Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 15 mei 2019


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Goede nacht gehad? 

Ik wel, al stond ik vanmorgen weer met buikpijn op. Achteraf reageer ik nog steeds wat op te veel prikkels, is helemaal niet erg, maar wel een teken dat ik in sommige dingen keuzes moet maken en niet overal vol in moet gaan. Vakantie is prima, en daarna een leuk weekend met veel uitjes gehad. Ook hartstikke leuk, maar het eetpatroon was een dikke week onregelmatig en ook ietwat ongezond. Nu dat weer in het gareel komt krijg ik weer een reactie in buik/darmen. even rustig aan doen wat dat betreft (al ga ik morgenavond uit eten met mijn zoons) en dan lukt het wel weer.

En voor iedereen die het moeilijk en zwaar heeft: bedenk dat je vandaag weer een dag dichterbij de genezing komt! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen, 

Fijn dat je goed geslapen hebt Ad :) wel jammer van je buikpijn...hopelijk trekt het gauw weg en kan je morgen wel genieten van je etentje. 

Ik heb ook wel goed geslapen en vanmorgen positiever opgestaan. Net een stuk gewandeld met de kleine, heerlijk. Straks mijn dochter van school halen en verder geen plannen... 

Fijne dag iedereen ^_^

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,  

Hier ook lekker geslapen. Wel zitten mijn nek en rug vast maar dat kan komen omdat ik gisteren naar de training ben geweest en een balletje heb gegooid, verder niet intensief meegedaan maar wel fijn om aanwezig te zijn. :)

@Cyclad58 balen van de buikpijn, hoop dat het snel weg trekt en je morgen kan genieten van het etentje.

@EefjeJ wat fijn dat je beter geslapen hebt. Heerlijk om buiten te zijn met dit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI guys, goed geslapen hier, maar wakker worden is nog steeds niet normaal en het buzzen in mijn lichaam lijkt terug te zijn.  Als ik wakker word merk ik vaak dat ik op een bepaalde manier redelijk verkrampt lig met mijn benen. Niet dat ik er pijn van heb, maar toch voelt het vermoeiend.
Ook heb ik sinds kort af en toe pijn steken in mijn hersenen. Breinpijn ;-). Denk dat het meeste toegeschreven kan worden aan de AD ontwenning. Over het algemeen verder alles goed.

Vanmorgen al even kunnen genieten van de zon. Genieten is niet vanzelfsprekend als je een zware depressie hebt doorleefd, dus ik ben  nog steeds dankbaar voor elk moment van vrede en van het gevoel even blij te zijn met iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Kannietmeer:

HI guys, goed geslapen hier, maar wakker worden is nog steeds niet normaal en het buzzen in mijn lichaam lijkt terug te zijn.  Als ik wakker word merk ik vaak dat ik op een bepaalde manier redelijk verkrampt lig met mijn benen. Niet dat ik er pijn van heb, maar toch voelt het vermoeiend.
Ook heb ik sinds kort af en toe pijn steken in mijn hersenen. Breinpijn ;-). Denk dat het meeste toegeschreven kan worden aan de AD ontwenning. Over het algemeen verder alles goed.

Vanmorgen al even kunnen genieten van de zon. Genieten is niet vanzelfsprekend als je een zware depressie hebt doorleefd, dus ik ben  nog steeds dankbaar voor elk moment van vrede en van het gevoel even blij te zijn met iets.

Ha @Kannietmeer, inderdaad denk ik ook dat de afbouw van de Venlafaxine jou deze klachten bezorgt. Fijn dat verder alles goed gaat en dat je er goed mee om kunt gaan. 

Geniet van je momenten, dat doe ik ook weer. Lukt niet altijd, maar mooi dat dat gevoel weer terug is! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ha @Kannietmeer, inderdaad denk ik ook dat de afbouw van de Venlafaxine jou deze klachten bezorgt. Fijn dat verder alles goed gaat en dat je er goed mee om kunt gaan. 

Geniet van je momenten, dat doe ik ook weer. Lukt niet altijd, maar mooi dat dat gevoel weer terug is! 

ja, ik ben al lang blij hoe het nu gaat. Echt niet verkeerd. De methode bewijst zichzelf wederom en het gaat vooralsnog goed. 

Dat ik weer een beetje kan genieten is echt zo. Ik voel me echt beter ;-). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Bianca78 ja dat vraag ik me al anderhalf jaar af wanneer ik nou een keertje opknap :) Nee wat betreft de griep is het ergste gelukkig weg, hoest alleen mijn longen nog het lijf uit. Bij mij begon het trouwens met steken aan de zijkant van m'n hoofd, hoop dat je geen griep gaat krijgen knm. Voorderest rustig aan, vandaag even op het strand geweest, morgen denk weer want het word weer lekker weer. En hoe gaat het met jouw? Zijn de ontwenningsklachten nog een beetje te handelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Hier nu 14 dagen aan het afbouwen van de AD. 

Het lijkt wel of ik me nu al beter ga voelen. De mist in mijn hoofd lijkt wat weg te trekken.

Ik voel me veel helderder.

Moet het langzaam afbouwen en er wel de tijd voor nemen, dat weet ik.

Wel wat duizelig, maar dat heb ik vaker meegemaakt met het minderen van de paroxetine. 

Ik wil er nu echt voor gaan!

Hi Spirit, hoe ben je de paroxetine aan het afbouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Robbin:

Hi @Bianca78 ja dat vraag ik me al anderhalf jaar af wanneer ik nou een keertje opknap :) Nee wat betreft de griep is het ergste gelukkig weg, hoest alleen mijn longen nog het lijf uit. Bij mij begon het trouwens met steken aan de zijkant van m'n hoofd, hoop dat je geen griep gaat krijgen knm. Voorderest rustig aan, vandaag even op het strand geweest, morgen denk weer want het word weer lekker weer. En hoe gaat het met jouw? Zijn de ontwenningsklachten nog een beetje te handelen?

Hoi @Robbin hoesten is echt vervelend, ben zelf al 2 weken verkouden. De ontwenningsklachten zijn op dit moment goed te doen alleen vannacht wat minder geslapen. Het weer is vandaag wat minder maar uitwaaien op strand is ook lekker. Fijne dag vandaag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @Bianca78 wat fijn dat het wat beter gaat qua ontwenningsverschijnselen, hopen dat dat een beetje doorzet. Vervelend die verkoudheid iid. Ik ben vandaag naar een natuurpark geweest, met een bekende die fotograaf is, was een soort van ontspannend en het zonnetje liet zich gelukkig ook nog even zien :). Nog een fijne avond verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...