Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 31-5-2019


Aanbevolen berichten

Ik doe ook mee, ik vond het gisteren heel erg positief dat iedereen zich heeft uitgesproken over zijn of haar angsten. Ook vond ik het zeer positief dat @doorbijter voor het eerst gezegd heeft dat het allemaal goed gaat komen. Gister is ook @EefjeJ gestopt met de regendans waardoor we eindelijk dit weekend allemaal van het zonnetje kunnen gaan genieten.. Of moet ik echt tot maandag wachten :mellow:? Fijne avond allemaal en alvast een zonnig weekend toegewenst. Smeer je goed in, rustig aan enuhhhh... vergeet dit niet!!

FAFA8A1D-479D-4850-B398-E021796508D1.thumb.jpeg.89d2dcc9a8498735b8dffc2ab9c78946.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin gisteren was ik idd even positief. Vandaag een echte depri dag. Denk wat last van t stad avontuur van gisteren en erg vroeg wakker. Vergeten de slaapmedicatie te nemen, dom dom. En ik merk dat de twijfel over angst en paniek toch een beetje blijft hangen. Daar baal ik dan weer van.

Ben alleen thuis vanavond, dus probeer mn gedachten te verzetten. Nu eerst gtst kijken en dan morgen een mooie nieuwe dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2019 om 11:18 zei Robbin:

 Ook al een poosje niets van @karel12 gehoord, hoe gaat het met jouw? 

Hallo Robbin. Bedankt voor de belangstelling. Niet veel bijzonders te melden hier.

Wel begint een heel oude klacht, waar ik oorspronkelijk lorazepam voor ben gaan gebruiken zich weer enigszins te vertonen, maar dat vind ik niet verontrustend omdat het vanuit bepaalde alternatieve geneeskundige theorieën, met name de klassieke homeopathie,  bekend is dat iedere werkelijke genezing gepaard gaat met het weer verschijnen van oude klachten.

Verder toevallig gisteren een dip in mijn hersenenergie gehad, die ik vrij verontrustend vond maar door een extra dosis van mijn Bach remedie, in dit geval Cherry Plum - tegen angst voor controle verlies - te nemen is deze weer verdreven.

Misschien een teken dat ik het aantal doses hiervan moet vergroten. Dat luistert nauw voor mij, want bij het voor mij juiste aantal doses heb ik er baat bij maar bij te veel doses voer ik een hoeveelheid energie toe die ik niet harmonisch kan verwerken en die dus disharmonisch werkt.

Het is overigens zeer uitzonderlijk dat iemand zo gevoelig is voor te vaak doseren want ik heb er verder nergens in de literatuur over Bach therapie iets over kunnen vinden. Mogelijk heeft het iets te maken met mijn benzo gebruik (en interdose ontwenning) of met de gevoeligheid van mijn zenuwstelsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om weer van je te horen @karel12. Het had dan natuurlijk ook heel fijn geweest om een positief stukje over te lezen, maar ik begrijp heel goed dat dat lastig is omdat je vervelende klachten hebt. Als de Cherry Plum jouw goed doet, gewoon een extra dosis nemen, als het tenminste niet schadelijk voor je is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...