Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6 mei 2019


Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Ik heb een redelijk goed weekend gehad (geen enkel biertje op) en ben vanochtend naar de dokter geweest. Wilde het liefst mijn hart een keer goed laten onderzoeken maar hij heeft geluisterd en mijn bloeddruk gemeten. Hart klonk goed en mijn bloeddruk is 120 en 80. Hij zei dat alles perfect was... Dus daar moet ik dan maar vanuit gaan.

@Cyclad58 Fijne vakantie, ik ga zaterdag weg :)

Iedereen succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 heel veel plezier deze dagen. Het is je gegund. 

@Annie87 wat krijg jij toch allemaal te verduren. Kan me heel goed voorstellen alsof t voelt dat je je dood ingejaagd wordt. Maar probeer vast te houden aan het feit dat het echt beter gaat worden, echt waar. Ik geef je een hele dikke knuffel en wens je alle sterkte

Zelf ben ik gisteren terug gekomen van een weekje sauerland. Wat een drama. Alle stress van t gesprek met de psychiater over de afbouw kwam er uit, zo leek het wel. Voelde me zo ellendig. Heb zelfs moeten besluiten de diazepam 3 dagen op te hogen. Ik hield het niet meer uit en eerder naar huis wilde ik mn kinderen niet aan doen. Nu thuis is t gelukkig iets rustiger, maar wat een kl... Vakantie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier @Cyclad58 :D Geniet ervan!

Hopelijk stelt dat je een beetje gerust @MIKE261 hoe gaat het nu met de hartkloppingen? Ik merk bij mezelf als ik meer stress heb dat het erger is of zelfs na het eten... Ze zullen vast en zeker ooit over gaan :)

@doorbijter Jeetje wat balen zeg! Fijn dat je nu wel iets rustiger bent, gauw vergeten deze vakantie en met goede moed doorgaan. Ben je nu aan het overstappen?

@Annie87 allemachtig wat een toestand...als jij denkt dat het beter is om nu bij je vader te gaan wonen moet je dat zeker doen. Het is belangrijk dat je nu voor jezelf kiest en dat jij beter wordt....sterkte lieve Annie x

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58@EefjeJ@MIKE261@doorbijter@Annie87@bolletje@Bianca78 @Hypertjeee @Briba @Robbin
Allemaal een dikke knuffel voor vandaag. Houd je hoofd omhoog en weet dat ook deze dagen voorbij gaan, net als alle vorige in je leven. Niets kan je echt omver werken, zo sterk ben je zelf en is je lichaam. En tranen mogen gewoon gelaten worden als het even niet gaat. Maar vergeet niet dat alles voorbij zal gaan, zeker de hartkloppingen, de prikkels, de hallucinaties, de spierschokken, het trillen, de pijn, de kou of de warmte of de jeuk..... Ik heb alles wel gehad en kan uit ervaring zeggen: het gaat echt goedkomen, je zal krijgen wat je nodig hebt ( Annie) en je zal genezen en je zal weer kunnen lachen en liefde voelen.

@Cyclad58Veel plezier makker! Laat me eens weten welk soort huisje jij kiest en waar. Misschien namelijk iets voor mij en mijn vriend voor een paar dagen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei EefjeJ:

Veel plezier @Cyclad58 :D Geniet ervan!

Hopelijk stelt dat je een beetje gerust @MIKE261 hoe gaat het nu met de hartkloppingen? Ik merk bij mezelf als ik meer stress heb dat het erger is of zelfs na het eten... Ze zullen vast en zeker ooit over gaan :)

 

Hoi EefjeJ,

Het stelt me wel een beetje gerust.. Weet ook niet of het ermee te maken heeft maar vandaag heb ik tot nu toe eigenlijk best weer een goede dag. Beetje onrustig maar nog geen last van hartkloppingen gehad. :)

Hoe is het met jou vandaag ... ?

2 uur geleden zei Kannietmeer:

@Cyclad58@EefjeJ@MIKE261@doorbijter@Annie87@bolletje@Bianca78 @Hypertjeee @Briba @Robbin
Allemaal een dikke knuffel voor vandaag. Houd je hoofd omhoog en weet dat ook deze dagen voorbij gaan, net als alle vorige in je leven. Niets kan je echt omver werken, zo sterk ben je zelf en is je lichaam. En tranen mogen gewoon gelaten worden als het even niet gaat. Maar vergeet niet dat alles voorbij zal gaan, zeker de hartkloppingen, de prikkels, de hallucinaties, de spierschokken, het trillen, de pijn, de kou of de warmte of de jeuk..... Ik heb alles wel gehad en kan uit ervaring zeggen: het gaat echt goedkomen, je zal krijgen wat je nodig hebt ( Annie) en je zal genezen en je zal weer kunnen lachen en liefde voelen.

@Cyclad58Veel plezier makker! Laat me eens weten welk soort huisje jij kiest en waar. Misschien namelijk iets voor mij en mijn vriend voor een paar dagen.
 

Knuffel terug!  Lieve woorden weer.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MIKE261 Fijn dat het je wel gerust stelt, komt goed :) Met mij gaat het best redelijk, nog wel steeds elke dag hoofdpijn (druk in mijn hoofd) en spierspanning en af en toe hartkloppingen, maar dat vind ik niet eens zo heel erg... Ben al blij dat de onrust, nervositeit en angst even minder is en soms weg :) Ik zie in ieder geval een langzaam stijgende lijn en daar ben ik bij mee...vandaag ben ik er 8 wkn vanaf YES! 

 

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei EefjeJ:

@MIKE261 Fijn dat het je wel gerust stelt, komt goed :) Met mij gaat het best redelijk, nog wel steeds elke dag hoofdpijn (druk in mijn hoofd) en spierspanning en af en toe hartkloppingen, maar dat vind ik niet eens zo heel erg... Ben al blij dat de onrust, nervositeit en angst even minder is en soms weg :) Ik zie in ieder geval een langzaam stijgende lijn en daar ben ik bij mee...vandaag ben ik er 8 wkn vanaf YES! 

 

Klinkt erg positief. Fijn om te horen! En 8 weken al weer, gefeliciteerd! :)

Ik nu 3,5 week ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...