Spring naar bijdragen

Huiskamer 12 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Dankjewel Ad :D Veel plezier op de familiereünie!

Ik kreeg vanmorgen het mandje van Roodkapje met zelfgemaakte koekjes op bed, met een lief rijmpje erbij ^_^

Vanavond eten bij mijn ouders... Gisteren is het  best goed gegaan op die verjaardag, het was gelukkig niet zo druk. Ik kon me alleen niet zo goed focussen in een gesprek en was daarna ook wel echt moe, maar na een nacht best goed slapen, voel ik me best oke :) toch weer een overwinning.

Fijne dag iedereen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen

Dankjewel Ad :D Veel plezier op de familiereünie!

Ik kreeg vanmorgen het mandje van Roodkapje met zelfgemaakte koekjes op bed, met een lief rijmpje erbij ^_^

Vanavond eten bij mijn ouders... Gisteren is het  best goed gegaan op die verjaardag, het was gelukkig niet zo druk. Ik kon me alleen niet zo goed focussen in een gesprek en was daarna ook wel echt moe, maar na een nacht best goed slapen, voel ik me best oke :) toch weer een overwinning.

Fijne dag iedereen!

 

Ha @EefjeJ, wat een positief bericht! Je hebt het gedaan, goed doorstaan en de beloning voel je nu! 
Wat aardig, het mandje van Roodkapje! Hopelijk is de wolf wel ver van je vandaan gebleven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om jullie positieve berichten te lezen. Hoop dat ik die ook eens kan schrijven. Hier alleen maar ellende. Heb vanmorgen zelfs een halfje lora extra genomen en wil dat de komende tijd blijven doen. T was gewoon niet vol te houden. Ik twijfel weer aan alles. Komt t van de afbouw of toch van de Burn Out, maar als t van de afbouw komt, hoe dan, ik ben 1,5 maand geleden voor t laatst een kwartje gezakt en heb me daarna nog best ik gevoeld. Of dan toch door de stress van de afspraak bij de psychiater en de vakantie. En mn BO, die moet na 3 jaar toch wel iets minder zijn, en zoveel en zolang heb ik nou ook weer niet onder stress gestaan dat zo'n erge terugval logisch is. Jullie lezen t, zit weer alleen maar in mn hoofd en analyseer me suf. 

Ik had vanmorgen van oudste zoon een oorkonde voor de liefste mama. Moesten ze zelf allemaal vragen op invullen. Schrijft hij bij de vraag wat is je wens voor mama, dat mama beter wordt. Nou, dan kun je me weg vegen. 

Hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! Nieuw hier, door @Cyclad58 en @Robbin gewezen op deze huiskamer. Hoop dat ik er bij mag?

Ik ben sinds een paar dagen gestopt met de lorazepam. Slikte onregelmatig, soms een halve milligram, soms een hele, paar dagen gezakt naar een kwart en nu gestopt. Gisteren ging onverwacht goed, maar vannacht niet goed geslapen. Veel draaien, onrustige benen, opvliegers. Vanmorgen nerveus opgestaan en probeer nu een beetje op gang te komen voordat we zometeen de deur uit gaan. Pffff ik voel me alsof ik zometeen de belangrijkste presentatie van mijn leven moet geven of zoiets. Bah. Doorbijten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @doorbijter, een geweldige oorkonde van je oudste zoon, maar begrijpelijk dat het hard binnen komt. 
Je hebt natuurlijk al veel meegemaakt en het duurt lang voordat je je überhaupt beter gaat voelen. Wat het is is moeilijk te duiden, ik merk ook dat je zelf daar de vinger niet op kunt leggen. Alle stress die je ervaart bij de psychiater en tijdens de vakantie werken niet mee, maar de reden is dat je veel prikkelgevoeliger bent nu je in de afbouw van de pam zit. Het is misschien niet eens zo'n gek idee dat je je dosis nu licht verhoogd hebt, want het is inderdaad zaak om wat stabiliteit te ervaren en van daaruit met een goed afbouwplan (liefst met diazepam) rustig afbouwen. Als dat lukt geeft je dat ook een positieve boost. Sterkte en nog een fijne Moederdag gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58, wederom dankjewel voor je reactie. Deze zijn me altijd zeer waardevol. Ik vind t ook heel fijn dat je mijn ophoging niet veroordeeld en er zelfs begrip voor heb. T was gewoon echt niet te doen. Zoals je wellicht weet ga ik de overstap naar diazepam wagen. Dit zal alleen nog even duren, en graag wil ik dan inderdaad wat stabieler zijn. Hopelijk lukt dat met dit halfje extra.

@Schrikervan, welkom in de huiskamer. Ik hoop dat het je lukt van de lora af te blijven. Succes vandaag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha tot nog toe de wolf niet tegengekomen Ad :P

@doorbijter wat vervelend! Ik snap wel dat je het hebt opgehoogd, je continue zo beroerd voelen is ook niks, je moet doen waar jij je goed bij voelt en dan kan je het straks onder begeleiding rustig omzetten en afbouwen... Misschien dat er nog wel een deel burnout bij zit, maar ook een hoop stress wat weer meer getriggerd heeft... Och ja dan zou je mij ook weg kunnen vegen als ik zoiets zou krijgen... Sterkte, ook jij kan dit x

@Schrikervan welkom :) Zeer herkenbare klachten... Ik heb ze ook gehad en nog steeds, maar dan zijn ze wel afgezwakt en minder frequent. Het is heel naar om mee te maken, maar het wordt echt beter. Ook die spanning om ergens naartoe te gaan herken ik. Die is bij mij nog heel licht aanwezig... Ook sterkte voor jou! 

 

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ dank voor je reactie. Ja, dat is ook mijn insteek straks ga ik rustig omzetten en afbouwen en ik ga er vanuit dat het dan iets draaglijker is. Ik kan mezelf vreselijk kwellen door nu op deze hoogte te blijven, maar ik verwacht dat ik straks toch stabiel moet zijn voor de afbouw begint en dan zou ik alsnog moeten ophogen en kwel ik me al die weken dus onnodig. T is maar weer even niet anders. Kijk, als dit de laatste loodjes diazepam waren, had ik doorgezet en mezelf afgesloten voor alles en iedereen, in de wetenschap dat het de ontwenning is en echt minder zal worden. Maar zover ben ik nog niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal. Bleh! Griep blijft maar aanhouden hier. @Schrikervan ik hoop dat je veel aan het forum zult hebben. Ik kwam eigenlijk even alle moeders in ontwenning van de afschuwelijke benzo’s hier en buiten het forum toch een zoveel mogelijk fijne moederdag toewensen! Voor alle moeders (en de rest natuurlijk ook) 

FF9AB0BA-A9E1-4C83-92C8-A16533847DD0.thumb.jpeg.76d446d8a4a98008d4af2f6020c5d17e.jpeg Hou vol! En nog een hele fijne dag verder mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, die halve extra bracht me vanmorgen iets meer rust, maar vanmiddag nog net zo drama. Denk dat ik t kwartje van vanavond ook maar vast ophoog. Hopen dat ik me dan een beetje mens voel vanavond, want dit is nog steeds niet leuk. Elke dag wordt ellendige. Sorry voor mn klaagzang, zit er even doorheen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er afbouwers bij (oxazepam) die niet omzetten? Ik kom zelf van 125mg en zit nu nog op 35. 10mg overdag en 25mg voor het slapen. 

Vandaag een k-dag terwijl ik al 1,5 week niet heb afgebouwd en al zo ver ben. Maakt me toch weer meteen onzeker. Herkenbaar?

Ik zie op tegen de afbouw van de nachtdosering. Lees over slapeloosheid. Is dat altijd zo of kun je dat door superlangzaam afbouwen voorkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste medestrijders! 

Bedankt lieve @Cyclad58 en @Robbin Voor alle moeders een fijne moederdag gewenst. Ik ben lekker verwend door de kids, met zelfgemaakte kados en mooie bos bloemen.  

Eergisteren was mijn man jarig we hebben het gewoon thuis tussen ons gevierd. Groot feest geven is beetje te veel voor me nog. 

Ik zit nu op echt een kruimeltje dia. 0.07. Die laatste stap naar 0 lukt me gewoon niet omdat ik te bang ben dat ik weer hetzelfde mee ga maken als afgelopen zomer. Nu slik ik om de dag en dat valt ok. Ben er bijna van af !

@doorbijter sterkte!

@Schrikervan welkom hier 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Paps:

Zijn er afbouwers bij (oxazepam) die niet omzetten? Ik kom zelf van 125mg en zit nu nog op 35. 10mg overdag en 25mg voor het slapen. 

Vandaag een k-dag terwijl ik al 1,5 week niet heb afgebouwd en al zo ver ben. Maakt me toch weer meteen onzeker. Herkenbaar?

Ik zie op tegen de afbouw van de nachtdosering. Lees over slapeloosheid. Is dat altijd zo of kun je dat door superlangzaam afbouwen voorkomen?

@Paps ik bouw ook de oxazepam af zonder om te zetten. Je hebt al heel veel afgebouwd zie ik, echt knap. Ik slik nu in de ochtend een kwartje oxazepam en voor de avond een halve. De ene dag bijna geen last van ontwenningsverschijnselen en de dag erna word ik gek van de pijn in mijn hoofd, trillen enz. Er is geen pijl op te trekken.

ik wil nu eerst de ochtend afbouwen en dan door met de avond, daar zie ik ook tegenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Paps:

Jij ook goed bezig. Heb je een hoge dosering gehad, en hoe lang geslikt als ik vragen mag? Beetje vergelijken is prettig ook al is elk traject anders.

Ik ben 14 feb begonnen met 3xpd 5 Mg en 1 april begonnen met afbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...