Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
niks

Wil niks meer

Aanbevolen berichten

Een blijf van mijn lijf huis klinkt enger dan dat het is, je word er goed opgevangen en krijgt de rust die je verdiend. Ik moest ervoor naar de andere kant van het land, maar een heerlijk leven voor mezelf opgebouwd nu. Dus echt, zoek hulp!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed van je om weer naar de huisarts te gaan. In wat een hel leef je zeg, diep respect voor je en dat je probeert eruit te klimmen. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat mijn gedachtes bij je zijn... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kies voor jezelf! Ik snap heel goed dat je bent gaan drinken. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het is om in jouw schoenen te staan. Pak alle hulp aan die je kan. Al snap ik dat het heel moeilijk is om te ontsnappen uit deze situatie. De toekomst is immers onzeker, maar slechter zal het nooit worden. Ik gun je een heel mooi leven zonder drank en met mensen om je heen die om je geven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-5-2019 om 15:53 zei niks:

Bor maar mijn alcohol gebruik dan 

Dat komt vanzelf wel mee.

Dappere vrouw, succes!:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een dag :unsure: Huisarts heeft meteen actie ondernomen. Na een uur wachten hoorde ik dat ik naar een opvang kon. Ben naar huis gegaan, wat spullen, mijn id kaart en geld dat ik had apart gelegd opgehaald. Vriend goddank een dag weg, had dus de tijd. Toen naar aan afgesproken plek met taxi. Het is niet zo heel ver van huis. Maar voor nu zit ik hier veilig. Volgende week kijken we verder. Ben moe kan alleen maar huilen maar er is ook een enorme opluchting. Niet gedronken vandaag en nu wil ik door zetten. Niets meer verdrinken ik mag mijn gevoel voelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfoeh, wat zul je vol adrenaline zitten en straks moe zijn. Wat goed van je. Wat ontzettend goed.

Niet drinken is nu het beste dat je kunt doen denk ik ja. En je mag alles voelen en denken en schrijven. :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...