Spring naar bijdragen

Gratis online cursus?


Bilo

Aanbevolen berichten

www.alcoholondercontrole.nl/?_ga=2.179610916.128697416.1557045214-792543186.1557045214

 

www.indigowest.nl/aan-de-slag/verslaving

beiden vallen onder P G Zorgholding BV en kun je googlen.
Ikzelf heb de online cursus van Tactus hier gedaan toen die nog gratis was, maar ik denk dat de cursussen erg op elkaar lijken. Belangrijk is dat je er individuele reacties/begeleiding in krijgt, dus dat moet je even zelf uitzoeken. succes!

Ik weet niet zeker, maar je kunt ook via de moderator hier vragen of je hier de training kunt volgen via een verklaring van je huisarts, dan vergoedt je verzekering het misschien/waarschijnlijk.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-5-2019 om 10:38 zei lady jane:

www.alcoholondercontrole.nl/?_ga=2.179610916.128697416.1557045214-792543186.1557045214

 

www.indigowest.nl/aan-de-slag/verslaving

beiden vallen onder P G Zorgholding BV en kun je googlen.
Ikzelf heb de online cursus van Tactus hier gedaan toen die nog gratis was, maar ik denk dat de cursussen erg op elkaar lijken. Belangrijk is dat je er individuele reacties/begeleiding in krijgt, dus dat moet je even zelf uitzoeken. succes!

Ik weet niet zeker, maar je kunt ook via de moderator hier vragen of je hier de training kunt volgen via een verklaring van je huisarts, dan vergoedt je verzekering het misschien/waarschijnlijk.

Ik heb me aangemeld en begonnen met online cursus. Dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...