Spring naar bijdragen

Zo 12 mei 2019


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Wat zal ik doen, hardlopen omdat het goed voor me is of terug naar bed omdat het goed voor me is? Zo sta ik zo vaak in dubio in het leven. Suf hè. En als ik terug naar bed ga dan moet ik van mezelf eerst een plan maken van wanneer ik dan wèl ga hardlopen. Ik zie het mezelf mezelf aandoen. :) 

Eerst maar eens koffie en ff nergens over nadenken. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Sowhat:

Goedemorgen! Ik kies voor terug in bed! 

Ik zie op de whatsapp groep in het dorp hier een hoop deelnemers voor een rondje om 9:30. Dan ga ik maar voor de gezelligheid (dom kuddedier :)) Zo blunder ik door het leven van de ene niet-beslissing naar de andere :D  

Maar eerst maar ff terug naar bed kijken of daar wat te beleven is. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Onderhandelen, ja. Zwemmen of niet. Want buikpijn en laat. Ik kies voor niet. Geen zin in haast. Ga zo naar moeder. 

Vanmiddag even langs schoonouders. Het is genoeg. Totale hormonaliteit zal mij ook parten spelen @Bor ;-) 

Wat heb ik het fijn gehad de afgelopen dagen. En wat leuk ook te weten dat ik de weg kan vinden in een vreemde stad, alles ‘goed doe’ met het vliegtuig ( zelfs TE goed.... want je hoeft geen aparte boardingpass als je al online bent ingecheckt:-) ,mee kon gaan met mijn kind (gewoon elke dag in het zelfde restaurant eten. ‘Prima!’). Wat een luxe ervaring. Ook daar tranen om degene metwiens ogen ik altijd ook om mij heen kijk. Nu komen ze weer. Ik mis hem en dat mag.

koffie en douchen,

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoofdpijn van alle hormonaliteiten en gehuil. Gewassen, gezond gekookt , gezond gegeten, naar moeder en schoonouders geweest en 2 vuilniszakken ‘ontspuld’. 

En ik voel me al weer rustiger worden van binnen. Minder ontevreden en boos. Minder machteloos. 

Heel blij om steeds maar weer te merken dat momenten van groot ongemak weggaan. Je kunt net zo goed iets doen , ontspullen en koken maken dat ik mezelf het officiele stempel ‘goede huisvrouw’ mag geven. Helpt net zo goed als iets uit een glas ‘omdat ik het even nog heb, verdien’. 

En anders verandert je gevoel vanzelf wel. Het blijft een wonder voor mij. Eens rot altijd rot dacht ik. Nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lessen :) 

Je kan net zo goed iets doen, en anders verandert je gevoel vanzelf wel. 

In het moment blijven en genieten. De rest zijn maar loze gedachtenspinsels.

Ik zeg het ook vaak achteraf. Nog niet zo wakker om het op het moment zelf te zien. Komt misschien nog ;) 

Morgen weer oefenen, maandag...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het helpt beter Lika...speaking for myself.  Dat iets uit een glas maakte dat ik mezelf niet respecteerde. En me nog rotter voelde.

 

Ik kan ook nu blij zijn met het ervaren dat het 'eens rot altijd rot' inderdaad niet zo is. Mij geeft het vertrouwen.  Ik vind dat ergens nog wonderlijk en eigenlijk is het doodnormaal (als ik naar mijn gezinsleden kijk, en met ze spreek). No more drama...'het' wordt kleiner, en daardoor 'groots'. 

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

‘ In het moment blijven en genieten. ‘ 

of niet genieten @bumperjim. Ik geniet heel vaak niet. Maar ook dat verandert. Wordt bijvoorbeeld van heel erg niet-genieten, naar een beetje niet-genieten of me rot voelen.

iemand nog een leuke/goede film gezien onlangs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Lika:

‘ In het moment blijven en genieten. ‘ 

of niet genieten @bumperjim. Ik geniet heel vaak niet. Maar ook dat verandert. Wordt bijvoorbeeld van heel erg niet-genieten, naar een beetje niet-genieten of me rot voelen.

iemand nog een leuke/goede film gezien onlangs?

Oh ja, of niet genieten, dat vergeet ik telkens :) dan kan nl ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...