Spring naar bijdragen

Maandag 20 mei 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Hmmm laastste zin komt binnen. Ik vecht weer te veel op t moment tegen dingen die ik niet kan veranderen. En dat is zinloos.ik weet het. 

En goedemorgen. 

Nu op naar t zkh. Gaan we weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal

Net weer 4 uurtjes gewerkt en mag later op de middag nog eens vier uur.
Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar gisteren en vandaag is het steen koud, hele dag mistig , bewolkt en een koude noorden wind
Wanneer wordt het toch eens zomer ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, zit op werk en heb het zwaar. Ik denk echt om de 5 minuten aan wijn en merk ook lichamelijke verslaving, ondanks dat ik niet elke dag drink. Ik hou mijn gedachten bij op papier zoals voorgesteld is voor mijn dagboek, wel interessant.

Maar ik ga vanavond echt NIET drinken. Maakt me niet uit wat ik ga doen, strijken, wandelen, des noods naar Utrecht op en neer rijden. Maar niet drinken.

Al mijn gepraat over voor en nadelen van alcohol kan naar de zijkant. Ik wil gewoon per definitie niet van een middel of gewoonte zo afhankelijk zijn in het leven.

Maar erg zwaar. Als je die zucht en gedachten zo vaak voelt opkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei wendy:

Ik kan me erin vinden heb het ook heel zwaar ben booos en heel verdrietig voel me niet als mens gezien in deze klote wereld.

Oh wat vervelend voor je. Ik voel mij wel als mens hoor. Wat is er mis dan wendy? Waarop ben je boos en verdrietig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het is eigenlijk gewoon een lastig probleem. Als ik een afspraak maak met wie dan ook komen ze gewoon niet opdagen. Vanmorgen vroeg opgestaan en was eigenlijk nog heel moe, omdat er een CV monteur zou komen. Een uur zitten wachten en niemand kwam, hij was de afspraak vergeten dus blijkbaar niet belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei wendy:

Ach het is eigenlijk gewoon een lastig probleem. Als ik een afspraak maak met wie dan ook komen ze gewoon niet opdagen. Vanmorgen vroeg opgestaan en was eigenlijk nog heel moe, omdat er een CV monteur zou komen. Een uur zitten wachten en niemand kwam, hij was de afspraak vergeten dus blijkbaar niet belangrijk.

Dat zou voor mij niet zo'n ramp zijn. Waarom vind je dat zo erg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei wendy:

Uit dit antwoord blijkt maar weer dat het voor de meeste mensen geen ramp is en voor mij wel. Succes verder met jou weg.

Maar dat is toch niet zo erg? Juist dan kunnen we van elkaar leren en elkaar helpen. Ik heb weer dingen die voor mij een probleem zijn en voor jou niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cleo66:

Dit herken ik zo Wendy.  Voor mij geld ook afspraak is afspraak.  Sinds ik weet dat ik een vorm van autisme heb , zijn de puzzelstukjes gevallen.  Sterkte lieverd 

Cleo,...als ik iets niet begrijp kan ik er toch beter naar vragen? :)

Verder heb ik idd geen verstand van autisme of een problematiek die deze situaties kunnen versterken. En afspraak is idd afspraak. Maar het lijkt me niet verstandig om als dat gebeurd, je zo te voelen:

heb het ook heel zwaar ben booos en heel verdrietig voel me niet als mens gezien in deze klote wereld." 

Dan ga je sneller naar alcohol grijpen lijkt mij. Is dat waar wat ik zeg? ik leer graag bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bumperjim:

Mogge! Nog ff een dagje vrij. Ik heb zo'n stapel vrije dagen staan, ik maak ze mooi op, ff lekker verwennen. 2,5 uur wandelen met de hond op t programma. 

Twee en een half uur. Poehee. Knap. Komt mijn hondje er maar bekaaid van af. ( vind ik ook rottig maar gaat niet anders. Dus we dien vaak een kort stukje). 

Maar heerlijk. BJ. Maakt koppie leeg toch. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

Ow bilo het is ook geen aanval naar jou , het is meer het begrip naar Wendy toe . Ik hoor ook de hele dag , maak je niet zo druk en blabla , maar als het niet klopt of niet duidelijk is in mijn hoofd dan zorgt dat voor veel onrust . Een afspraak niet nakomen gooit in mijn hoofd alles overhoop en ja idd dan zou je sneller naar de fles kunnen grijpen.  Ben er zelf ook van overtuigd dat dat de grootste reden is , waarom ik verslaafd ben geraakt.  Een soort van zelfmedicatie om mijn hoofd rustig te krijgen en me sociaal staande te houden . 

 

Hoi Cleo,..je kent me nog niet maar ik voel me NOOIT aangevallen haha. Wel wil ik mezelf en anderen begrijpen. Ik snap dat sommige dingen zwaar zijn voor anderen en niet voor mij. Maar ik ben iemand die redelijk altijd positief denkt. En gedachten als ik haat de wereld zullen niet helpen. En ik denk dat we daar mensen ook niet in moeten ondersteuneen. Relativeren is een groot goed toch? En bedankt dat je reageert :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sober:

Twee en een half uur. Poehee. Knap. Komt mijn hondje er maar bekaaid van af. ( vind ik ook rottig maar gaat niet anders. Dus we dien vaak een kort stukje). 

Maar heerlijk. BJ. Maakt koppie leeg toch. ?

Nou 2,5 uur is wel een uitzondering hoor :) Ja dat maakt het koppie heerlijk leeg. En de benen moe :) zelfs die van mn hond maar die loopt ook het hele traject 3 keer.

En het ruikt zo heerlijk overal. Alle bomen en planten staan met elkaar te flirten. Het ruikt alsof je per ongeluk een meisjeskleedkamer bent binnengelopen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei wendy:

Wees maar blij dat  je je nog nooit aangevallen hebt gevoeld. Ik kan je verzekeren dat dit een pijnlijk stuk is.

Snap ik. Lijkt mij erg zwaar. Maar wellicht is een oplossing om juist dan je gedachten positief te sturen? 

Ik heb dat ik van nature erg angstig en paniekerig ben. En ik probeer mezelf dan bij te sturen en niet in mijn gevoel mee te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...