Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 april 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten


                               post-1140-0-38167700-1398488431_thumb.jpg

Goedemorgen frummers. 
Sneu dat het juist vandaag gaat regenen.... 
Sneu voor de mensen die lekker buiten hadden willen zijn, 
maar het is niet anders. 
Dan maar lekker binnen voor de buis met wat lekkers. 

Gerelateerde afbeelding

En een bakje natuurlijk 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   
     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Een gewone werkdag voor mij. Niet helemaal gewoon natuurlijk want de drukte in Amsterdam en de passagiers maken het nét ff anders. Ik hou daar wel van. 

Gewoon dóór met de dingen die gewoon moeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Jeetje Lars, wat heftig allemaal
Veel beterschap man !

Hier alweer hele huis op zijn kop gehad
Op zaterdag moet alles schoon van mij
Bed verschoond, vogels schoon
Grote was gedraaid
En alweer terug van werkadresje, die ik zaterdags ook altijd nog heb

En, zoals spirit haar koren spuugzat is, ben ik al dat huishoudelijk werk bij een ander spuugzat
Heb dat adres verleden week per 1 juni opgezegd, met een zwaar schuldgevoel, dat wel
Volgend jaar, per 1 mei , stop ik helemaal met werken
Men..wat zie ik daar naar uit zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijn vooruitzicht Rapilos! En verdiend, je werkt nu al zoveel jaren bij anderen in huis! Ik kan me goed voorstellen dat je ernaar uitkijkt! 

Jeeee Lars, dus je ligt nu in het ziekenhuis? Beterschap, zo naar, een longontsteking!  Ik had het twee maanden geleden, niet fijn. 

Net terug met het gehele gezin van de vrijmarkt. Droog en het zonnetje kwam erbij, zo gezellig! Nu thuis op de bank,  man doet boodschappen en neemt oranje gebak mee, ik ga zo kijken naar de koning en koningin op tv via replay. Mijn  dag komt wel om! Werk ze voor wie werken moet, tja, sommige dingen gaan gewoon door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, sterkte, beterschap, goed uitrusten... 
@rapilos, wat een fijn vooruitzicht dat je over een jaar stopt met werken, dan is het ook wel mooi geweest toch? 
En @Bor, ja hoor, ik heb ook genoten van de uitzending op tv, was in de regen nog snel even op het fietsje naar de Spar gegaan voor een gebakje... 
en jaaaa, ook ik wil nog wel eens vol schieten bij het Wilhelmus. 
Hier trekt het 'grijs' trouwens nu pas weg, wie weet krijgen we nog een voorzichtig zonnetje... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, beterschap man! 

Ik heb sinds een paar weken weer zo’n last van angst. Bah. Ik begrijp heel goed wat ik ooit wilde verdoven. Het gevoel dat ik heb als ik zo bang ben vind ik moeilijk te verdragen. 

Maar ik doe het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei jopie:

Durven zeggen dat je bang bent, domweg bang, dát  is dapper. 

 

Het is ook nieuw voor mij dat ik dat durf. Misschien een stap op weg naar acceptatie van de angst en paniek die van tijd tot tijd bij mij lijken te horen. Alcoholgerelateerd want DE trigger voor mij. En de alcohol verdooft wel, maar haalt niet weg. En angst EN schuld en schaamte EN lichamelijk slecht voelen, maakt de zaak alleen maar slechter.

Dus nu ben ik alleen nog maar bang. En ik adem en zwem morgen weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Larswat rot voor je die longontsteking. Bah zeg, hoop dat je je snel beter voelt. Wanneer mag je weer weg uit ziekenhuis?

Koningsdag weer achter de rug. Voor mij wel een trigger, ging altijd gepaard met veel drank. Nu met alcoholvrije wijn. Ik kijk er nu eerlijk gezegd minder naar uit dan vroeger. Was gezellig, maar ook blij om weer thuis te zijn. Mijn puberzoon ging voor het eerst met zn vrienden op stap tijdens Koningsnacht. Apart gevoel, alsof mijn tijd geweest is en ik plaats maak voor de jongere generatie (nou ja dat mag ook wel een keer:blush:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal. Mijn werkdag zit er weer open op en t was inderdaad vrij druk. 

Veel erg dronken mensen. Merr dan voorgaande jaren. Minder leuk dronken. Toeval, denk ik. 

Morgen verder. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jopie:

Welterusten allemaal. Mijn werkdag zit er weer open op en t was inderdaad vrij druk. 

Veel erg dronken mensen. Merr dan voorgaande jaren. Minder leuk dronken. Toeval, denk ik. 

Morgen verder. 

Niet hoeven dweilen? Of rij je dan extra rustig? :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...