Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 mei 2019


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Bor:

Moet dingen, niet moet dingen, nadenken, niet nadenken, wel stress en geen stress,wel gehaast en niet gehaast, simpel leven maar ook weer niet te simpel en minder kan meer worden..

Juist ja.Lieve kijkbuisvriendjes/ dinnetjes ik begrijp er geen bal van waar jullie het over hebben mag dat ook?

Ik zeg maar gewoon zo; First things first. Ceep it simple and stay calm.

nee joh,  natuurlijk begrijp jij dat nog niet. Jij drinkt immers nog af en toe, dan ben je nog niet zo ver in je geestelijke  ontwikkeling als wij :)

(je kan het wel hebben, toch borrie?)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij gaat het inderdaad niet zozeer om een simpel leven, als wel dat ik meer zelf kan bepalen. Mijn werk nu is één en al deadline. Al meer dan 20 jaar. En dan zijn het ook nog eens dingen die ik zelf niet maak, of maar ten dele. Dus ik ben een grote aanjager en opvoeder. 

Daarin ben ik naar verandering aan het groeien. Ik begin het te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En..ze willen de pensioenleeftijd verlagen naar 66 jaar en 4 maanden of zoiets ?

Yes..stel dat dat door zou gaan, dan zou mij dat ongeveer 12000 euro schelen wat ik minder hoef te sparen om eerder te kunnen stoppen met werken

Dus nog eerder minder " moeten "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei jopie:

nee joh,  natuurlijk begrijp jij dat nog niet. Jij drinkt immers nog af en toe, dan ben je nog niet zo ver in je geestelijke  ontwikkeling als wij :)

(je kan het wel hebben, toch borrie?)

 

Ik heb je al zinnigere dingen weten schrijven joops.

Ik zou er bijna aanstoot aan nemen maar...leven is loslaten.

Ah 

#...

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe fluiten de vogels hier?

Ik sta zondag op de rommelmarkt dus ben al wat nerveus. Wat stom is maar ik voel me gewoon niet zo comfortabel in een setting van aanbieden, onderhandelen en al diene crap. Maar goed..ik moet van mijne rommel af :)

Verder volg ik loopbaanbegeleiding. Ik heb t wel gehad met mijn job maar heb geen idee welke richting ik uit wil. En of ik wel een andere richting durf uitgaan moest ik t weten.

Ik heb t niet echt doorgelezen @Lika, ik las alleen dat je wenste dat je al in een ouwmannekeshome zou willen zitten? Duuuh! Gaan maar gewoon voor je pensioen. Gek geval! 

Ik heb verlof deze week. T enigste nadeel aan verlof is dat ik elke dag later slapen ga en ik dus volledig uit mijn ritme ben als ik terug werken moet.

Dus bij deze...

Ga ik proberen slapeuuh :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei fleurtje:

Ik heb je al zinnigere dingen weten schrijven joops.

Ik zou er bijna aanstoot aan nemen maar...leven is loslaten.

Ah 

#...

:ph34r:

Ik mag hopen dat je er aanstoot aan zou nemen ware het serieus gemeend :)

Gelukkig weet @Bor wel beter.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...