Spring naar bijdragen

Maandag 3 juni


Aanbevolen berichten

En ja hoor, net toen het begon te bevallen, het niet-werken en het niet-verplichte genieten, daar istie weer, de helaas verplichte maandag. Maar zonder maandag bestond er geen lang weekend hè?

Met frisse tegenzin :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

En ik mis @Kohtje nu toch al wel een hele poos.... 
Koh, laat alsjeblieft even horen dat alles oké is met je? 

Yvonne, ik zit momenteel niet lekker in m'n vel door m'n schouders en armen en de medicatie, en mede daardoor

matig tot niet geïntersseerd in het forum.

Dat waar het op dit forum om gaat is niet aan de orde. Er is geen drankbehoefte en/of -gevaar.

Af en toe lees ik hier een beetje mee en dat is het wel zo'n beetje. Ik hoop op betere tijden zodat ik me hier weer met van alles en nog wat

kan en wil bemoeien. Want als ik dát wil en doe, betekent dat dat ik me door de bank genomen redelijk goed voel.

Ik  vind het wel lief dat je me mist. :)

Ik ga maar uit van: tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Kohtje.

Fijn Ties

Gaaf Binsj

Hier nog aan het opknappen van laatste korte zkh opname vorige week. Nog veel aan huis ( en bed) gekluisterd , maar er is een stijgende lijn aan het komen gelukkig.  Ik merk dat het niet alleen lichamelihk een knauw gaf en geeft. Ook geestelijk. Afspraken moeten afzeggen, telkens teruggefloten worden etc vind ik erg moeilijk. Ook het zeer geniepige stemmetje beide maar te verdoven heeft de laatste tijd nogal in mn kop gezeurd. Daarom maar weer dagelihks op het dagpact en op her forum. Bij de les blijven dus en genieten van elke vooruitgang. Hoe klein ook. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...