Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Volgens de weersvoorspelling wordt het a.s. zaterdag nog een prachtige nazomerdag dus die meeting kan niet meer stuk.

Voor @niks nogmaals: kijk in je p.b. inbox want je kan met iemand meerijden en het zou zo fijn zijn als je ook kon komen.

Hieronder nog een bijgewerkte deelnemerslijst.

adb meeting 2019

12 toegezegd:
Bilo
Bob
Cleo66
Etty
Knakker
MijnGerrit
Myle
Pelle2
Rosee
Rupsjenooitgenoeg
Smaragd
IJsvogel

5 misschien:
CoconutWoman
Kohtje
niks
ties
Zbb

5 niet:
bumperjim
Jopie
kruidenthee67
lady jane
Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan jammer genoeg niet (geen oppas) had ook wel heen gewild zeker omdat het redelijk bij mij in de buurt is, tenminste als t zandvoort t is. Veel plezier alvast 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2019 om 18:41 zei Cleo66:

@spirit , @harald  @Yvonne en anderen , komen jullie ook ?

Helaas @Cleo66, het is mij véél te ver weg, ik woon in Oost-Groningen. 
Mocht de meeting ooit in Groningen worden georganiseerd dan ga ik serieus overwegen te komen... 
Ik wens jullie een heel fijne dag... 

bewerkt door Yvonne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Yvonne:

Mocht de meeting ooit in Groningen worden georganiseerd 

@Yvonnede kans daarop lijkt me klein. De meeste leden van dit forum wonen (vermoedelijk) in de Randstad, en zoals je weet komen Randstedelingen (en 020 al helemaal) slechts met de grootste moeite uit hun reservaat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Adri02:

@Yvonnede kans daarop lijkt me klein. De meeste leden van dit forum wonen (vermoedelijk) in de Randstad, en zoals je weet komen Randstedelingen (en 020 al helemaal) slechts met de grootste moeite uit hun reservaat. 

Hahaha.... klopt @Adri02
Toen wij in Friesland woonden en ik daar ook werkte was het voor de collega's uit Amsterdam een halve wereldreis als er overleg in Leeuwarden moest plaatsvinden, kwamen ook standaard te laat. (files en zo bij de Afsluitdijk ;) ) en moesten vroeg in de middag al weer terug want het was zo'n enorme reis. 
Gek genoeg vond men de afstand Leeuwarden - Amsterdam en weer terug prima te doen voor ons noorderlingen.... zelfs als we van het openbaar vervoer afhankelijk waren werden we verondersteld om om half negen aanwezig te zijn... 
En Oost- Groningen moet nóg veel erger zijn. Daar wil je niet eens dood gevonden worden volgens de meesten. 
En uiteraard ga ik daar niet tegenin. Stel je voor dat men er achter komt hoe mooi en rustig het hier is, hoe aardig de mensen zijn.... dan werd het hier net zo vol als daar... ;) 
Ik mis jouw nuchtere aanwezigheid hier trouwens best hoor Adri, fijn je weer eens te lezen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Adri, ik mis je ook!  

Oost-Groningen, ik ben er geboren. En met mij mijn hele familie. Inderdaad heel mooi daar, veel jeugdherinneringen aan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan wel zien dat @Yvonne geen échte Fries is. Een echte stamfries verhuist echt niet naar Groningen hoor, never nooit niet.:D

Oh of ben jij het A3? Kwartje valt wel maar dus wat laat ;)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt @Bor, maar m'n ouwe nick 'A3' lukte niet meer als forumnaam, en 'Adri' had ik ook al versleten, dus vandaar Adri02. (Een beetje verwarrend is dat er plotseling nu ook een 'Adrie' is verschenen onder de naam 'Adrian', maar dat ben ik dan weer niet).  Ik had een jaartje forumpauze gehouden, maar kom nu af en toe weer even kijken. Heimwee, zeg maar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ook even op de 'officiële' meetingdraad zeggen dat m'n 'misschien' vermelding kan worden verwijderd.
Ik ben nog te onvoorspelbaar  wiebelig door medicatieverandering om het aan te durven. Maar misschien een
volgende keer. (En dan ook liever een ietwat centralere locatie.. ;). Als geboren 020-er die al jong 'geëmigreerd' is, heb ik moeite met
die drukke kant van het land te bezoeken..:P)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank voor het bericht, @Kohtje. Ik begrijp het, nu maar niks forceren inderdaad. Ik zie je graag een volgende keer, en dan misschien maar weer eens in een ander deel van het land. Het zuiden, het oosten, het noorden en centraal Nederland zijn al gesuggereerd. Wat mij betreft goed voor minstens vier toekomstige meetings, maar dat ga ik niet allemaal organiseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt hier wel een beetje op de meeting :D.  Ik ben best wel gespannen om de reis te gaan maken en  het is natuurlijk spannend jullie te zien "live".  Misschien wel vanwege al die spanningen ben ik nu wat emotioneel instabiel ,  maar wil het vooralsnog gewoon doorzetten.  Ik heb er zo naartoe geleefd.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha Bor. 

Cleo het komt wel goed.:heart: Ik vind het ook wel heel erg spannend maar we gaan er gewoon voor! 

Nog 1 nachtje. Pff komt zo ineens toch wel dichtbij hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat het volkomen normaal is dat dit spanning oproept.  Ons reptielenbrein zal het er wel niet mee eens zijn.  Dat was het ook niet toen ik vorige week de Baron in wilde gaan in de Efteling.  'Doe het niet! Dit wordt je dood!'  Natuurlijk wel gedaan en het was hemels.  

Dus de meeting zal ook wel leuk worden, en niet te missen natuurlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rete eng, zoals @Rosee het zo mooi verwoordt... de eerste ADB-meeting die ik bezocht vond ik ook rete eng. Maar het viel allemaal al snel rete mee
en uiteindelijk was het gewoon rete leuk. Latere meetings vond ik niet meer rete eng maar wel rete spannend, omdat je, naast enkele mensen
die je al eerder ontmoet hebt, toch elke keer weer mensen voor het eerst gaat ontmoeten die je wel en ook niet kent. En elke keer was het toch weer rete leuk.

Er is nog geen meeting geweest waarvan ik achteraf dacht dat ik er beter niet naartoe had kunnen gaan. En dat zijn er toch een stuk of zes geweest.
Ik wens jullie allemaal een rete leuke meeting. :heart:

(met dank aan Rosee voor het voorvoegsel rete... het geeft wel een beetje aan hoe eng, spannend, meevallend en leuk ik het vond.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...