Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 4-5-2019


Aanbevolen berichten

Moghu Kanjers,

Hoe hebben we de nacht doorgebracht? Heb op zich goed geslapen maar merkte van ochtend bij het wakker worden weer de drukte in  m'n hoofd, gelijk weer denken, en m'n ademhaling was weer snel duhus:wacko::blink:, vandaag weer heeeeeeel rustig aan doen, een beetje van dit (slof slof,) en dan weer een beetje van dat ( slof slof).;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Moghu Kanjers,

Hoe hebben we de nacht doorgebracht? Heb op zich goed geslapen maar merkte van ochtend bij het wakker worden weer de drukte in  m'n hoofd, gelijk weer denken, en m'n ademhaling was weer snel duhus:wacko::blink:, vandaag weer heeeeeeel rustig aan doen, een beetje van dit (slof slof,) en dan weer een beetje van dat ( slof slof).;) 

Doe maar lekker aan, @bolletje

Mijn nacht was niet slecht, maar wel kort. Gisteren de verjaardag van een vriend, tegen 1 uur pas op bed en toch rond 7 uur wakker. Het is weekend, we hoeven even niets. 
Zojuist mijn grote teen even buiten de deur gehad, het is wel koud...… fijne dag! 

 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Moghu Kanjers,

Hoe hebben we de nacht doorgebracht? Heb op zich goed geslapen maar merkte van ochtend bij het wakker worden weer de drukte in  m'n hoofd, gelijk weer denken, en m'n ademhaling was weer snel duhus:wacko::blink:, vandaag weer heeeeeeel rustig aan doen, een beetje van dit (slof slof,) en dan weer een beetje van dat ( slof slof).;) 

Rustig aan Bol! Je hoeft even helemaal niets, rustig in en uit ademen en even mediteren en je hersenen laten stoppen  ( kan je dat?).

 

 

1 uur geleden zei Cyclad58:

Doe maar lekker aan, @bolletje

Mijn nacht was niet slecht, maar wel kort. Gisteren de verjaardag van een vriend, tegen 1 uur pas op bed en toch rond 7 uur wakker. Het is weekend, we hoeven even niets. 
Zojuist mijn grote teen even buiten de deur gehad, het is wel koud...… fijne dag! 

 

 

Ik had ook een korte nacht, lag er pas om 2.30 uur in, en dat had ik gewoon niet gemerkt totdat ik instortte van vermoeidheid. Ik was aan het kleuren om mee te doen met een facebook uitdaging voor een kleurplaat. Was er al dagen mee bezig en  vrijdag was de laatste mogelijkheid, dus  wilde het gewoon afmaken. Nou.... dat heb ik dus gedaan:lol:.
Vanmiddag ga ik naar mijn zus om te kijken of ik mogelijk in haar huis kan wonen voor de komende jaren. Die heeft twee keer zoveel ruimte als wij, in onze 2 kamer woning, met maar 1 slaapkamer. En het is altijd gezellig om mijn zus te zien ( met haar nieuwe vriend).

Het weer is inderdaad niet om over naar huis te schrijven.... beetje jammer. Ben wel weer toe aan flink veel zon en warmte. (En wat regen af en toe voor de aarde natuurlijk:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een goede nacht gehad. Ben bij vrienden geweest en ondanks iedereen lekker aan het bier zat, heb ik niks gedronken. Denk dat ik mij mede daardoor vandaag best oké voel.

Straks een bbq, met dit weer... Ben benieuwd..

@Kannietmeer succes met het kijken bij je zus. Als je dat wilt, hoop ik dat het mogelijk is :)

Fijn weekend allemaal :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Cyclad58:

Wij gaan maandag een midweek naar zo'n heerlijke wellnessbungalow met sauna en jacuzzi, ergens in het noorden van Limburg. Het weer zal niet denderend zijn, dat is jammer maar niet onoverkomelijk :-) 

dan ga je maar extra in de sauna, na een hardlooprondje in de regen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...