Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 april 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

goeiemorgen allemaal.

@Lars, hopelijk komt het niet 9weer) tot een longontsteking. Zal voor je duimen voor wat het waard is. Beterschap, hoe dan ook.

 

Pff, wat een naggie. Tot drie keer toe eruit geweest om overgeefsel van onze jongste hond op te ruimen. Gaat het al geruime tijd goed

met de oudste wat nachtelijk spoken betreft, heeft nu de jongste het te pakken. Die ouwe (hond) snurkte overal dwars doorheen. En hard ook..:)

Net als m'n vrouw. :unsure:

Maar goed, misschien tussen de middag even een iets langer tukkie op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte dan maar Koh. En nee, ik heb geen contact met MarQ, kan inderdaad wat forummoeheid zijn. 

Jammer, Jopie is niet binnen komen lopen. 

Wat heerlijk Rosee, zo'n dagje sauna! Zou ik ook wel weer eens willen. Maar even met manlief bespreken. Hij is er zelf overigens geen fan van, maar gaat altijd braaf mee, haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Yep...ik zit er middenin. 

En of dat slechte slapen daarvan komt..ach..spelen vast andere dingen mee, maar dit is lekker concreet haha!

Verder ervaar ik er niet zoveel last van..stemmingswisselingen heb ik mijn hele leven al:blush:

Ik probeer vooral maar te accepteren dat een aantal dingen er bij horen. En ben ontzettend blij dat ik al langere tijd droog sta, want nu weet ik tenminste hoe ik me voel, en wat ik denk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de overgang: totaal geen last van gehad. Nop, nada. Gelukkig maar. Ik ben nu ook stabieler dan ooit. Ik weet het, ik bof, dit geldt lang niet voor alle vrouwen.                        Nah.... zit het ook eens een keer mee in mijn leventje :lol:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, dat kan ook Bor, alleen hoor je daar niet zoveel over. Ik geloof dat 4 op de 10 vrouwen er weinig tot niks van merken, maar die hebben dan dus ook geen verhaal en dan hoor je ze niet. Ik ken ze wel, vrouwen die net als ik geen opvliegers, geen nachtzweten, geen wisselende stemmingen, geen hartkloppingen en geen gewichtstoename hebben gehad en wat er nog meer voor narigheid kan langskomen. Gewoon niks, stoppen met menstrueren en dat was het. Maar ik besef ook wel dat ik een geluksvogel ben en wil het dus ook niet bagatelliseren, men kan er behoorlijk veel last van hebben. Zo oneerlijk eigenlijk, na al die jaren menstrueren en zwangerschappen en bevallingen. Naja, ik zou toch geen man willen zijn.                    En inderdaad, zet het niet-drinken maar op één. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...