Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 16 Mei 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Goed geslapen? Nog plannen voor vandaag? 

Ik heb wel redelijk geslapen, beetje een onrustige baby alleen... Wel ineens weer erg duizelig en dat maakt me weer wat onrustig... Mijn nek knettert/knispert ook binnenin als ik mijn nek draai. Vooral als ik omhoog kijk en dan draai, zo'n naar geluid. Vraag me af hoe dat kan...en of ik er iets aan moet doen of dat het vanzelf overgaat. Net zoals de duizeligheid en hoofdpijn, weet niet of dat nou ontwenning is of dat het uit mijn nek komt... Masseren bij de fysio helpt niet, oefeningen lijken niet te helpen, spierencreme lijkt niks te doen, warmte pakking geeft op dat moment iets verlichting, pcm werkt niet... Wat nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Beetje rommelige nacht, veel wakker en zweten. Vandaag maar rustig aan doen, als het goed gaat doe je toch snel teveel :rolleyes: maar daar hebben meer mensen last van.

@EefjeJ het zou zomaar kunnen dat de duizeligheid en hoofdpijn uit je nek komt. Bij mij zitten de spieren in mijn nek en rug ook vast en daardoor krijg ik hoofdpijn. Het is weer meer vast gaan zitten met het afbouwen dus het heeft met elkaar te maken. Het is in ieder geval erg irritant en pijnlijk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets te korte nacht maar wel goed geslapen geloof ik. Moest er op tijd uit want ik moest 9 uur de deur uit. Ben het kantoor van mijn vriend aan het klaarmaken, de ramen worden straks aan de buitenkant gezeemd. Er zouden ook 6 stoelen worden bezorgd, maar ik hoor nu ineens dat het 5 uur wordt.... ehm.... ja.... neee! Ik ga hier niet de hele dag zitten om stoelen te krijgen.
Nu dus weer voor morgenochtend afgesproken om 10.00 uur / 10.30 uur. De man had een spoedje in het ziekenhuis en dus ja... sorry... :rolleyes:. Voor niets zo gedwongen mijn bed uit dus.

Mijn wangen willen weer eens exceming doen en jeuken, vet irritant. Maar.... als dat alles is dan hoor je mij niet klagen hoor:lol:.

Ik ben echt wel tevreden met hoe het gaat hier

Hoe is het met je buik @Cyclad58?


@EefjeJen @Bianca78 Het is een veel voorkomende klacht, pijnlijke nek en bovenrug en schedel. Het lijkt dat de spieren en pezen daar erg heftig reageren op de benzo ontwenning. Dit is komt van binnen uit dus, en niet zozeer door een verkeerde stand van botten waar de chiropractor wat aan kan doen, of vanuit een verkeerde houding waar de fysio wat aan kan trekken, en daardoor schiet het steeds terug in dezelfde ellendige spanning. Ook hier geld dat als je teveel prikkels krijgt het erger word en dat rust het verbeterd. Ook massage helpt, maar wel maar kort en kan het niet wegkrijgen. Maar met de tijd zal het wel beter worden hoor. Zeker weten:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@KannietmeerDie conclusie ben ik ook gaan trekken dat het van binnen uitkomt.Het lijkt wel bij mij erger is geworden als in het begin,Het is een heel naar trekkend gevoel pijnlijk en Het is net of je hals ,  Nek,  In de brand staan! Ik probeer er ook van alles aan te doen ,Oefeningen fysio Chiropraktor   Niets helpt !  Mijn huid is ook heel erg overgevoelig zelfs pijn in haar wortels  ,  hopelijk gaat deze shit ooit over !!! Wat fijn dat het met jou zoveel beter gaat super geniet ervan !!!!! Bedankt weer voor jou altijd fijne opbeurende juiste    Informatie !!!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heel herkenbaar @Bianca78 ik doe ook soms gauw teveel of te snel ff dit of dat... Ik dwing mezelf om minimaal één keer overdag op de bank te gaan liggen... Jammer van je rommelige nacht, maar heel herkenbaar -_-

@Kannietmeer het is ook echt een gevoel dat ik nooit van mijn leven eerder heb ervaren. Tuurlijk weleens hoofdpijn gehad of spierpijn, maar dit is zo anders... De duizeligheid vind ik erg naar, maar zal wel met mijn nek en hoofd te maken hebben...                                                        Beetje jammer dat je voor "niks" zo vroeg op moest :rolleyes:

@Eleo31 Ik heb ook vaak haarpijn op mijn hoofd...bedoel je dat? 

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

Iets te korte nacht maar wel goed geslapen geloof ik. Moest er op tijd uit want ik moest 9 uur de deur uit. Ben het kantoor van mijn vriend aan het klaarmaken, de ramen worden straks aan de buitenkant gezeemd. Er zouden ook 6 stoelen worden bezorgd, maar ik hoor nu ineens dat het 5 uur wordt.... ehm.... ja.... neee! Ik ga hier niet de hele dag zitten om stoelen te krijgen.
Nu dus weer voor morgenochtend afgesproken om 10.00 uur / 10.30 uur. De man had een spoedje in het ziekenhuis en dus ja... sorry... :rolleyes:. Voor niets zo gedwongen mijn bed uit dus.

Mijn wangen willen weer eens exceming doen en jeuken, vet irritant. Maar.... als dat alles is dan hoor je mij niet klagen hoor:lol:.

Ik ben echt wel tevreden met hoe het gaat hier

Hoe is het met je buik @Cyclad58?

 

Helaas niet zo fijn. Weer obstipatie. Was een lange tijd weg en het ging echt heel lang goed, maar nu even niet. Slecht geslapen ook en onrustig. Het maakt me helaas weer onzeker.  Ach, komt ook wel weer goed. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Allemaal,

Slapen gaat hier goed alleen vaak last vermoeidheid.

Gisteren voor het eerst groepstherapie gehad, op het begin had ik er best veel moeite mee. Ik kon mezelf wel met de rode draad in hun terug vinden. Of het echt iets voor me is op langer termijn dat moet ik nog bekijken. 

Volgende week zijn er examens op school vandaag wat praktijk opdrachten geoefend en het was easy :) 

Stoppen met werken verloopt iets anders dan verwacht omdat ik met te veel snipper uren zit z’n rond de 400u belasting technisch is dat minder gunstig voor me, dus heb ik de mogelijkheid gekregen om tot 12 juli te komen werken en snipper uren op te nemen. Dus ik kan aan de hand van hoe ik me voel komen werken en als het niet gaat dan worden gewoon snipper uren opgenomen.

succes allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Helaas niet zo fijn. Weer obstipatie. Was een lange tijd weg en het ging echt heel lang goed, maar nu even niet. Slecht geslapen ook en onrustig. Het maakt me helaas weer onzeker.  Ach, komt ook wel weer goed. 

ik heb voor mijzelf ook echt gemerkt dat als ik dus die B3( niacinamide) neem die de natuurarts voorschreef, ik veel beter ga. Ik moest even een maand overslaan omdat ik wachtte op een bestelling en dat heb ik zeer zeker gemerkt. Misschien iets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei EefjeJ:

Ja heel herkenbaar @Bianca78 ik doe ook soms gauw teveel of te snel ff dit of dat... Ik dwing mezelf om minimaal één keer overdag op de bank te gaan liggen... Jammer van je rommelige nacht, maar heel herkenbaar -_-

@Kannietmeer het is ook echt een gevoel dat ik nooit van mijn leven eerder heb ervaren. Tuurlijk weleens hoofdpijn gehad of spierpijn, maar dit is zo anders... De duizeligheid vind ik erg naar, maar zal wel met mijn nek en hoofd te maken hebben...                                                        Beetje jammer dat je voor "niks" zo vroeg op moest :rolleyes:

@Eleo31 Ik heb ook vaak haarpijn op mijn hoofd...bedoel je dat? 

Ja dat bedoel ik!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Eleo31:

@EefjeJ  heb jij ook zo’n zwaar gevoel in je benen en of liChaam?????

liefs Eleo

Ja soms wel, dan struikel ik bijna over mijn eigen benen... Zwaar hoofd heb ik ook vaak, vooral 's avonds. Net weer de warme douche op mijn nek en gisteravond een warmte pakking, dat vind ik toch altijd wel erg prettig die warmte :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ nou dat verwoord jij weer goed Eefje ik struikelblok regelmatig met mijn stijve benen . Op dit moment zit ik voor een rode lamp met mijn nek , dit doe ik ook regelmatig maar of het heel veel zoden aan de dijk zet weet ik niet.En dat zware hoofd herkenIk ook.Soms gaat dit gepaard met duizeligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Eleo31 ik hoop dat het gauw beter gaat met je spieren en je hoofd, het duurt al zo lang... Ik denk dat warmte wel verlicht, ik heb bijna elke dag en soms twee keer per dag die pakking in mijn nek en dan dagelijks een warme douche... Je mag jezelf best een beetje verwennen ^_^ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...