Spring naar bijdragen

Maandag 13 mei 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen! Ik had een collega die op maandagochtend altijd de meest cynische k-opmerkingen maakte over de maandagochtend. Die verliet na een burnout van ruim eennjaar de company en nog steeds cynisch.

Dus we doen het anders:

voor diegenen die het voorrecht hebben een baan te hebben: joepie we gaan weer centjes verdienen vandaag!!

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Bor:

Nou ik heb dan geen baan om centjes te verdienen maar ik verwacht tussen 8 en 10 uur KPN hier.

De beste man moet ook opm"n slaapkamer wezen dus ikmoet al vroeg aan de bak want hij kan er zo niet bij. Moet eerst m"n keldingkast inruimen. Ik heb de rare gewoonte om alles wat ik uit de kast trek en me niet bevalt ik op de grond gooi ipv terug in de kast. Moet je eens kijken wat er dan ligt na een paar dagen en uiteindelijk belandt de hele bult maar in de was.

Bedoel maar; Hoe houdt je jezelf bezig he?!-_-

Getver een "beste man" in je slaapkamer. Daar kan ik niet tegen. 

Dat zit zo, jaren geleden toen wij allebei nog fulltime werkten (toen we nog veel geld hadden en nergens tijd voor) toen hadden we een schoonmaakster elke week. Toen mijn vrouw een keer midden op de middag onverwachts thuiskwam was er een Vent in huis bij haar. Weliswaar in de woonkamer maar ze verschoonde af en toe ook wel eens ons bed. "Oh OK" zeiden we dan, dachten we verder niet bij na, maar daar hebben we achteraf wel behoorlijk van zitten flippen. 

Betaalden we natuurlijk niet genoeg :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dáár hoef je je iig niet te schamen. 

Vergeet niet het is een hard drug. Dat je eraan verslaafd kan raken is niet jouw schuld. Ja jij hebt het zelf allemaal opgedronken dat is wel zo, maar dat het zo lastig is om daarmee te stoppen ligt niet aan jou. Dus het is normaal om daar hulp bij te zoeken. Geen schaamte bij nodig ;) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @Bor. Dat is toch geen falen.? Eerder een samenloop van omstandigheden. Lekker iets gezelligs samen doorschuiven naar volgend weekend dan toch?. Zo van: dat hadden we samen nog tegoed.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begrijp ik Bor. Dat is afschuwelijk. Ik bedoelde meer dat dit niet door jou te veranderen is( alleen door die ander) en dan kunj beter iets ombuigen naar iets positiefs. Meer helpend voor jou en je zoon. En beetje omdenken. En lekker iets gezelligs doen volgend weekend. Dat dus. En nee ik snap dat het niet om het moederdaggedoe is hoor. 

Ik hoop dat ik me nu duidelijker heb uitgedrukt.:rolleyes:

Ach ook eigenlijk weer het KMW dus. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bor:

Werk je bij jeugdclub? Dan; keep on dreaming.

*log maar beter uit, dit gaat niet goed komen zo*

Ik denk dat je mijn post heel anders opvat dan ik hem bedoelde. Jammer, maar so be it. Ik wilde je een hart onder de riem steken. 

Oke, en nee ik werk niet bij de jeugdclub, helaas vanwege lichamelijke gezondheidsproblemen 100% afgekeurd. Maar dit terzijde. 

Nogmaals ik wilde je slechts opbeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Bob:

Goed zo, Bilo.

Dank je Bob. Nu 2de dag zonder alcohol. Dus zit me te vervelen nu in de avond. Maar ik had slechtere avonden kunnen kiezen; prachtig weer hier. Dus ik ga maar eens lekker een stukje wandelen en even zwaaien naar de eendjes :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...