Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 mei 2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een jolige zon aan een wolkeloze hemel .... even genieten dus; 
verderop wel wolken te zien, maar wie weet, misschien drijven ze af. 
Wat een goed nieuws toch, Lars aan het opknappen... dan mag het de hele dag regenen,
dan nog ben ik blij na zo'n berichtje...
Een bakje nu,  en daarna snel aan de slag. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

  Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Zon hier nu. Ik geniet er maar even van, want dat blijft niet, zeggen ze. Dagje vrij tussen wat extra diensten: ik probeer door nu even wat meer te werken iets van rust te krijgen.....zelf lukt t me nog  niet goed. 

@huttula ook van mij liefs voor lars...

Koffie!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Goed geslapen, koud buiten, maar dat was voorspeld

Vogels zijn al schoon, straks even gymen
Huisje even doorweken
Vanmiddag een uurtje naar vaste client (eindelijk de moed gevonden om dat per 1 juni op te zeggen)
En dan later op de middag nog 2 uurtjes werken
(Af en toe moet je het weekeinde he, morgen ook 3 uur)

Hoe dan ook, we maken er een mooie dag van

Mocht Hut dit nog lezen;

Ook van mij, uiteraard de groetjes en beterschap voor Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen...geen maatje vandaag,niet omdat het slecht gaat maar omdat het beter gaat.Ze gaan Lars steeds meer uit zijn slaap halen en minder beademen.Dus het is niet het juiste moment want hij is nog erg in de war.

Stiekum gehoopt op dit.❤

Pluk de dag

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! 

Vanmorgen mijn laatste tentamen van de bachelor gehaald, diploma Bachelor of Science in de Psychologie is binnen, yeahhhhh! In september weer verder met de master,  maar voorlopig even rust! Ik ben heel blij, ik heb er 8 jaar overgedaan. In het begin dronk ik nog, was ook wel eens dronken op de uni :blush:. Gelukkig is dat al heel lang geleden. 

Lars :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn momenten, en dit is er eentje van, dat ik me afvraag: "waarom moest ik in godsnaam zoveel fouten maken, zoveel lessen leren, zoveel 'schade' toebrengen voordat ik zag wat ik zelf verkeerd deed?" 

Had niet iemand mij, maar vooral ook mijn gelieven, mijn kinderen,  kunnen beschermen door mij die lessen gewoon 20 jaar eerder te leren? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week hadden wij familie-weekend. Mét de oude moeder die nu dement wordt. 

Haar kwaadaardigheid, haar vernederingen worden niet meer geremd. Schokkend hoe ze familielid na familielid vernedert, kleineert. Met een gezicht vertrokken van walging poneert ze, zonder rem, hoe minderwaardig de één, hoe afstotelijk de ander is. Ook de jonge kleinkinderen. Om tussendoor de ene e r nstige aandoening na de andere te insinueren . We lachen erom, hard, maar waar. Vriendelijk, dat wél.  Helend ook, voor mij, mijn broer en zus. Dacht ik. 

Helend, dacht ik. Helend ook omdat we elkaar en de kleinkinderen nu dekken. 

En toch...... toch ben ik volledig van mijn stuk. Merk ik. 

En zie, zag ik van de week, wat voor effect dit ook op mijn omgang met mijn kinderen heeft en heeft gehad. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...