Spring naar bijdragen

Huiskamer 03-05-2019


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Annie87:

Lieve Liz, 

dat liefdevol maakt nu wel een beetje plaats voor iets anders. Er gebeuren dingen van zijn kant, waar ik geen woorden voor heb. Ik vraag me af met wie ik getrouwd ben geweest. Ben compleet verbijsterd. Mijn klachten nemen in alle ernst toe. Ik kan absoluut geen scheiding aan en dingen regelen. Ik heb in paniek mijn vader gevraagd, dat als het erop uitdraait ik bij hem kan wonen. Dat is ver weg en heel lastig omdat hij een huis heeft gekocht en midden in verbouwing zit. Ik laat alles los want ik kan niet anders. Hij heeft geen idee wat ie me aandoet maar het voelt alsof ik de dood ingejaagd wordt. Ik lig telkens te spierschokken in bed, voel me heel vreemd. Mijn hartslag is veel te hevig en onregelmatig. Heb een bètablokker genomen. Vandaag naar de huisarts. Ik wil niet meer. Krijg klap op klap op klap

Dat je verbijsterd bent snap ik heel goed en dat je doodziek bent ook, want je zenuwstelsel kan deze prikkels gewoon echt niet verwerken, dus je lichaam ligt zwaar onder vuur op het moment. Je kan al die stimuli nu echt niet gebruiken. Ik hoop dat je inderdaad tijdelijk bij iemand kan wonen die gewoon voor je zorgt en geen eisen aan je stelt. Dat lijkt het beste. Geef niet op lieverd, je hebt het zwaar, maar je zal het overleven en je leven weer terugkrijgen en opbouwen en vullen met mooie dingen.  Voor nu een dikke knuffel. Houd ons op de hoogte:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...