Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Blauwe lucht hier, daar doe ik het voor! 

Gisteren naar het Rijksmuseum geweest, naar de tentoonstelling Alle Rembrands. Mooi! Een paar jaar geleden met Lady Jane er geweest, nu is het me eindelijk gelukt om mijn man mee te krijgen, als rasechte Amsterdammer moet hij toch ook een keer daar geweest zijn, hahaha! Gek dat we in het buitenland wél naar musea gaan, maar in eigen land (bijna) nooit. Schitterend weer gehad, echt een dagje uit vlak bij huis.  Marten en Oopjen gezien, heel bijzonder. Binnenkort gaan ze weer naar het Louvre, dus dit was mijn kans! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

@Sowhat , nee, dat viel wel mee. En bij de tentoonstelling Alle Rembrands krijg je een toegangskaartje met een tijdslot, dus niet iedereen kan er tegelijk in. Prima geregeld! 

Ja dat doen ze allemaal tegenwoordig, het van Gogh, het Stedelijk... Laatst wilden we naar Van Gogh, was gewoon vol die dag. Beetje balen maar wel beter. 

Ik moet wel zeggen dan is Nederland toch weer een goed georganiseerd landje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word weer eens te dik. Nou zou ik dus moeten gaan sporten, maar daar heb ik een broertje dood aan (gekke uitdrukking overigens). En ook geen tijd voor, vind ik (onzin, als je iets wilt, máák je tijd ..). Dus heb ik maar besloten om twee vliegen in één klap te slaan: ik ga als een razende roeland tekeer in het huis van mijn zoon en schoondochter (oppasdag, maar met de schoonmaak dus) en dat helpt hen én mij :D. Nou hoop ik dat ik morgen weer zo'n bui heb, in mijn eigen huis :lol:. Komaan, pauze is voorbij, ik ga weer huishouderen! 

bewerkt door nancy
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei nancy:

Ik word weer eens te dik. Nou zou ik dus moeten gaan sporten, maar daar heb ik een broertje dood aan (gekke uitdrukking overigens). En ook geen tijd voor, vind ik (onzin, als je iets wilt, máák je tijd ..). Dus heb ik maar besloten om twee vliegen in één klap te slaan: ik ga als een razende roeland tekeer in het huis van mijn zoon en schoondochter (oppasdag, maar met de schoonmaak dus) en dat helpt hen én mij :D. Nou hoop ik dat ik morgen weer zo'n bui heb, in mijn eigen huis :lol:. Komaan, pauze is voorbij, ik ga weer huishouderen! 

Als je nog meer wilt bewegen en je zoekt andere huizen om schoon te maken;..laat dan mwaar weten he :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk naar het park geweest met de hondjes. Wat is het dan fijn, op maandag zowat het hele park voor mezelf. 
Dat is het dan hé, de beloning. In het weekend geen feestjes meer maar ik krijg er de maandag voor terug. En de dinsdag en de woensdag. 
Geen brakke dagen meer. 
Dat hou ik er in. Op maandag iets extra fijns doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...