Spring naar bijdragen

Zondag 2 juni


niks

Aanbevolen berichten

Ik ga mijn eerste droge dag weer in, knietjes afvegen en kroontje weer recht... 

@Bor ik zou willen dat ik zo sterk was als dat jij bent, maar dat ben ik niet. Ik kwam onder invloed op het forum omdat ik moest stoppen maar het niet wilde @Bilo superbedankt dankzij jou ben ik nu weer nuchter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Ties:

Ik ga mijn eerste droge dag weer in, knietjes afvegen en kroontje weer recht... 

@Bor ik zou willen dat ik zo sterk was als dat jij bent, maar dat ben ik niet. Ik kwam onder invloed op het forum omdat ik moest stoppen maar het niet wilde @Bilo superbedankt dankzij jou ben ik nu weer nuchter

Gefeliciteerd! U bent de 1000e ADB forummer die een terugvalletje heeft gehad! U hebt een glas water gewonnen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Ik ben geen hitteliefhebber dus vandaag wordt niet zo'n fijne dag. De buurman is irritant aan het klussen en de achterburen hebben krijsende kinderen dus dat wordt deur dicht en ventilators aan. 
Gelukkig heb ik hondjes en ga ik straks fijn met hun op pad. 
Terugval is wel echt mijn grootste angst. Alsof je de grip verliest.
De laatste keer dat ik een uitglijder had (na vier jaar droog) werd het een terugval van 6 jaar met steeds tussenposes. 
Daarom heb ik 4 maanden geleden hulp gezocht van een coach. Ik wil echt weer voor the long run gaan. 
Hoe voorkom je dat een uitglijder geen terugval wordt? 
Zo belangrijk dat dit gedeeld wordt hier!! 
Het schuldgevoel en de kater zijn echt rot. Toch is dat maar goed ook. Voel maar hoe vervelend het is, dat je het misschien beter kan laten. 

Weekenden als deze zijn moeilijk. Het warme weer triggert. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint hier ook te zomeren, het kwik raakt net de 30, maar 's nachts is het nog heerlijk fris 14 graden. Als je 's ochtends alles tegen elkaar open zet en tegen het middaguur alles dicht is het prima uit te houden. Ik hou wel van wamte, ben echt een reptiel :) maar dan wel droge warmte. Ik hield het in NL veel minder goed uit met die luchtvochtigheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei CoconutWoman:


Het schuldgevoel en de kater zijn echt rot. Toch is dat maar goed ook. Voel maar hoe vervelend het is, dat je het misschien beter kan laten. 

Weekenden als deze zijn moeilijk. Het warme weer triggert. 
 

Ja stel dat je er geen kater van kreeg, ik zou niet weten hoe je dan het idee zou krijgen om te stoppen. Wees er maar blij mee inderdaad :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bleh...ik kom niet op gang...slaap alweer een paar dagen slecht, te kort...en dat breekt dan toch een keer op. Nu. Kort lontje,  sluimerende hoofdpijn. En ik 'moet' wat voorbereiden voor morgen. Dat kan ook gewoon leuk zijn hoor. Maar ik zit er omheen te draaien..uitstel, beren...nergens voor nodig...oud gedrag.  Ook iets met verwachtingen, er wordt iets van mij verwacht denk ik, dus moet het heeeeeel goed zijn, liefst perfect...dus controle..want stel je voor...dus...dus....stop!

Ha, lucht op...hier ff klagen.

Ik doe 'het' allemaal zelf, kan het dus ook alleen maar zelf anders doen. Dat ga ik doen..munt thee in m n glas, forum zo uit en aan de slag. Rustig en zonder verwachtingen. Adem in....en ook weer uit. Vroeger had ik een andere tactiek voor dit soort momenten. Wat ben ik blij dat ik dat niet meer doe. 

 

En ik geniet van het zomerse...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere dingen gehaald. Eigenlijk kan dat niet omdat ik moet sparen voor de hoge notarisrekening. 
Hoge uitzondering. Lekker broodje voor in de oven en ijs. Veel ijs. 
Zo kom ik de dag wel door. 
Vanavond afkoelen met de hondjes ergens aan het water, nu eerst lunchen en siesta met Netflix. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:
Niks

Yvonne

Lika

Niets mis met een goed pact. 

De tijd lijkt weg te vliegen!!! Bijna half vijf en wat heb ik gedaan? Boodschappen, zwemmen, pedicure, schoenen gepast (bleh) en gekocht (ok). Nu een uurtje lezen. Dan de picknick voorbereiden. Salade van parelcouscous, met tuinerwtjes en feta? Ofzo? 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, tijd vliegt ja...maar ik ben tevreden. Klaar voor morgen, het hier ventileren heeft geholpen, de olifant werd een mug haha!

Dat klinkt als best veel Lika...prima toch? Klinkt goed die salade..lekker verse munt erdoor?

Mijn eten is al een heel eind voorbereid, dat is dan weer het voordeel van 'uitstelgedrag', ga ik andere toch ook nuttige dingen doen...eten voorbereiden. En voor morgen is ook al klaar.  Vanochtend al 3 kilo asperges schoongemaakt, soep van gemaakt en de rest kook ik zo. Citroenpasta erbij mjammie...salade en als toetje oreotaart met vers fruit...en een espresso! Vanavond als iedereen weer thuis is, buiten aan tafel...lijkt wel vakantie! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van een strandwandeling van 10 kilometer

Heerlijk geluncht onderweg, en thuis, sperziebonen aardappelen komkommer en een lekker zelfgemaakt balletje gehakt

Straks nog even naar de tuin, want die zal wel dorst hebben

Vriend en ik hebben het zo gezellige en samen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...