Spring naar bijdragen

Weet niet hoe


Clare

Aanbevolen berichten

Ik zag net dat je bij ditjes en datjes ook wat geschreven had. Dus ik hoefde je niet meer over te halen om te schrijven. :)

Je hoeft hier niet te schrijven dat je niets gedronken hebt als dat wel zo is hoor. Je kunt op een forum gewoon eerlijk zijn.

Heb precies hetzelfde als jij, en ik heb dat vaker hier op het forum gelezen. Hooggevoeligheid, ADHD, ADD, ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster. Voelde me vandaag goed..voelde als mezelf.ondanks de afkickverschijnselen..pff best pittig.. Heb ik gedronken dan zal ik het zeggen en toegeven als ik heb gedronken.

Zo ook afgesproken met manlief en hulpverleners.  Maar omdat ik deprie ben en het heel druk wordt in mijn hoofd lijkt het alsof ik gedronken heb ..dezelfde symptomen.

Dank je voor je bericht..lief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw lieve Clare, niet zo hard tegen jezelf zijn. Hoor wie het tikt. Tegen/voor een ander weet ik het altijd beter. Voor jezelf is het soms lastiger. Herken dat zo goed.

Juist wel blijven schrijven hier!! Dat drukke in het hoofd herken ik van partner. Echt heel chaotisch soms dan. 

Fijn steunend draadje dit. Pak het mee. En ook Lonster haar opmerkingen. Denk dat er een kern van waarheid in is. Herken het iig.

Morgen voel ik mij nog wat meer beter. Ga weer slapen, lijk wel een oud mens. Moet even. Kom op en blijven hier, sterk dat je juist uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de zelf afwijzing en zelfs wel zelfhaat herken het zo. Zo stoer dat je het durft te tikken. Maar ik weet zeker dat jij erg behulpzaam voor anderen bent, en zij jou ook juist als een fijn helpend mens zien. Kom op. Samen kunnen we het hier zolang we die rot drank maar laten staan. Die vergroot alles uit en veroorzaakt nog meer drama. Kunnen we juist niet gebruiken! Zet hem op lieverd en blijf je wel uiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

@Clean66 wat ben jij attend..het gaat niet goed... sorry dat ik een bericht heb geplaatst en weer weg heb gehaald.....(zo rot dat je het niet gewoon kan verwijderen ..,)jij bent in deze... wie wat ...van verhalen de enige die heeft gevraagd hoe het gaat met mij.  LIEF..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank lieve mensen.

WeTikken wat ..wordt gelezen zoals je wilt...zie het slecht..zie het anders...haal er uit wat je vind..denk dat het  te maken heeft met hoe in het leven staat.  ...negatief..dan lees je negatief 

Neem mij voorbeeld...prutser..voor mij is het iets lachwekkend..mensen als @lady jane vonden het niet grappig . HET WASMAAR EEN WOORD. Yep ik zit er mee dat iemand me total niet kent mij dwingt dat ik een bericht terug haal.   Want het zou me sieren .lekker belangrijk. Pff..wie moeten we  allemaal gelukkig maken...

Dit forum is er om mensen te helpen en geen oordeel te  hebben ...de dynamiek hier is er niet meer ..we kunnen alles vertellen want welke weg je in gaat ..wie  geeft  jullie  het recht om te oordelen over andere.  

Ik dacht hier rust en erkenning te vinden..niets was minder waar ...mensen die hier al jaren zijn denken dat ze ieder ander te kunnen veroordelen .  Niet oké 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me niet indenken dat ik jou dwong meis.maar zo vatte jij het dus op. Jammer hoe je schrijft. Maar ik vul nu in dat je nog drinkt. Toen ik nog dronk gaf ik ook anderen de schuld van  dingen. Maar ik kan wel begrijpen dat je mij als oudgediende een betweter vindt hoor dat vind ik van mezelf ook soms.sorry daarvoor.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Clare,

Zelf zit ik nog niet zo lang op dit forum maar het valt mij op dat er op dit moment zoveel boze berichten over en weer zijn. Volgens mij vind jij dat ook maar waarom dan dit bericht? Ik zal wel e.e.a.gemist hebben maar ik kan niet goed volgen waar voor jou nou zo erg de schoen wringt. Het enige wat ik nu lees is iemand die boos is op nare reacties terwijl je daarmee zelf ook een nogal cynisch bericht het forum op slingert.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik denk ook dat er wat anders met je aan de hand is maar dat weet ik (en iedereen hier) natuurlijk nooit zeker tot dat je zelf iets aangeeft, misschien dat het forum je dan wel wat kan brengen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dus..we tikken wat en de mensen die het lezen ..lezen totaal wat wat anders.terwijl de boodschap iets anders was.  Het is wat je wilt lezen.

@Bob. Ja  hoor noem me een mafkees als dat jouw blij maakt. Het is maar een een woord. Als dat het enige woord is wat in  je op komt na het lezen  so be it!

We hoeven niet te drinken om te kunnen lezen dat sommige teksten niet oké zijn ...moeten we nuchter zijn om te beseffen dat sommige uitingen echt niet kunnen. Het spijt me dat mijn schrijven gezien wordt als jammer.

Heb alweer spijt dat ik me heb laten triggeren  om te reageren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net deze draad in zijn geheel opnieuw gelezen, @Clare. Best complex allemaal, daarom realiseer me nu ook dat het niet aardig was te vragen of ik je mafkees mocht noemen. Maar het was ook maar een vraag, hoor. Het antwoord weet ik nu, dat is nee. 

Probeer je ons ook een beetje te begrijpen? We proberen echt te helpen en je blijft hier welkom, ook als er eens iets staat wat minder fijn bij je overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bob. ik vond het ergens wel grappig. Ik ben ook een mafkees hoor.

Ik vind het super dat mensen elkaar bij willen staan en willen helpen. Daarom ben ik hier nog  Begrijp jullie ..super lief en behulpzaam  . Begrijp ook dat ik niet altijd oké overkom. Heb me ook misdragen door anders te reageren dan gewenst.en daarvoor hoef ik niet te drinken.

Ik als broekie kan veel leren van oudgediende ook al is het soms niet fijn om te horen. Dankbaar voor alle advies en hulp.  @lady jane

Wil niet andere de schuld geven maar de teksten kunnen wel wat anders hoe mensen reageren op elkaar vind ik . 

bewerkt door Clare
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het spijt me zo...ik voel me laatste tijd echt k@@#. En het niet oké Om af te reageren op jullie.  Ik wil dit niet  zijn ik kan zoveel leren van jullie.. nogmaals sorry mijn posting  zijn niet goed. De eenzaamheid en me waardeloos voelen nam de overhand. Als ik jullie gekwets heb dan spijt het mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Clare, 

Niet fijn om te lezen dat het niet goed met je gaat. Vanwege je postings in het draadje van Harald heb ik nu jouw draadje gelezen en je lijkt me helemaal geen naar persoon, of iemand die er beter niet kan zijn zelfs.

Iedereen zegt weleens iets waar die later spijt van krijgt. Dat is menselijk. En zeker als het niet goed gaat.

Ik wil je sterkte wensen en een :rose:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet onder invloed. Ja daar kan je gelijk in hebben . 2 persoonlijkheden was ook vandaag wat de psycholoog ook zag.. de ene leuk de andere was niet zo leuk.  De ene spreekt de andere tegen. 

Mijn hoofd ..ja ach we weten het niet..

Ik wil normaal zijn en niet een persoon die de hele tijd moet afgeven op andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat mensen me naar persoon noemen zonder dat ze me kennen helpt niet  sorry. Dat heeft er in gehakt..want ik ben niet zo..echt niet 

Ik ga elke week met een lief vrouwtje thee drinken omdat ze eenzaam is...waarom ik me moet verantwoorden weet ik niet. Waarom wil ik zo graag dat jullie me zien..maar echt zien..sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...