Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Dat is spijtig, @Jopie, maar hopelijk zien we je inderdaad een volgende keer dan. Mocht je nog van gedachten veranderen, dan kun je tot op de dag zelf nog anders beslissen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lief dat je me tagged @Cleo66 maar ik ben erg gesteld op mijn privacy. Niet dat ik niet open ben over mijn alcohol probleem, want mijn vrienden en de belangrijkste familieleden weten dat ik om die reden niet meer drink. Maar om af te spreken met gelijk gestemden die ik niet ken is voor mij een lastige. Aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig naar iedereen, maar aan de andere kant vind ik die anonimiteit hier juist wel een meerwaarde. Dus ben ik er niet bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aahhh, jammer dat Scheveningen/Zantvoort (voor mij) niet centraal ligt. Houd me graag aanbevolen voor een volgende keer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooral gaan! Het is harstikke leuk zo'n meeting en ik heb er goede vriendschappen aan over gehouden. Maar naast dat is het gewoon nuttig om elkaar eens te zien en in de ogen te kijken. Een forum is een fantastisch medium maar echt contact maakt soms net even het verschil. Net even die blik, beweging of intonatie in een gesprek kan die ondersteuning zijn die je normaal gesproken niet in een stukje tekst kwijt kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooral gaan ja! Een eyeopener om lotgenoten live te ontmoeten. Echt, ik kan het iedereen zó aanraden...

Vond de eerste keer ook erg spannend. 

Helaas meld ik me wel af voor deze ronde. Ik wens jullie een zinvolle, fijne meeting en hopelijk tot ziens ergens...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer van je afmelding @niks, maar je moet het niet forceren.
Ik stuur je vast wat nadere informatie in een pb, @Pelle2.

Hieronder een bijgewerkte lijst.

adb meeting 2019

10 toegezegd:
Bilo
Bob
Cleo66
Etty
MijnGerrit
Myle
Rosee
Rupsjenooitgenoeg
Smaragd
IJsvogel

5 misschien:
CoconutWoman
Kohtje
Pelle2
ties
Zbb

6 niet:
bumperjim
Jopie
kruidenthee67
lady jane
Lika
niks

bewerkt door Bob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mocht er nog wel iemand gaan vanuit Overijssel of Gelderland, dan hoor ik het graag. Ook samen reizen van af een bepaald station is prima. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei knakker:

Ik speel met de gedachte om mijn ietwat getroubleerde, maar verder wel goedwillende ezelskop te gaan vertonen op de meeting. Kan dat nog @Bob, en zou je mij wat informatie kunnen sturen om te kijken of het hier kan worden ingepast?

Leuk! Ik stuur je de nadere info in een pb.

bewerkt door Bob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-9-2019 om 18:11 zei niks:

Mocht er nog wel iemand gaan vanuit Overijssel of Gelderland, dan hoor ik het graag. Ook samen reizen van af een bepaald station is prima. 

Als het goed is heb je gisteren hierover een persoonlijk bericht ontvangen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...