Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Dinsdag 14 mei 2019

Aanbevolen berichten

Heb je er even bij gezet Bilo :)
Hoe gaat het nu ?
Moeilijk he, zo,n derde dag
Ik herken dat wel hoor
Je moet maar zo denken; Hij gaat vanzelf weer om
Goed hoor, dat je niet drinkt !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei rapilos:

Heb je er even bij gezet Bilo :)
Hoe gaat het nu ?
Moeilijk he, zo,n derde dag
Ik herken dat wel hoor
Je moet maar zo denken; Hij gaat vanzelf weer om
Goed hoor, dat je niet drinkt !

Ja heb het echt even zwaar. Constant die zucht, en in tegenstelling tot wat je leest gaat hij niet na 15-30 minuten weer weg. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, die zware momenten moet je echt even door

Langzaam een glas water opdrinken helpt ook wel, rustig door ademen ook :)

Wandeling maken en afleiding zoeken
Meer als je best kan je niet doen he
En het gaat over, echt hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lees net het nieuws over Lars. Vraag me af hoe het nu met hem gaat en of er nog kans is dat hij nog op het forum komt of dat hij daar niet meer toe in staat is. Vind het zo'n raar idee om hem niet meer te lezen. Stil van. Zal je missen Lars. Goede reis:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iedereen sterkte met Lars, ik heb hem. Niet zo actief meegemaakt maar leef met Allen mee. 

@Bilo hou vol, je kan het en je bent morgen vast heel erg blij als het je gelukt is. Ik weet hoe kut die trek is en ook bij mij duurt dat echt langer dan 15 a 30 min, maar je wint niets door er aan toe te geven. Denk is aan hoe fris je morgen opstaat als je va avond de wijn laat staan? Hou je taai! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bilo:

Constant die zucht, en in tegenstelling tot wat je leest gaat hij niet na 15-30 minuten weer weg.

Dat heb ik ook altijd. Ik kan me totaal niet vinden in dat trek "maar" 30 minuten zou duren. Bij mij blijft het (ook?) constant zeuren dan ..en het stopt pas wanneer ik eraan toegeef. Dit is de geestelijke kant van verslaving, want door af en toe toe te geven blijf ik het vlammetje brandende houden en zolang ik dat blijf doen dooft het vlammetje niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey jongens en meisjes er zijn ook leuke dingen.

Vandaag stond er 1 van m"n kippetjes te tokken voor m"n ( openstaande) deur, nu gebeurd dat bij mij wel vaker, ik heb scharrelkippen en komen weleens schooien om stukjes brood en zo. Maar dit klonk overstuur, echt panisch! Toen ik ging kijken liep ze me voor onder de hek door naar de hond en toen zag ik 3 kuikentjes lopen en eentje had m"n hond in z"n bek. Dus 4 in totaal. Waar ze gebroedt heeft weet ik niet, dit was een verrassing voor mij. Ik heb het kleine beestje bevrijdt van me hond z"n bek en voor moeders met de kuikentjes een nestje gemaakt in een apart hokje.

Leuk he, ze kwam hulp vragen.:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Hey jongens en meisjes er zijn ook leuke dingen.

Vandaag stond er 1 van m"n kippetjes te tokken voor m"n ( openstaande) deur, nu gebeurd dat bij mij wel vaker, ik heb scharrelkippen en komen weleens schooien om stukjes brood en zo. Maar dit klonk overstuur, echt panisch! Toen ik ging kijken liep ze me voor onder de hek door naar de hond en toen zag ik 3 kuikentjes lopen en eentje had m"n hond in z"n bek. Dus 4 in totaal. Waar ze gebroedt heeft weet ik niet, dit was een verrassing voor mij. Ik heb het kleine beestje bevrijdt van me hond z"n bek en voor moeders met de kuikentjes een nestje gemaakt in een apart hokje.

Leuk he, ze kwam hulp vragen.:)

Mooi Bor  , het leven gaat door :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...