Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2019


Aanbevolen berichten

Mogge! Yep tis dinsdag, dat voel ie direkt als je wakker wordt. 

Gisteren laat thuis van mn werk door uitgelopen vergadering. En als ik zeg laat dan was het half 8 (en ik woon op 4 minuten van mn werk, jawel). Normaal was ik dan zowel moe als geirriteerd maar gek genoeg hing er een totaal opgewonden vrolijk dolle sfeer in huis, zowel de 3 dames als de hond die ook een dame is. Hormonen of zo?? Toen was ik ineens toch niet moe en geirriteerd. Zie je wel weer het is allemaal maar een heel dun laagje :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Koffie inderdaad. En een lege dag vóór  me, zelfs zonder "roepende klusjes". Werd ook wel even tijd weer. 

Ruimte komt terug. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, zo'n derde dag is vervelend. Redelijke alcohol zucht. Zit hele tijd te denken "ik kan toch wel paar wijntjes pakken vanavond". Haha ja bilo , daar ben je ook zo goed in, . . Een paar.

Irritant dit. Ik sta helemaal achter mijn keuze om voorlopig te stoppen. Maar dan toch een lichamelijke verslaving blijkbaar. Ook al dronk ik niet elke dag.

Maar vermoeiend om hele tijd met jezelf in conclaaf gaan om toch niet te drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van mijn jongste zoon met moederdag zo'n boxje gekregen wat je aansluit op je pc, zodat je muziek mooier klinkt.

Ik ben er erg blij mee. Echt. Want ik wil het weer kunnen, naar muziek luisteren.

Wat hij niet weet, en niemand eigenlijk, is dat ik bijna NOOIT muziek draai, omdat het me zo raakt.

Zo erg raakt, dat ik er melancholisch van word. Ik vind het te moeilijk. Ik kan er wel naar kijken, overigens. 

Dan word je minder op jezelf terug geworpen, of zoiets.  

Maar dit is zo'n dag, waarop ik al melancholisch en verdrietig begon. En meer en meer verdrietig werd. En dus

muziek draai. En nu mezelf volledig verlies in die muziek....en ben ik blij met dat boxje, voor nu. Ergens voelt het namelijk ook wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Lars heeft complicaties bij zijn longontsteking gekregen, het gaat niet goed met hem. Ik kan me voorstellen dat ook jullie duidelijkheid willen, hoewel ik het de afgelopen tijd niet gepast vond om er hier iets over te melden, omdat het toch prive is. Maar zijn dochters vinden het oke. Hij gaat vandaag vanuit het ziekenhuis terug naar zijn verblijf in het huis waar hij in zat, zijn dochters zijn bij hem, het ziet ernaar uit dat het niet lang meer gaat duren, misschien nog enkele dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei rapilos:

Heb je er even bij gezet Bilo :)
Hoe gaat het nu ?
Moeilijk he, zo,n derde dag
Ik herken dat wel hoor
Je moet maar zo denken; Hij gaat vanzelf weer om
Goed hoor, dat je niet drinkt !

Ja heb het echt even zwaar. Constant die zucht, en in tegenstelling tot wat je leest gaat hij niet na 15-30 minuten weer weg. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...