Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 mei 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Vandaag met zoveel mogelijk forumleden op het dagpact ter nagedachtenis aan Lars? ( zie draadje gister)

 

Dagpact zaterdag 18 mei:

Sober

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Tijdje niet geweest hier en dan lees ik dat Lars zijn rust heeft nu. Toch een knoopje in mijn buik. Blijft iets geks, op de één of andere manier ga je je toch een beetje hechten aan sommige onbekenden op een forum. 

Mooie dag mensen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oproepje en vraag is denk ik door weinig mensen gelezen. Zie deze dagdraad en die van gisteren. Zal ook wel ddor t mooie weer komen de stilte hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt niet goed om op het dagpact te komen. Het voelt ook niet goed om het te negeren. Dan maar uitleggen waarom ik er niet op kom. Dat heeft uiteraard niets met Lars te maken! Wel met het gedwongen gevoel wat ik er bij heb. Het gevoel het te moeten doen of verantwoording te moeten afleggen. Don’t like that <_<  Mijn gevoel hè, niets meer en niets minder  

Lars initieerde dit bij jowan. Deed het gewoon zonder te vragen, spontaan en ongedwongen. En dat werkte als een malle. Dat was jij Lars, topper!! Denk aan je zonder het dagpact :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk altijd meer een meelezer geweest. Ik reageer als iets mij raakt.

Lars raakte mij altijd. Had ook altijd het idee dat ik voor hem moest zorgen/koesteren. Hield mij vaak in want door mij erin te mengen had ik het nog erger gemaakt. Met de zoveelste ban voor hem. Ik kon daar altijd zo slecht tegen.Ook erg leeg gevoel hier nu meelezend(dat ligt aan mij hoor). Ik kan erg slecht tegen mensen verliezen aan de dood, al was het voor hem een bevrijding. Maar dat gemis is er en mag er ook zijn. Ben zo benieuwd of hij in leven heeft geweten hoe geliefd en vertrouwd hij hier over kwam. Dat hoop ik zo.

Mooiste wat recent gebeurde is dat hij zich in iets mengde in een ander draadje en daarin was hij beschermend naar mij en het forum. Zo was Lars, van zijn hart geen moordkuil. Hem mis ik nu echt hier.

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm. . Maar ieder moet doen wat zijn of hart zich ingeeft. Ik was en ben onder de indruk van hoe Lars zich profileerde zijn laatste levensperiode. Onder de indruk dat hij, ondanks zijn zo vreselijk moeilijke omstandigheden nuchter bleef. Anderhalf jaar. Zijn openheid hier over zijn strijd etc. Daarom was mijn vraag of een gezamenlijk dagpact een idee was. Als eerbetoon aan Lars. Niet om wie dan ook tot wat dan ook te dwingen. Dit was simpelweg  mijn spontane idee en een vraag vooral. . Geen verzoek of niet ongedwongen. ofzo. Ik sta  voor mezelf achter dat ik  spontaan dit  vroeg.  Als een ander het anders wil doen voor zichzelf is dat toch altijd het juiste? Het gaat om de intensie vind ik. Dank jullie wel. Verder wil ik niet de aandacht afleiden hierdoor. Ik denk asn Lars. Zijn dochters. Zijn gelieven. 

bewerkt door Gast
Mijn reactie was ik aan t schrijven voor die van smaragd. Meer reactie op mootjes bericht. Ieder een goede avond.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je.   @Smaragd. Je hebt gelijk.  Ga ik me weer zitten verdedigen. T was puur goed bedoeld. Regelrecht vanuit mijn hart. Dat was t zeker. Ik leer.. En nu log ik niet meer in . ^_^. De aandacht voor Lars. Dat wilde ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Asterix:

 

Mooi voorstel. Ik doe mee. Voor Lars. 

Dagpact zaterdag 18 mei:

Sober

Ties

Bob

Rosee

Senna33

Lika

Asterix

Bumperjim

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei bumperjim:

Ik doe ook mee. Voor Lars. 

Dagpact zaterdag 18 mei:

Sober

Ties

Bob

Rosee

Senna33

Lika

Asterix

Bumperjim

Vol

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...