Spring naar bijdragen

onze h. kamer 30-5-2019


Aanbevolen berichten

Hallo lieverds

Hier ben ik weer. Wat lees ik veel nare verschijnselen tijdens en na de afbouw hier. Ikzelf ben nu met 1 mg lora minder bezig. En heb erg last van spierspanningen spiertrekkingen en het gevoel steeds te moeten overstrekken. Echt een zwaar rotgevoel. Ook ben ik smiddags doodmoe. En kan ik amper wakker blijven terwijl ik wel goed slaap.

Iemand ervaring met 1 van de 2 klachten? 

@Kannietmeer @bolletje @Cyclad58 @Bestwel @mito 

 

Liefs van Lynn xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds

Hier ben ik weer. Wat lees ik veel nare verschijnselen tijdens en na de afbouw hier. Ikzelf ben nu met 1 mg lora minder bezig. En heb erg last van spierspanningen spiertrekkingen en het gevoel steeds te moeten overstrekken. Echt een zwaar rotgevoel. Ook ben ik smiddags doodmoe. En kan ik amper wakker blijven terwijl ik wel goed slaap.

Iemand ervaring met 1 van de 2 klachten? 

@Kannietmeer @bolletje @Cyclad58 @Bestwel @mito 

 

Liefs van Lynn xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds

Hier ben ik weer. Wat lees ik veel nare verschijnselen tijdens en na de afbouw hier. Ikzelf ben nu met 1 mg lora minder bezig. En heb erg last van spierspanningen spiertrekkingen en het gevoel steeds te moeten overstrekken. Echt een zwaar rotgevoel. Ook ben ik smiddags doodmoe. En kan ik amper wakker blijven terwijl ik wel goed slaap.

Iemand ervaring met 1 van de 2 klachten? 

@Kannietmeer @bolletje @Cyclad58 @Bestwel @mito 

 

Liefs van Lynn xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds

Hier ben ik weer. Wat lees ik veel nare verschijnselen tijdens en na de afbouw hier. Ikzelf ben nu met 1 mg lora minder bezig. En heb erg last van spierspanningen spiertrekkingen en het gevoel steeds te moeten overstrekken. Echt een zwaar rotgevoel. Ook ben ik smiddags doodmoe. En kan ik amper wakker blijven terwijl ik wel goed slaap.

Iemand ervaring met 1 van de 2 klachten? 

@Kannietmeer @bolletje @Cyclad58 @Bestwel @mito 

 

Liefs van Lynn xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds

Hier ben ik weer. Wat lees ik veel nare verschijnselen tijdens en na de afbouw hier. Ikzelf ben nu met 1 mg lora minder bezig. En heb erg last van spierspanningen spiertrekkingen en het gevoel steeds te moeten overstrekken. Echt een zwaar rotgevoel. Ook ben ik smiddags doodmoe. En kan ik amper wakker blijven terwijl ik wel goed slaap.

Iemand ervaring met 1 van de 2 klachten? 

@Kannietmeer @bolletje @Cyclad58 @Bestwel @mito 

Liefs van Lynn xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Lynn86:

Hallo lieverds

Hier ben ik weer. Wat lees ik veel nare verschijnselen tijdens en na de afbouw hier. Ikzelf ben nu met 1 mg lora minder bezig. En heb erg last van spierspanningen spiertrekkingen en het gevoel steeds te moeten overstrekken. Echt een zwaar rotgevoel. Ook ben ik smiddags doodmoe. En kan ik amper wakker blijven terwijl ik wel goed slaap.

Iemand ervaring met 1 van de 2 klachten? 

@Kannietmeer @bolletje @Cyclad58 @Bestwel @mito 

Liefs van Lynn xxx

Hi Lynn! Welkom terug!
De spiertrekkingen heb ik heel lang gehad en komt super veel voor en kan ook nog lang duren voordat dat over is. Het gevoel te moeten overstrekken: komt dat doordat het voelt als kramp?
De vermoeidheid is ook voor veel mensen denk ik herkenbaar, maar slaap niet persee. Ikzelf heb wel een groot gebrek aan energie ( ben wel al 18 maanden benzovrij) en had heel veel behoefte aan slaap. Mijn nachten waren meer dan 10 uur, anders voelde ik me totaal verrot overdag. Wanneer ik die uren niet maakte, moest ik wel overdag slapen en dat probeerde ik te voorkomen om niet mijn nachtrust te verstoren.
Kan je slapen overdag zonder problemen? 
Ben je weer met een hele stap van 1mg naar beneden gegaan of heb je het langzaam afgebouwd?

Dikke knuffel. Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi Lynn! Welkom terug!
De spiertrekkingen heb ik heel lang gehad en komt super veel voor en kan ook nog lang duren voordat dat over is. Het gevoel te moeten overstrekken: komt dat doordat het voelt als kramp?
De vermoeidheid is ook voor veel mensen denk ik herkenbaar, maar slaap niet persee. Ikzelf heb wel een groot gebrek aan energie ( ben wel al 18 maanden benzovrij) en had heel veel behoefte aan slaap. Mijn nachten waren meer dan 10 uur, anders voelde ik me totaal verrot overdag. Wanneer ik die uren niet maakte, moest ik wel overdag slapen en dat probeerde ik te voorkomen om niet mijn nachtrust te verstoren.
Kan je slapen overdag zonder problemen? 
Ben je weer met een hele stap van 1mg naar beneden gegaan of heb je het langzaam afgebouwd?

Dikke knuffel. Liz

Hey lieve liz @Kannietmeer

Bedankt voor je reactie. Het overstrekken doe ik omdat het gewoon heel irritant voelt. Echt van binnen een soort zeurend gevoel in mn spieren. Ik slaap als de kids op school zijn meestal 2 uurtjes en dan gaat het wel weer. Maar ik ben 32 en nu al zo ontzettend moe overdag. Ik weet het lora is echt rotzooi.

MAAR toch iedere keer ben ik bang en krijg ik angstgedachten als ik rare dingen in mn lichaam ga Voelen.

Voel me niet echt mezelf nu. 

Ik ben met 1 mg gegaan weer idd. 

Liefs Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Ik heb 3 × 10 mg  Oxa  gebruikt met afbouw acht maanden . Ik kreeg  dit om de bijwerkingen van AD  te verminderen . Ik kreeg veel schoksensaties van AD  ,Daarom mocht ik de  daarom mocht ik de Oxa Niet stoppen. Moest eerst de AD afbouwen ,  daarna pas de oxa . Totaal niet begeleid bij deze afbouw ik  dacht zo snel mogelijk van deze rotzooi af en heb dit proces te snel laten verlopen .Dacht de opzet zo snel mogelijk uit mijn lijf met alle gevolgen van dien! Dus  Niet echt  cold Turkey  echt veel en veel te snel !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin  had net een bericht gemaakt ik kan het nergens meer vinden .

 Heb oxa Acht maanden gebruikt met de afbouw   Erbij . Kreeg  dit om bijverschijnselen va AD te verminderen.

 Van de AD kreeg ik schoksensaties! Dit  middel afgebouwd en hield ik de Oxa  over 

 Hiermee ben ik niet begeleid en heb dit op mijn eigen houtje afgebouwd , ik dacht dit middel moet zo snel mogelijk uit mijn lijf lichaam . Met alle gevolgen van dien dus niet echt cold turkkey   Maar veel te snel afgebouwd ! Denk dat ik daarom zo lang klachten heb !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nek klachten van nu zijn heel erg ongelofelijke stijve nek pijn op mijn schedelrand  nog steeds nare  druk op mijn oren.De nerveuze klachten zijn wel verdwenen maar ik maak nog wel zelf anders aan omdat ik bezorgd ben of dit ooit overgaat. Heb heb ook soms nog last van evenwichtstoornis 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dat uit de Ashton Manuel Lizz??

de acute verlengde ontwenning???

55 minuten geleden zei Kannietmeer:

Lieve Bol,
Onzeker zijn over genezing is inderdaad niet handig. Zeker niet als er veel energie naar toe gaat. Ons lichaam heeft gewoon tijd nodig, dat is alles. Best makkelijk eigenlijk....  Bedenken wat je fijn vind om te doen als je beter bent is inderdaad fijn. En heb ik veel gedaan, en nog steeds ;-)

Hoop dat het programma helpt! Hoe heet het?

Doe je dat allemaal uit je hoofd? :lol:
Gaat goed vandaag, zeer goed geslapen. Mijn vriend bleek helaas last te hebben van muggen en was al om 4 uur wakker. Dus nu met spoed een muggenvanger en vliegenlicht gekocht. Hopen dat het werkt.

Klinkt als een heerlijke ochtend Eef. Zolang je de energie hebt om bij je paard te zijn is het denk ik heel goed voor je om te doen. Het is actieve ontspanning, daarna neem je rust. Klinkt goed.


 

 

Lieve doorbijter,
Het zou kunnen dat als je meer acceptatie in je hart en gedachten toelaat, dat dit NU gebeurd en een feit is, dan denk ik dat je meer vrede in jezelf zal ervaren. Het is iets wat er NU is maar straks niet meer zal zijn. Er zal namelijk echt een dag komen dat dit allemaal over is en dat je weer van dingen kan genieten. Maar zolang je nog midden in dit proces zit, kan je niets anders verwachten. Dat is iets wat mij heel erg hielp om te bedenken. Dat het niet anders is dan het hebben van kanker of pfeiffer, of ME, en dat ik de keuzes tijdelijk anders moest maken, zolang mijn lichaam en hoofd dat nodig hadden. Met daarbij het positieve nieuws dat je er wel echt zeker weten beter van kan worden en je je leven terug zal krijgen. Het is niet ongeneeslijk. Ja, het is wel pijnlijk en daar mag je echt verdriet over hebben en over huilen en boos over zijn etc. Maar laat de pijn je nooit vertellen dat het nooit meer goed komt, want dat is een leugen. Het is nu heeeeel pijnlijk, maar het is niet voor altijd en je zal hier helemaal van genezen! Schrijf het op een blaadje en hang het in je gezichtsveld. Ik zal genezen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2019 om 13:39 zei Eleo31:

Heb je dat uit de Ashton Manuel Lizz??

de acute verlengde ontwenning???

 

Nee, dit is een soort term die in de benzo wereld regelmatig wordt gebruikt en daar heb ik het geleerd door veel te lezen. De medische term die ik ken in het engels is PAWS. Post accute withdrawal syndrom. Doordat mensen bij een te snelle afbouw, of cold turkey, vaak heel lang ziek zijn bij benzodiazepines is dit een zeer toepasselijke term. Verlengde accute ontwenning is iets wat je wil voorkomen door langzaam af te bouwen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kannietmeer:

Nee, dit is een soort term die in de benzo wereld regelmatig wordt gebruikt en daar heb ik het geleerd door veel te lezen. De medische term die ik ken in het engels is PAWS. Post accute withdrawal syndrom. Doordat mensen bij een te snelle afbouw, of cold turkey, vaak heel lang ziek zijn bij benzodiazepines is dit een zeer toepasselijke term. Verlengde accute ontwenning is iets wat je wil voorkomen door langzaam af te bouwen.
 

Dat klopt bij mij Liz, maar dat kan wel alsnog goedkomen ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Eleo31:

Dat klopt bij mij Liz, maar dat kan wel alsnog goedkomen ?????

Lieve Eleo, dit herstelt ook absoluut. Je hebt ook kleine signalen dat er wel verbetering is af en toe toch? Ook de mensen die helemaal cold turkey gaan genezen, dus jij ook. Zeg dat maar elke dag tegen jezelf. :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Eleo31 Misschien is het een goed idee voor jou om elke dag een of twee eetlepels kokosolie te slikken en elke dag bacopa monieri te gaan gebruiken. Je zal er mogelijk niet direct veel van merken, maar mogelijk helpt het je herstel te versnellen. We kunnen niet vergelijken wat er gebeurd als je het niet neemt, dus je zal dan gewoon op de wetenschap moeten vertrouwen die de voordelen van deze dingen aantonen. Bacopa vermeerderd de gabareceptoren en moet je wel langere tijd slikken voordat het  voor 'normale' mensen resultaat heeft. Ik slik het al sinds ik ben gaan afbouwen, dus al bijna 2 jaar. Geen probleem als ik het vergeet of als ik er mee wil stoppen.  Ook de kokosolie bevorderd herstel van zenuwschade aan de hersenen. Het is zeer makkelijk om dat elke dag te eten naar mijn mening. Je kan al een emmertje biologische kokos halen voor minder dan 5 euro ( Aldi en Lidl zijn mijn favorieten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer Dankjewel lieve Lizz  voor je duidelijke antwoord ben altijd zo blij met jouw reacties!!!!!!!! Bacoba  is een probiotica toch!?!?! Ik gebruik  nu een eigen middel van een natuur arts ! Maar dat jij uitlegt is misschien beter !!!! Kokos oh die ga ik kopen en gebruiken kun je ook op je brood smeren toch ?Ik slik wel Imrga 3  / 6

 En dank je voor je peptalk ,dat het bij mij ook goed komt dank je lieve Liz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...