Spring naar bijdragen

De huiskamer 26 mei 2019


Robbin

Aanbevolen berichten

@Robbin het is hier drama. Vanmorgen ook weer zo ellendig wakker geworden.  Lijkt wel ellendige dag erger te worden. De lora werkt amper nog. Krijg dan angst dat de diazepam straks ook niks zal doen en ik in deze hel moet afbouwen en dus nog verder in de hel beland, grrr. Paniek hier dus weer. En vraag me af of ik niet gewoon in 1 x kan omzetten. De lora werkt toch niet meer. Twijfel alom. Hoop dat Erik goede ideeen heeft. Al zie ik wel ontzettend op tegen het rijden er naartoe. Tis 2 uur enkele reis en in de auto zitten is echt een ramp. Hebben meer mensen daar last van en wat doe je er tegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Robbin, goedemorgen. 

Wat een treffende cartoon!. Geef de benzo een rotschop, zodat het niet meer als een boomerang kan terugkomen.

Hier ook goed geslapen, vandaag verjaardag van schoonmoeder, dat wordt weer een drukke dag. 
Ook al ben ik nu 18 maanden van de benzo af, zo heel soms heb ik nog een onrustige dag, uit het niets. Gisteren was het weer zo'n dag. En heel bizar, zo tegen het einde van de middag slaat het ineens de positieve kant op en is het weer rustig. Nu lees ik ook bij @Kannietmeer en @Eleo31, die ongeveer even lang als ik zijn gestopt, soortgelijke berichten dat zo soms een soort van wave of vervelend gevoel toeslaat. Het hoort er allemaal bij, maar als ik bekijk wat nu allemaal wel goed gaat in vergelijking met eind 2017 mag ik beslist niet mopperen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei doorbijter:

@Robbin het is hier drama. Vanmorgen ook weer zo ellendig wakker geworden.  Lijkt wel ellendige dag erger te worden. De lora werkt amper nog. Krijg dan angst dat de diazepam straks ook niks zal doen en ik in deze hel moet afbouwen en dus nog verder in de hel beland, grrr. Paniek hier dus weer. En vraag me af of ik niet gewoon in 1 x kan omzetten. De lora werkt toch niet meer. Twijfel alom. Hoop dat Erik goede ideeën heeft. Al zie ik wel ontzettend op tegen het rijden er naartoe. Tis 2 uur enkele reis en in de auto zitten is echt een ramp. Hebben meer mensen daar last van en wat doe je er tegen

Ja lieve @doorbijter wat een ellende toch. Ik denk dat je eerst vertrouwen moet hebben in de Diazepam. De geleidelijke omzetting is handig omdat Diazepam een langere werkingsduur heeft, het is zo dat vervanging in 1 keer wat meer kans op problemen geeft. Bespreek dat rustig met Erik, hij zal jouw persoonlijke situatie (want iedereen is anders) inschatten en op basis daarvan jou het in zijn ogen beste advies geven. 

Wees ook niet te bang voor de Diazepam! Erger dan de Lorazepam wordt het zeker niet. Lorazepam is door de aard, werkingsduur en grote potentie veel krachtiger dan Diazepam en geeft daardoor heftiger ontwenning. Als je eenmaal op Diazepam bent ingesteld (geef het wel even de tijd!) zul je merken dat je weliswaar afbouwklachten hebt en houdt, maar dat deze milder zijn dan bij Lorazepam. 
Gaat er overmorgen wel iemand met je mee? Bedenk wel dat de reis de moeite meer dan waard is, het is een zeer belangrijke stap op weg naar herstel voor je! 
Succes en sterkte! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Hier vaak wakker vannacht, wel wat uren geslapen gelukkig... Tegen 5 uur weer onrust in mijn lijf. Gisteravond ging het wel oké en nu ook wel redelijk, erg moe en dat rare gevoel komt weer op in mijn hoofd. Iemand tips tegen die druk / pijn? 

@Cyclad58 vroeg me toevallig vanmorgen af hoe het met je ging... Fijne dag vandaag!

@doorbijter nog twee nachtjes... Hou vol! Ik had het wel na een rit van anderhalf uur, niet zelf gereden, maar daarna echt wiebelig open mijn benen, erg wazig....

Net de paarden allemaal buiten gezet en nu weer even op de bank met een kop thee.... :)

Hoe gaat het met jullie @MIKE261 en @Bianca78

Fijne dag iedereen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 ik heb ook zeker vertrouwen in de diazepam. Ik denk dat zonder dat vertrouwen het helemaal moeilijk zal worden. Maar op de erg moeilijke momenten, en die zijn er momenteel nogal veel, ga ik aan alles twijfelen. Ik geloof zeker dat het met de diazepam alleen maar beter kan worden. En idd, Erik zal er ook wat zinnigs over kunnen zeggen. Vooralsnog wil ik in 3 weken de omzetting doen, denk dat dat wel reëel is. Mijn vriend gaat gelukkig met me mee. Zelf rijdt ik al jaren geen auto, sinds het gebruik van die benzooi. 

@EefjeJ zo tel ik ooi af, nog. 2 nachtjes. Ben blij d at t zo dichtbij is, maar zal nog blijer zijn als ik van de afspraak weer thuis ben en er een goed gevoel aan heb over gehouden, maar aan dat laatste twijfel ik geen seconde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

De afgelopen de 2 dagen waren niet leuk, pijn en brandend gevoel in maag en slokdarm, hoofdpijn en duizelig. Kon me nergens op concentreren. Moeilijk om dan nog positief te blijven. Vannacht aardig geslapen totdat iemand om 3.00 uur een vuurwerkbom afstak, het hele huis wakker <_< Het lijkt nu minder wazig in mijn hoofd dus dat is wel fijn.

@Robbin goed bezig, weer wat eraf!

@doorbijter extra spanning voor de afspraak bovenop de ellende waarin je nu zit is ook niet fijn, hoop dat je na dinsdag meer rust krijgt.

@Cyclad58 gefeliciteerd met je schoonmoeder, gezellige dag vandaag.

@EefjeJhet enige wat mij helpt is warmte in mijn nek, even douchen of een kruik. Balen dat je daar elke dag last van hebt. 

Vandaag weer even de deur uit, fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter Ik ga duimen voor een hele positieve dinsdag :) x

Wat vervelend @Bianca78 dat je je zo gevoeld hebt...en dan is het idd moeilijk om positief te bijven, snap ik helemaal. Ooit komt er een dag dat we er vanaf zijn x

Vandaag heb ik weer ineens best veel hartoverslagen, die waren de afgelopen week bijna afwezig en nu weer bam... Zo onvoorspelbaar allemaal en dat vind ik ook het nare ervan, er is geen peil op te trekken... Maar even afleiding gezocht in de tuin :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter ik voel hoe zwaar je het hebt. Ik sluit me aan bij wat Cyclad zegt. Omdat je het nu heel zwaar hebt en door de bomen het bos zelf niet meer goed ziet is het denk ik echt belangrijk dat we je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ik merk vooral aan je dat je radeloos bent en daardoor nogal van gedachtens veranderd. Als ik nu zou zeggen dat ik in de sloot spring, spring je er volgens mij zo achter aan. Erik ziet dit uiteraard dagelijks in zijn praktijk helaas, maar om voor jouw de beste beslissing te kunnen maken ben jij zelf heel erg belangrijk. Erik ziet jouw voor het eerst en natuurlijk kan hij naar aanleiding van jouw verhaal wel ongeveer inschatten hoe of wat, maar wat ik dus vooral aan jouw merk is dat jezelf elke dag van gedachte veranderd. Dat begrijp ik maar al te goed want je bent ziek. Om tot het juiste voor jouw te komen en omdat iedereen anders reageerd op de omzetting naar Diazepam lijkt het mij verstandig dat jij je vasthoudt aan hetgeen waarvan jij denkt dat het beste voor jouw gaat werken. Ik volg je nu al een poosje en heb dus vooral de indruk dat je echt goed ziek bent. Als je in één keer jouw dosis Lorazepam gaat vervangen door Diazepam ben ik bang dat de klap best hard aan zou kunnen komen, en dat je daar echt een poosje nog zieker van zou kunnen worden. Probeer eerst de helft van de ochtend dosis te vervangen, dit zal echt al invloed gaan hebben op de rest van je dag. Als dit werkt kun je naar de andere innames gaan kijken. Ik persoonlijk denk echt dat je zo het beste af zult zijn. Ja in de auto is verschrikkelijk als je je zo voelt, je kan daar weinig aan doen. Probeer als het je lukt elke dag toch even een wandelingetje te maken buiten, al is het maar een kleine wandeling.

@Cyclad58 zo is het.., voorgoed weg met die pillen. 

@Bianca78 Thanks!:rose:. Wel positief proberen te blijven denken hé! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even naar de wedstrijd van mijn team gaan kijken, was misschien iets teveel ben nu weer een beetje duizelig. Ben wel blij dat ik geweest ben. Ja @EefjeJ ook wij gaan er vanaf komen dat weet ik zeker.

@Robbin soms is het best moeilijk om positief te blijven zeker met van die dip dagen. Gelukkig bestaat dit forum en zijn we er om elkaar op te peppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin, dank voor je reactie en je advies, ik merk dat deze me doorgaans goed doen. Ik ben zo blij met jullie hier op t forum, advies en luisterend oor. Je hebt totaal gelijk als je stelt dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik voel me ook zo in en in slecht. Heel af en toe een korte opleving na inname van wat lora, maar dat zakt al snel weer weg. 

Ik ga niet in 1 x omzetten. Idd gewoon halfje per halfje. Is dacht eerst aan de avondinname, maar daar heb ik overdag niet zoveel aan natuurlijk. Ik overleg dat met Erik. 

Een wandeling is een hele opgave, Ben al blij als ik mezelf gewassen heb en een wasje kan draaien. Als de dia eenmaal zn werk doet, beloof ik dat ik dagelijks een kort rondje loop hier in de wijk. Mn conditie gaat van dat liggen ook als een speer achteruit

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd in hoeverre de klachten die jij nu nog hebt je beperken in je dagelijks functioneren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter ik ga je eerst iets anders vertellen wat ik niet heb vermeldt toen ik mij aan jullie heb voorgesteld. Ik heb dit niet verteld omdat ik het gevoel had dat mijn verhaal zo al reden genoeg had om er van te kunnen schrikken en ben ik dus maar gewoon op een bepaald punt in mijn behoorlijk lange reis begonnen met vertellen. In werkelijkheid ben ik al een heeel poosje daarvoor in de problemen gekomen door de benzo’s. Ik ga je dit vertellen omdat het misschien toch wel belangrijk is om aan te tonen dat artsen waar dan ook ter wereld niet goed weten wat ze doen en het dus heel belangrijk is dat je zelf zo goed mogelijk op de hoogte bent om zo misschien veel leed en tijd te besparen. Mijn verhaal is begonnen in het buitenland, zo’n beetje aan de andere kant van de wereld. Ik had daar gewoon mijn medicatie bij me (Oxazepam) van de dokter hier in Nederland, ook nam ik het in zoals ik dat hier altijd deed. Echter voelde ik mij vanaf het begin van de vakantie al niet helemaal lekker en kreeg ik last van allerlei hele rare verschijnselen die ik nog nooit gevoeld had. Op een gegeven moment ging het echt niet meer en ben toen in een ziekenhuis beland. Volgens de buitenlandse arts had ik een stress reactie. Ik had hem uiteraard mijn medicatie laten zien en dit moest ik gewoon door blijven slikken maar kreeg er 1 mg Clonazepam bij voor de nacht. Dit ging een week redelijk, maar toen kwamen al die verschijnselen die ik nog nooit gevoeld had ineens tien keer zo hard terug. Ik wist niet wat mij overkwam en het ging helemaal verkeerd. Ik ben toen voor daar naar één van de betere ziekenhuizen gebracht in een hele andere plaats. Toen ik daar op de eerste hulp lag te shaken kreeg ik weer te horen dat ik een ernstig acute stress reactie had en dat ik opgenomen moest worden. De artsen in het ziekenhuis haalde mij direct van de Oxazepam af en vervingen het voor dit. Ik heb hier het verslag van de opname liggen dus schrijf het precies over: IV fluids B1-6-12 , Folic acid 1 tab, Alprazolam 1mg , Diazepam 5mg, Lorazepam 2mg 2x, Midazolam 5mg IV, Bupropion 150mg, Abilify 10mg. Ik heb daar gewoon twee weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik zware ontwenning had van een benzodiazepine. Nu komt het, ik mocht van het ziekenhuis alleen onder begeleiding van een arts plus verpleger naar huis. Ik ben dus opgehaald door eurocross in het ziekenhuis om vervolgens plat in de business class met twee, een arts plus verpleegkundige terug te vliegen naar Nederland. Toen ik terug was in Nederland werd ik gewoon weer vrolijk terug gezet op Oxazepam en Begon het hele circus weer opnieuw met alle verschijnselen. Nou vanaf toen ben ik ongeveer gaan schrijven hier bij wie is wie. Ik hoop niet dat je ervan schrikt, maar ik wil alleen laten zien wat deze medicijnen met een mens kunnen doen en hoe erg het is met artsen die totaal niet weten wat ze doen. 

Toen ik na heel veel omwegen uiteindelijk Erik Paling zou gaan ontmoeten voelde ik mij zo verschrikkelijk slecht, ik was zooo ziek. Dus ik weet precies hoe een mens zich kan voelen in deze ellende en had ik dus naast al mijn hoop ook hele hoge verwachtingen hiervan. Omdat je je zo verschrikkelijk slecht voelt door de benzo’s maak je alles ook heel anders mee als een ander en had ik eigenlijk tijdens onze eerste ontmoeting zoiets van oké.. Eigenlijk een hele normale man die in z’n kamertje allerlei mensen ontmoet. Hij vroeg toen ook nog aan me ( waarschijnlijk omdat hij het aan me kon zien ). Had je er misschien meer van verwacht? Ik had er eigenlijk geen antwoord op omdat ik me zo slecht voelde en alleen maar snakte naar beter voelen. Toen ik mij daarna ook echt wel weer wat beter ging voelen langzaam aan en het contact een beetje op gang was gekomen, en ik ook weer een klein beetje op aarde geland was ging ik inzien hoeveel waarde die man wel niet voor mij had en nu nog steeds. Wat ik wil zeggen is: verwacht in eerste instantie niet dat je naar iemand toe gaat met een toverstok die jouw in een dag beter maakt. Deze mensen bestaan helaas niet. Ga er naartoe met jouw verhaal, schrijf alles desnoods goed op. Ga er open in en waar jullie ook op uit gaan komen zul je ook even de tijd moeten geven.

Je vraag over de klachten die ik nu nog heb en in hoevere dit mij in het dagelijks leven belemmert. Dit verschilt per dag, maar ik denk dat het misschien beter is om te kijken wat wel weer goed gaat, en dat is gewoon zoveel beter als dat het voor mij lange tijd geweest is. Je kan hierbij aan  van alles denken in het dagelijks leven. Het is allemaal te doen zo, maar er zitten ook mindere dagen tussen helaas. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat jouw zoveel mogelijk ellende bespaart kan blijven. 

Rustige avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin dank voor je openhartigheid. Wel een erg heftig verhaal zeg. En wat een ellende heb je meegemaakt....

Ik verwacht van Erik zeker geen toverstaf, wel de eerste arts met verstand van zaken inzake de benzooi. En alleen dat geeft mij al vertrouwen. Dat je het niet alleen hoeft te doen. De wijze waarop jij over Erik schrijft bevestigt dat voor mij alleen maar. Ik ga er open in, met natuurlijk wel de hoop dat het beter gaat worden. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2019 om 10:08 zei EefjeJ:

Goedemorgen allemaal 

Hier vaak wakker vannacht, wel wat uren geslapen gelukkig... Tegen 5 uur weer onrust in mijn lijf. Gisteravond ging het wel oké en nu ook wel redelijk, erg moe en dat rare gevoel komt weer op in mijn hoofd. Iemand tips tegen die druk / pijn? 

@Cyclad58 vroeg me toevallig vanmorgen af hoe het met je ging... Fijne dag vandaag!

@doorbijter nog twee nachtjes... Hou vol! Ik had het wel na een rit van anderhalf uur, niet zelf gereden, maar daarna echt wiebelig open mijn benen, erg wazig....

Net de paarden allemaal buiten gezet en nu weer even op de bank met een kop thee.... :)

Hoe gaat het met jullie @MIKE261 en @Bianca78

Fijne dag iedereen! 

Hoi,

Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen, ik denk max. 5 uurtjes. Ben ook weer een beetje onrustig en zoals elke dag, af en toe last van hart overslagen. Ben vanochtend naar de dokter geweest en ik krijg binnenkort een holteronderzoek. Zo'n kastje die 24 uur bijhoudt wat mijn hart doet. Als de uitkomst daarvan goed is, hoop ik dat dat mij gerust stelt waardoor ik er minder aan denk / last van heb. 

Voor de rest regelmatig een zwaar hoofd en de gedachte of dit het is of dat het beter wordt spookt ook continue door mijn hoofd.

Hoop dat jij (jullie allemaal trouwens) een goede dag tegemoet gaan :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin ik vind het eigenlijk wel goed dat je dit deelt. Velen van ons durven denk ik niet te schrijven hoe slecht we ons werkelijk voelen. Omdat we anderen niet bang willen maken met ons verhaal of omdat op bepaalde dingen een taboe heerst. Zo zie je op veel sites (zowel NL als buitenlandse) dat velen over de lichamelijke ontwenningsklachten schrijven en weinig over de geestelijke. Niemand wil als gek gezien worden. Of de hevige suïcidale gedachtes waarmee de ontwenning gepaard kan gaan. Ook daar heerst een taboe op. Maar als niemand van ons zegt hoe heftig het werkelijks is, hoe kunnen we dan idd verwachten dat anderen het ooit begrijpen? Of dat deze rotzooi ooit van de markt gaat? 

Ik vind het goed dat je je verhaal deelt. Dank daarvoor. Al vind ik het vreselijk dat dit jou is overkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

@Robbin Je hebt een pijnlijke weg afgelegd!  Ben even teruggegaan in de geschiedenis van je verhalen op het forum, en las ik ook weer je eerste bericht.  Ik heb al zoveel verhalen in mijn hoofd en verbind ze soms niet meer aan de mensen die ik op dat moment spreek of schrijf. Natuurlijk doet de benzo schade daar ook geen goed aan. Sorry daarvoor, want dat ik dus  niet de gaten in ons gesprek een paar dagen terug. Beetje stom om dan te vragen of je zelf geen flumazenil wilt gebruiken.

Na het lezen van jou eerste verslag hier, en de verhalen die ik al ken, ook die van Elizabeth, patient nummer 001 ( en dat was 2012), ben ik verbaast dat jij dan patient nummer 008 bent. Dan gaat dat onderzoek inderdaad niet echt vlot en zijn er weinig opties. Of ben jij 8 van dit jaar? Ben zeer nieuwsgierig nu, maar zal die vragen bewaren voor als ik Erik spreek.   En ik ben ook verbaast dat het percentage kans op een insult wordt gezet op 1% terwijl ik weet dat er  nog iemand is die dit heeft gehad. Dat maakt van de 8 patienten al 20% op dit moment.
Als ik zelf wat verder ben in mijn proces en werk ga ik  met Erik praten, maar ik wil eerst zelf mijn huiswerk goed doen en aan het werk zijn. Ik hoop dat hij me zal overtuigen van zijn goede werk en dat ik in hem een partner vind om dingen te veranderen in Nederland. Mogelijk een goede vervanging voor mensen, die geen gehoor vinden bij hun huidige psychiater. Die verhalen zijn er natuurlijk genoeg?
Weet jij of hij een persoonlijke relatie / ervaring heeft met Benzo's? ( Dus niet professioneel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MIKE261:

Hoi,

Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen, ik denk max. 5 uurtjes. Ben ook weer een beetje onrustig en zoals elke dag, af en toe last van hart overslagen. Ben vanochtend naar de dokter geweest en ik krijg binnenkort een holteronderzoek. Zo'n kastje die 24 uur bijhoudt wat mijn hart doet. Als de uitkomst daarvan goed is, hoop ik dat dat mij gerust stelt waardoor ik er minder aan denk / last van heb. 

Voor de rest regelmatig een zwaar hoofd en de gedachte of dit het is of dat het beter wordt spookt ook continue door mijn hoofd.

Hoop dat jij (jullie allemaal trouwens) een goede dag tegemoet gaan :)

 

 

Balen dat je niet zo best hebt geslapen...maar in ieder geval 5 uurtjes, ook al lijkt het heel weinig elk uur is er weer één... Fijn dat ze het wel gaan onderzoeken! Bij mij gaf dat wel rust, gewoon zeker weten dat niet je hart er zomaar mee stopt of op hol slaat... Zeer herkenbaar je klachten, erg naar allemaal...het gaat voorbij maar wanneer weten we niet. Het is iets waar we geen vat op hebben en dat maakt het erg onzeker en zwaar... Maar het gaat voorbij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 ja het is in eerste instantie ook niet echt iets waar je mee te koop wil lopen. Ik schrijf het toch maar van me af hier om zo hopelijk te kunnen voorkomen dat andere mensen ook zoiets dergelijks overkomt. Ik schrijf alles een beetje in grove lijnen, want als ik het allemaal nog inhoudelijker op zou gaan schrijven begrijp je denk wel dat ik mensen misschien echt heel bang zou kunnen maken en dat is helemaal mijn bedoeling niet. Ja je mag alles vragen hoor, ik kreeg ongeveer tien jaar lang Oxazepam voorgeschreven. Kan ook nog langer zijn, weet niet precies meer vanaf welk jaar, minder als tien jaar iniedergeval niet.

@Kannietmeer owe geeft niet hoor. Nee hij heeft zelf geen verleden met benzo’s, op een enkele keer na door omstandigheden. Ja ik was 008, dat is een code die het gehele voor, hoofd en na traject gebruikt wordt. Met die code log ik zeg maar in op de computer om taken te verichten. In het voor, hoofd en na traject vul je per dag ook een behoorlijke stapel papieren in waar je jouw code opzet. Die code word eigenlijk overal voor gebruikt, onderzoeken etc. Nee de codes zijn niet op volgorde, dus ik was zeg maar niet de achtste persoon. Ook over dit onderzoek geld dat ik dingen alleen in grove lijnen neer heb gezet, als ik jouw bijvoorbeeld fotos zou laten zien van hoe het er echt daadwerkelijk uit ziet met dingen die gebeuren etcetera tijdens het onderzoek begrijp je waarom ik zeg dat het echt geen kattenpies is. Over de dame waarvan ik de link gedeeld heb kan ik je vertellen dat zei hier inderdaad ook aan mee heeft gedaan, maar bij haar is het niet in het Radboud uitgevoerd. Daar is het onderzoek later naartoe verplaatst. En voorderest verteld zei zelf wat ze er over kwijt wil. Ik kan hier niet over andere personen gaan praten. De reacties die jij leest van mensen die op haar gereageerd hebben zijn geen deelnemers van dit onderzoek. In dit onderzoek heeft voorderest niemand een insult gehad. Je moet ook in gedachten nemen dat een behandeling met Flumazenil in Amerika en Australië als standaard behandeling word uitgevoerd. Dus dit gebeurd al jaren elke dag. De reacties van mensen bij haar zijn dus van een aantal mensen waar het niet voor gewerkt heeft. De mensen waar het wel voor heeft gewerkt zijn niet op forums, net zoals mensen die goed van hun benzo’s af kunnen komen zich hier ook niet aanmelden. Maargoed nu lijkt het weer alsof ik het voor de Flumazenil op aan het nemen ben en daar heb eigenlijk niet zo’n zin in :). Ik zie het als een gesloten hoofdstuk ( die ik niet meer zal vergeten ) en ben nu waar ik nu ben. En dat is vooral met de dag leven, rustig afbouwen en uitkijken naar volledig herstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei EefjeJ:

Balen dat je niet zo best hebt geslapen...maar in ieder geval 5 uurtjes, ook al lijkt het heel weinig elk uur is er weer één... Fijn dat ze het wel gaan onderzoeken! Bij mij gaf dat wel rust, gewoon zeker weten dat niet je hart er zomaar mee stopt of op hol slaat... Zeer herkenbaar je klachten, erg naar allemaal...het gaat voorbij maar wanneer weten we niet. Het is iets waar we geen vat op hebben en dat maakt het erg onzeker en zwaar... Maar het gaat voorbij :)

Daar heb je gelijk in. Heb je ook zo'n onderzoek gehad? Hoop dat het mij ook rust geeft :)
We houden gewoon vol en zien wel waar we heen gaan... En we gaan er inderdaad maar vanuit dat het voorbij gaat!

@Robbin Best een heftig verhaal! Ik vind mijn situatie al naar maar de jouwe is hoogstwaarschijnlijk een stuk zwaarder (geweest). Ik lees gelukkig dat het nu al een stuk beter gaat.


Wens iedereen, zoals altijd, veel sterkte en succes met alles :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Robbin:

In het voor, hoofd en na traject vul je per dag ook een behoorlijke stapel papieren in waar je jouw code opzet. Die code word eigenlijk overal voor gebruikt, onderzoeken etc. Nee de codes zijn niet op volgorde, dus ik was zeg maar niet de achtste persoon. Ook over dit onderzoek geld dat ik dingen alleen in grove lijnen neer heb gezet, als ik jouw bijvoorbeeld fotos zou laten zien van hoe het er echt daadwerkelijk uit ziet met dingen die gebeuren etcetera tijdens het onderzoek begrijp je waarom ik zeg dat het echt geen kattenpies is.

Echt diep onderzoek is niet makkelijk nee. Lijkt me eerlijk gezegd vreselijk om al die taken te moeten doen terwijl je zo ziek bent. Weet niet of ik dat had kunnen opbrengen eerlijk gezegd. Was je lang intern? ( heb je misschien al verteld, maar weet ik even niet meer)  Alleen de prikkels van het geheel .... het idee alleen al schrikt me nu nog steeds af.

is jou afbouwtempo nu goed denk je? Je doet 2 mg per maand toch?
Zou je langzamer gaan als dat je minder klachten zou geven of wil er gewoon doorheen en dus sneller ongeacht de klachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...