Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 mei 2019


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal weer

Vandaag dagje vrij na slopende dag 1 lange vergadering gisteren. Was gepland om pauze te nemen, nou heb ik nog de grootste moeite om dat vast te houden want gisteren was het "dit moeten we morgen verder bespreken, dat moet morgen asap gebeuren enz enz" oh maar ik ben morgen vrij. Kijken ze je aan, kan je dat niet cancellen dan? Alsof alles belangrijker is dan jouw vrije dag. Nou nee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moguh! @Senna33 ik heb dat boek ook gelezen, erg leuk, leest makkelijk weg en ook wel heel herkenbaar! Wel wat beknopt af en toe maar ja ik hou van hele dikke boeken...

Vandaag even naar buiten en dan weer terug naar bed... Weekend lang nachtdiensten voor de boeg... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Altijd leuk, een boek dat binnenkomt:-)  Doe je verslag? 

Natuurlijk Etty 

 

27 minuten geleden zei Ties:

Moguh! @Senna33 ik heb dat boek ook gelezen, erg leuk, leest makkelijk weg en ook wel heel herkenbaar! Wel wat beknopt af en toe maar ja ik hou van hele dikke boeken...

Vandaag even naar buiten en dan weer terug naar bed... Weekend lang nachtdiensten voor de boeg... 

Niet teveel verklappen hè Ties. 

Sterkte met je nachtdiensten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Vandaag niet veel te melden, 
Rustig dagje. Wilde eigenlijk naar de sportschool maar dat doe ik maar niet. Doorsjeesen in vermoeidheid wordt dat dan. 
Volgens internet gaat het over twee dagen regenen en houdt bladluis daar niet van en spoelen ze weg. Dat zou fijn zijn. Dat wordt een zeepsop tuin want alles ingespoten met groene zeep...
Gezellige bubbels. 

Ik zag Lady Jane vandaag in dit draadje. Ben jij Jane die ik ken? It's me, Woman. Van het geweldige vakantiehuisruil avontuur. 

Ik laat de eerste staan. Weekenden zijn altijd wat lastiger dus dan ben ik wat waakzamer. 
Goed eten en iets anders fris en koel heel lekkers in een groot glas. 

:)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh zo über suf vind ik dat, wij hebben u gemist dan lijkt het nog jouw fout ook. 

Hier in Frankrijk hebben alle brievenbusjes een standaard slot waar de post een loper van heeft, dus ook iets van het formaat van een schoenendoos kunnen ze erin doen. (1 vd weinige dingen die hier goed geregeld zijn :DOnze postbode dondert een pakket ook wel eens gewoon de tuin in als het net te groot is en er geen dreigende regenwolken zijn :) C'est la vie... scheelt een ritje naar het afhaalpunt.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff geen fijne vrije dag vandaag. de ene frustratie na de andere en ik heb 2x tegen mezelf gezegd nu heb ik zin om me gvd klem te zuipen. 

Gelukkig heb ik een enorme berg alcoholvrij in de koelkast, dat heeft me gered. Tourtel twist met grapefruit en de andere versie is geinspireerd op mojito met limoen en munt, wel zonder rum natuurlijk. Als je dan ff rustig gaat zitten drinken dan gaat het alweer beter, ook met 0%.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gelukkig dat je direct wist hoe je goed moest handelen. Veel Sterkte. Ja. Soms of vaak zijn er sjipsdagen. Maar ook zo vaak mooie dagen. En soms zelfs dagen met een gouden randje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...