Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
One4john

Nieuw hier

Aanbevolen berichten

Joh...niet te veel gaan denken nu...een probleem omdat er geen probleem is? 

Gewoon doorgaan met niet drinken en andere, leukere zinvollere activiteiten gaan doen met de tijd die overblijft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei GewoonDoen:

Het word een gewoonte. Je vult een verveling op. Een soort "hobby". 

Nu je niet meer drinkt kan je op zoek gaan naar een andere hobby, je kan alles gaan doen, gaan zwemmen, paardrijden , autorijden, lezen enz..... :D

Opvulling van je vrije tijd mag nu anders. 

Je hoeft geen probleem te hebben, het enige probleem wat je had, was dat je 10 blikken bier opdronk na vijven.

Mooi omschreven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En hoe zit het dan met mensen die 2 a 3 kratten pils drinken in 3 dagen? En de overige 4 geen alcohol?

Hoe zien jullie dat? #durftevragen:blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Biank:

En hoe zit het dan met mensen die 2 a 3 kratten pils drinken in 3 dagen? En de overige 4 geen alcohol?

Tja wanneer heb je een probleem met alcohol.  Dat is voor mij in ieder geval als iemand meer drinkt dan hij/zij zich had voorgenomen structureel en dat anderen of jezelf er last van hebben 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja precies. 

2 à 3 kratten in 3 dagen en dan 4 dagen niks. Dus 2 à 3 kratten per week. 48 à 72 pijpjes delen door 7 is 7 à 10 pijpjes per dag. Nou dat vind ik aardig wat :) Lijkt me ongezond. Denk dat als je dat een aantal jaren doet, dat je je op een gegeven moment wel realiseert ik heb een probleem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Biank:

Ik vind het bizar veel, ik dronk veel, erg veel. Ben nu 9 dagen gestopt. Voel me al veel beter. Maar idd wat is voor jou veel, en voor andere niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei One4john:

Morgen 14 dagen droog. Best trots op mezelf.

Goed bezig, ik  tel zelf ws verkeerd

Geen opname.behandeling dus??

De jeuk alleen hoort heel erg specifiek  bij de eerste 4 dagen van ontwenning, als dat aanblijft houden kan het duiden op een leverprobleem(cirose) Dat moet je echt laten onderzoeken. Goed te zien in bloedwaardes(bloed laten prikken)

bewerkt door Smaragd
telde ws verkeerd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...