Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Op 20-9-2019 om 10:08 zei Bor:

Ik kan wel zien dat @Yvonne geen échte Fries is. Een echte stamfries verhuist echt niet naar Groningen hoor, never nooit niet.:D

Klopt helemaal Bor, ik ben geen Fries. Ook al heb ik er jarenlang gewoond.... :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarmee ons Borretje zegt dat voor niet-stamfriezen de wereld groter en vrijer is dan voor stamfriezen.
't Is me wat met die stamfriezen. Wat ik op zich wel weer een grappig woord vind. Stamfries. Stamfries. Stamfries...

Sorry voor het niet-meeting-relevante van dit bericht. Maar dat krijg je als 'thuisblijver'.. :(;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Kohtje:

Waarmee ons Borretje zegt dat voor niet-stamfriezen de wereld groter en vrijer is dan voor stamfriezen.

Voor de meeste stamfriezen wel ja. Het is omdat mijn heit nog leeft maar ik wil best in hartje Amsterdam wonen hoor.

Ik vind Amsterdam cool. Maar husband (ook stamfries) dan weer niet, die immigreert dan nog liever naar een ander land.(en das geen grapje).

Maar we zijn stamfriezen dus gaan we intussen nergens anders naartoe..snappie? Vastgeroest Koh..vastgeroest volkje.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, ik zit in de trein terug naar huis, wat een vreselijke middag was dit zeg, nooit meer ga ik naar zoiets.:lol: grapje hoor, het was heel leuk en ik vond iedereen lief. Wat bijzonder om een aantal van jullie live te zien! En om nu een gezicht te hebben erbij. @Bob dank voor de goede organisatie! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mij de zevende meeting; we hebben sinds mijn aanwezigheid op het forum ook nog een paar kleintjes gehad. Wat Kohtje al eerder aanhaalde, valt het altijd op hoe "normaal" iedereen is. Maar ook weer hoe bijzonder iedereen is, als je met elkaar praat. En hoe vertrouwd om onder elkaar te zijn. Voor mij ditmaal een meeting met mensen waarvan ik er slechts één eerder zag en één waarmee ik wel pb's en appjes had uitgewisseld. Veel nieuwe mensen en toch vertrouwd.

Na zo'n tweeënhalf uur zit ik echter wel vol met indrukken en heb de terugreis dan ook weer ingezet. De pannenkoeken die ik ging bakken, zijn inmiddels op.

Dank iedereen, het was weer leuk! Bob dank voor het organiseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal,  pfff ik ben doodop maar voldaan.  Het was dan ook echt een wereldreis voor deze Brabantse . 

Het is zo raar om ineens zoveel gezichten en echte mensen achter de lettertjes te hebben.   En hoe je idee bij sommigen zo totaal anders is , alleen Rosee klopte een beetje bij mijn voorstelling . Maar zelf kwam ik blijkbaar ook heel anders over dan hoe ik eruit zie . Ook mijn Brabantse tongval :P , al kan die nauwelijks verrassend zijn te noemen.  

Prachtige foto  @Bob. Ik kijk alweer uit naar de volgende meeting.  

Dank jullie allemaal dat jullie er waren.  Ik heb ervan genoten :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben wel jaloers op jullie. Had er ook graag bijgeweest. Maar afstand veel te groot.( Canarische eilanden).

bewerkt door Erizo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een super gezellige dag. Leuk hoe een beeld van iemand wat je in je hoofd hebt gevormd, in het echt zo verschillend kan zijn! 

Allemaal gewoon normale mensen. Het was wel komisch dat we toen we om de kaart vroegen om iets te bestellen, we de wijnkaart kregen :lol: 

Nu ben ik van alle indrukken helemaal bekaf, maar het was het zeer waard.

Dankje voor het organiseren Bob!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanochtend in de trein dacht ik nog dat het misschien een aardig idee was om na afloop zo’n ironisch en schijtlollig stukje te gaan schrijven over de meeting waarin ik iedereen met een knipoog op de hak zou nemen.

Maar nu kan ik dat echt niet meer over mijn hart verkrijgen. Jullie zijn gewoon echt heel erg leuk allemaal. En dat meen ik uit de grond van mijn hart. Echt heel bijzonder om al die mensen die je al zo vaak vanachter het ruitje van de computer hebt gezien, waarmee je lief en leed al deelde, nu eens in het echt te zien.

Dank lieve mensen, voor jullie aanwezigheid. Dank voor de leuke middag. Dank voor de gesprekken. Voor het delen van ervaringen. Dank ook voor het mooie weer en voor de zee. O nee, daar zijn jullie geloof ik niet voor verantwoordelijk. Maar ik kan geen maat houden, ook niet met dankzeggen.

Toen ik even alleen richting strand was gelopen, en peinzend vanaf een afstandje naar het tafeltje keek waar jullie zaten dacht ik: wat een bont gezelschap van allemaal verschillende mensen. Elk hun eigen verhaal, eigen sores, eigen charmes. Maar verbroederd in onze worsteling met Oom Bier. (Zo heeft die lul toch nog iets goeds voor elkaar gekregen.) Maar wat voelt het bijzonder om met zo’n clubje mensen zomaar eens een middagje bijeen te zitten. Zoiets helpt mij absoluut verder op mijn eigen weg: ver, heel ver weg van de alcohol.

Ik zou iedereen wel snikkend om de hals willen vallen om nog maar eens een keer dankjewel te zeggen. Maar ja, ik ben een beetje een afstandelijk type. Daarom maar zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Erizo:

Ik heb een vraag?

Hoe ziet Knakker eruit?:D

Mijn hoefje staat op die foto van Bob hierboven. Heb je daar iets aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat ik ook maar even wat schrijven dan.

Iedereen bedankt voor de hartelijke ontvangst. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld. Mijngerrit zag me al aankomen, dus ik hoefde niet te zoeken. Jullie waren allemaal superlief! Ik heb niet iedereen echt gesproken, maar ik vond het heel erg fijn om bij jullie te zijn. Stuk voor stuk fantastische mensen!

@IJsvogel, ik had eigenlijk wel een stukje mee willen lopen op het strand, maar ik kwam er te laat op. :P

Eigenlijk wil ik nog zo veel meer delen over hoe ik mij nu voel, maar ik zal jullie niet langer vervelen:D

Met een grote glimlach slapen straks. Thanks!:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...