Spring naar bijdragen

Huiskamer 20 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Hoe is het met iedereen?

Ik heb aardig geslapen niet heel diep maar voel me wel ok. Gisterenavond nog een keer de Ashton Manuel doorgelezen en dan vooral het stuk over de ontwenningsverschijnselen, stelt me toch weer gerust dat het er allemaal bij hoort.

Fijne dag vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Goed om te horen dat het wel ok met je gaat Bianca. Hopelijk wordt dit steeds beter dan ok.. :)

Ik ben sinds gisteren terug van een week Egypte. Ging goed, maar wel redelijk onrustig geweest de hele week en af en toe hartoverslagen. Dit is nu nog steeds zo. Ben benieuwd wanneer dat minder wordt.. Denk ik dat ik ook gewoon ongeduldig ben. Maar dat zullen jullie ook wel zijn ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @MIKE261 en @Bianca78 ook ongezellig zo met z’n tweeën in de huiskamer. Geen @EefjeJ ook al een paar dagen zo te zien :huh:. Ik hoop dat het goed gaat met je? Ongeduldig zijn gaat je hierin niet helpen denk ik Mike. Maar als het morgen allemaal over zou kunnen zijn.. graag!! Super dat het allemaal goed is gegaan op vakantie, snap alleen niet waarom je de zon niet hebt meegenomen voor ons <_<. Jezelf een beetje inlezen kan helemaal geen kwaad hoor Bianca, heel veel succes met het afbouwen van de avond dosis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robbin:

Hallo @MIKE261 en @Bianca78 ook ongezellig zo met z’n tweeën in de huiskamer. Geen @EefjeJ ook al een paar dagen zo te zien :huh:. Ik hoop dat het goed gaat met je? Ongeduldig zijn gaat je hierin niet helpen denk ik Mike. Maar als het morgen allemaal over zou kunnen zijn.. graag!! Super dat het allemaal goed is gegaan op vakantie, snap alleen niet waarom je de zon niet hebt meegenomen voor ons <_<. Jezelf een beetje inlezen kan helemaal geen kwaad hoor Bianca, heel veel succes met het afbouwen van de avond dosis.

Ongeduldig zijn helpt ook niet. Maar het is best lastig om het niet te zijn..

Heb wel geprobeerd om de zon mee te nemen hoor maar hij wilde niet, haha.

Vdr ben ik ook blij dat het goed is gegaan..

Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...