Spring naar bijdragen

Za 11 mei 2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Twijfelende zon hier, wel, niet, wel, niet...

...maar.... ik zit erin. Op het gras. Met koffie. 

De ui pelt langzaam af en de warboel ontknoopt zich. Langzaam maar wél. Kunst om dat te blijven zien. En, los daarvan, daarop te blijven vertrouwen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Vannacht aangekomen. Vliegtuig had flink vertraging. Dat is niet erg. Alleen terug met weerstand. Had ik niet verwacht en het overvalt me een beetje. Blijkbaar ben ik een heldin in vluchtgedrag.....

@Spirit hou je taai. 

Allen heb een goede dag. Veel plezier @lady jane. Ik ga zo naar het zwembad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 

Beetje wiebelige start van de dag, maar de zon schijnt even rustig opstarten en dan ook maar het huis uit! 

Ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt hier maar als ik zo vrij mag zijn ga ik een dagpact beginnen want het is mijn dag 5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even goedemorgen wensen
Weer een druk program vandaag, en helaas laat mijn bed uitgekomen (dan is de dag zo kort)

Maar eerst koffie, met zelfgebakken courgettebrood en geitenkaas

Spirit,

Het zijn de kleine dingen die het doen he
Thats live :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, lieve @Bor 

Ook al ben je bang voor deze reden, het is ook gewoon een jonge jongen die andere doet die hij nu misschien veel belangrijker lijkt te vinden. 

Zelf over beginnen doe je ook niet gemakkelijk lijkt mij. Ach jee. 

Hou je taai!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben thuis gekomen van een paar dagen weg en alleen maar boos en geïrriteerd. En dan daar weer boos om. Misschien gewoon moe na een nachtvlucht. Maar ook: het leven met moet-dingen weer in moeten. 

Beter niet meer weggaan.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Bor:

Of misschien juist wel?;)

Ja. Maar dan wil ik niet meer terug. En ik WEET dat het elders niet beter, mooier of leuker is. Alleen borrelt het verlangen naar WEG -UIT- geen moeten- niet altijd beschikbaar moeten zijn etc. soms erg op. Heel erg.  

Ik verdoof het niet. Hoef het ook niet te veroordelen. Moet alleen vreselijk huilen. Idioot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Ja. Maar dan wil ik niet meer terug. En ik WEET dat het elders niet beter, mooier of leuker is. Alleen borrelt het verlangen naar WEG -UIT- geen moeten- niet altijd beschikbaar moeten zijn etc. soms erg op. Heel erg.  

Ik verdoof het niet. Hoef het ook niet te veroordelen. Moet alleen vreselijk huilen. Idioot.

Elders is het wel anders, en dat maakt reizen interessant. Het geeft een wat wijdere blik, maar je moet er ook weer niet te hoge verwachtingen van hebben want dan kan het alleen maar tegenvallen. En thuis smaakt de koffie weer zoals je het gewend bent. Dat heeft ook wel wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Sowhat:

Lika, ik vind dat huilen helemaal niet idioot. Je hebt de laatste maanden veel voor je kiezen gehad. Rouwen kost echt tijd! 

Ja, dat is zo. Dat is zo. Net tijdens het eten flink zitten huilen. Geen souvenirtje mee terug, geen verhaal te vertellen. 

Moeder en schoonvader zijn ook niet goed. Het is de leeftijd. Een natuurlijk proces. En toch....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vergeet niet de tijd dat je vader ineens opgenomen moest worden, de revalidatie die niet kon helpen. Het besluit dat hij niet meer naar huis kon, de keuze maken welk verpleegtehuis. Ondertussen je moeder steunen, je nieuwe baan en tot slot het overlijden. Verdriet, zorgen, een steunende functie voor je moeder die haar man heeft verloren. En jij vindt het gek dat je moet huilen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En gelukkig kan ik huilen. En genieten van de afgelopen dagen ook. Lig nu al in mijn bedje. Gezwommen, gewassen, boodschappen gedaan, boos geworden, gezond gekookt en naar de kapper geweest met de kinderen, gehuild, gevoeld dat de zon best lekker warm was als je uit de wind zat en nu togen aan mijn moeheid. Slapen. 

Morgen naar mijn moeder, maar was moederdag vergeten.... We ‘doen’ dat niet. Ga het nu lekker wel doen. Gewoon omdat het kan! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Weer thuis van werk. Met de fiets. 

En ik heb een goed regenpak, een muts, en wanten. Dus nou niet meer onderhandelen over wel of niet op de fiets. Hooguit over wel of niet de muts mee. Get a grip, joop! Ophouden met dat lamlendige: dat maakt je ongelukkig en ontevreden. 

Het effect? Zit lekker nu buiten met een groot glas thee. Nachtegalen. En zonder het koud te hebben. De kop is er weer af. 

@Lika.... hoe begrijpelijk. :heart:

@Bor ook trouwens. En zo knap om te weten, durven uitspreken: "niet vragen, want bang voor t antwoord"

Bed is warm. Nog heel even stil zitten. Telefoon weg. 

Welterusten allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...