Spring naar bijdragen

Zondag 28 april


Aanbevolen berichten

Net wakker, raar geslapen, veel dromen en nu een wattig hoofd met hoofdpijn. Koffie en water drinken en dan maar wat jij ook doet, Kruidenthee, sporten. Zoo geen zin in. Maar wat jij zegt, het voldane gevoel na afloop, dat wil ik wel.

En vandaag neem ik de eerste niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, lang uitgeslapen :) 

Gisteren concert geweest in t dorp. Twas een beetje koud voor openlucht maar de laatste band die we zagen was erg leuk, maakte er een prachtige show van. Niet persé technisch briljant, blijkt maar weer dat dat minder belangrijk is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Vogels. Koffie op mijn trapje. Vogels. 

....en een.schutting. Een grote concessie maar (voor mij) broodnodig nu ik ineens door drie witte plastic chalets ingesloten ben. Tja..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toen zomaar, net toen ik dacht dat de angst en paniek zich hadden vastgezet....woeps! Prima dagje. Rare wezens die mensen. Ik maak met nog steeds druk, het is niet alsof er niets is, maar ik kan het hebben. Zonder alcohol helpt zo. Regelmatig wil ik dat ik eerder had ontdekt. Maar ach. Ik heb veel gedaan, in een rustig tempo. En gezwommen.

Morgen weer naar mijn grote trigger: Werk. Op dit moment is er geen ruimte voor, maar zodra het kan, ga ik minder werken. Voorlopig is het goed zo. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...