Spring naar bijdragen

Donderdag 26 april 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Ik ben ziek geworden vannacht en was denk ik door de koorts wat angstig. Ik weet nooit zo goed wanneer er een goede reden is om de slaap dienst wakker te maken. Heb haar om 6 uur wakker gemaakt paracetamol en kop thee gekregen nu nog maar even proberen te slapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onthou deze maar, @Lars, die kreeg ik vam mijn huisarts: "zodra je "in je hoofd zit" ben je al te laat met bellen. Gewoon bellen, daar ben ik voor", zei ze. Beterschap, kruip er nog maar lekker even onder...

Goedemorgen allemaal. Zonsopgang met koffie.  Mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gefeliciteerd GewoonDoen !

Ik zit hier heerlijk met koffie en laptop aan de keukentafel terwijl er buiten door 3 mannen en een sterke machine in de tuin wordt gewerkt.
Een heel deel wordt uitgegraven, er wordt een boom gekapt en volgende week kunnen we heerlijk de nieuwe planten gaan zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik zit aan de koffie, actie geslaagd. Nu nog wat eten. Jeetje Bor, stel je het al drie maanden uit? Toch maar eens gaan dan, denk ik, is wel belangrijk. 

Heerlijk vooruitzicht Vol, ik zou die mannetjes hier ook wel willen hebben, maar mijn man wil de bomen er niet uit hebben, hoewel ze veel te groot geworden zijn voor ons tuintje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke keer als ik bij de dokter kom (niet zo vaak, hoor, hoewel de laatste jaren te vaak naar m'n zin..) heb ik de neiging te vragen of alles wel goed met hem gaat.

Hij ziet er altijd een beetje pips en vlekkerig uit. Maar hij is me altijd voor door dezelfde vraag aan mij te stellen. En dan laat ik het maar zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinner me een programma op tv waar een man een zeer hoge bloeddruk had, zeker boven de 200.
Hij deed er ook alles aan om het laag te krijgen, maar niks hielp.

Geen diëten, geen medicatie, niks.
Kan me voorstellen dat je dan moedeloos wordt.

Hij is toen geopereerd, ik weet niet meer precies hoe, maar er werd iets in zijn hals gedaan, daar zit het centrum wat de druk regelt.

En was ineens klaar, druk in orde, medicijnen er af...:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevonden Bor, denk dat dit het is: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/137329-operatie-bij-hoge-bloeddruk-mogelijk-succesvol.html

Je kleinkind groeit te weinig en onze hond te veel, 1 kg per week de afgelopen maand, maar eens naar ander voer uitzien.
Misschien moet je kleinkind aan het puppyvoer? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze huisarts komt hier elke 2 weken langs niet bij mij hoor of er moet wat zijn als er tussentijd wat is kunnen we gewoon een afspraak maken. Vandaag was die er en heeft naar mijn longen geluisterd zit weer eens vol dus mag vaker een pufje hebben. Nog nooit gerookt en toch last van mijn longen het zegt niet alles dus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...