Spring naar bijdragen

Huiskamer zaterdag 11 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Wij zijn weer thuis na een zeer geslaagde midweek in een luxe wellnessbungalow. Het weer had beter gekund, maar al met al mochten we niet klagen. 
Het is wel onvoorstelbaar hoe snel je eenmaal thuis weer in je geijkte patroon zit. 

Hoe is het met jullie? Goede nacht gehad?

Fijn weekend! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Welkom terug @Cyclad58 fijn te horen dat het zeer geslaagd was! Ja bizar is dat he, hoe snel je weer in het 'oude' patroon zit... 

Ik heb niet zo best geslapen, iets onrust en ik leek gewoon wel klaar wakker :huh: Maar afgezien van wat onrust gaat het verder best oké... Zo weer even naar mijn paard en dan eind vd middag naar een verjaardag...Ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen... 

Fijn weekend iedereen! 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! 

@EefjeJ Helaas niet zo lekker geslapen maar gelukkig vdr beste oké :) Nogmaals, hoop dat de verjaardag gezellig voor je wordt.

Ik ga zo het vliegtuig in. Heb goed geslapen maar ben wel erg onrustig en zenuwachtig ivm een week op vakantie naar Egypte.  Hoop er het beste van.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MIKE261:

@Cyclad58 Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! 

@EefjeJ Helaas niet zo lekker geslapen maar gelukkig vdr beste oké :) Nogmaals, hoop dat de verjaardag gezellig voor je wordt.

Ik ga zo het vliegtuig in. Heb goed geslapen maar ben wel erg onrustig en zenuwachtig ivm een week op vakantie naar Egypte.  Hoop er het beste van.

Fijne dag allemaal.

Fijne vakantie, @MIKE261

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...