Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 april 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Ik schrijf me in voor de dagpact.

De laatste dagen weer flink mijn knietjes schoon moeten vegen.

Die trui Soothe ga ik nu eens voor je afmaken.

En die haken zal ik wegwerken.

Fijne dag en tot vanavond.

Ik heb ff steun nodig voor mijn nieuwe en blijvende stopdatum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede dag vandaag. Ben deze week alleen. Nog nooit geweest de laatste jaren. Ik geloof dat ik het nu heerlijk vind. Ik hoef niet te zoeken naar waar ‘het’ is. Ik ben er al. Fijn!!! En de winst van niet drinken. Dat maakt het merkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor...wel andere anticonceptie paraat ?
 

Ik heb ook mijn portie stress gehad vandaag.
Heb al 2wkn last van toenemende tandpijn bij drinken van warme of koude dranken. Bedenk daarbij dat ik doodsbang ben voor een tandarts ... komende maandag heb ik afspraak bij mondhygiënist, maar de last was sinds dit weekend dusdanig dat ik vanmorgen gebeld heb voor een eerdere afspraak. Het is toch niet normaal om met tintelende hoofdhuid en hoofdpijn de dag door te moeten?
Nou, ik kon vanmiddag terecht en kwam haast huilend binnen bij een jonge mannelijke mondhygienist.
Ik begon mijn verhaal met “ik ga vast zo huilen..maar dat geeft niets” 
Eerst mocht hij kijken, toen mocht hij met haakje in tandvlees prikken..maar toen hij met blazertje voor mijn ogen vroeg of hij met lucht op mijn kiezen mocht blazen schoot mijn mond op slot :s

Uiteindelijk mocht hij verder, tandarts erbij .. niets aan de hand qua gebit ?
Door naar de huisarts, een kaakholteontsteking.

Tja, prima hoor! Dan kan ik die pijn opeens veel rustiger plaatsen en zit ik het wel uit!
Nu in bad, ruim pijnstilling en verhoging van ontstekingsremmers. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve frummers, Lars ligt in het ziekenhuis,
dit is het laatste nieuws; boodschap van zijn dochter:
Zaterdagavond naar IC gegaan, longpunctie, vocht achter longen. Zondag steeds benauwder, longdrain gekregen en geintubeerd. Wordt in slaap gehouden, sinds gisteren aan dialyse apparaat. Vandaag nog weinig verbetering en het is nu afwachten.

Als jullie nog een kaarsje over hebben, alle positieve energie richting hem is welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Jane, lees het nu net ook op facebook. Denk dat hij het heeft opgegeven. Gun het hem ook omdat hij het zo graag wil. Maar schrik hier wel enorm van zeg. Wat moet ik wensen/willen voor hem. Die arme lieverd. Geen benauwdheid en pijn. Fijn dat hij zulke betrokken dochters heeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...