nek zal toekeren. Nu voel ik de hete adem al in mijn nek om snel weer een meeting te bezoeken als jij erbij kunt zijn als je weer hersteld bent. Maar goed, laat je niet nekken door deze tegenslag, jongen. Het ga je goed, snel herstellen. Ik stop nu met uit mijn nek te kletsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Terug van een gezellige verjaardag, en kijk terug op een fijne middag met jullie.  Tijd was te snel voorbij wat mij betreft,  want niet iedereen gesproken.  

Dank,  ik kom volgende keer weer:) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...