Spring naar bijdragen

Woensdag 24 april 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Mogge! In de startblokken voor 10 km hardlopen met 300 m niveauverschil. Tis een achterlijk tijdstip maar aan het eind vd middag is het te warm voor me hondje. Ik probeer de gewoonte erin te krijgen een 2e keer per week te sporten (middenin de week dus) om wat meer dopamine te maken tegen de werkstress. Niet dat ik nu zwaar gestresst ben maar ik voel de ergernis alweer opkomen en daar wil ik nu anders mee omgaan. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, gecondoleerd en veel sterkte!

lars, veel is oke hier :). Soort vakantie nu, hoewel toch nog terug naar werk gisteren door voor mijn gevoel zeer oncollegiaal gedrag waar ik erg van baal. Die collega wilde het er nog over hebben toen geladen binnenkwam, maar heb rustig gezegd dat ik het zó jammer vond dat ik mijn teleurstelling beter kon laten bezinken voor ik dingen zou zeggen waar ik spijt van krijg.

Om 1630 snel naar huis gegaan en vandaag als de zon weg is maar de dungen afhandelen. Morgen voor paar dagen naar DenHaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zojuist zei Yvonne:

Even weer iedereen er op maar... 
Sterkte met de bespreking Sowhat, 

Dagpact
Sober
Yvonne 
Lars
Sowhat

Jopie

Voor sowhat

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bolletje:

Moghu mensen,

Gisteren mezelf een super cadeau gegeven. Wil dit al jaaaaaren hebben   Afbeeldingsresultaat voor butterfly koiDus gisteren heb ik er 3 gehaald en was e75,-- kwijt. Heb ze nu in de binnen vijver zitten. Ze kunnen z'n 80 cm groot worden en heten Butterfly koi karper. Mooi hé. Ik ben zooooooo blij kanjers.

Heerlijk op de barbecue :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen

Lekker hardgelopen @bumperjim?:) ik net bakje koffie van @Yvonne op, nu richting sportschool, de jongens slapen nog, ze zijn gisteren samen naar een voetbalwedstrijd geweest zonder ruzie en het was gezellig. Is er dan toch nog hoop... 

Nee ik vind hardlopen zelf niks leuks aan, alleen die paar km die naar beneden gaan maar niet erg steil. Dat je vanzelf loopt maar zonder te moeten remmen, dat vink wel leuk. Voor de rest vind ik hardlopen alleen lekker achteraf :) T regent ook nog maar dat maakt me dan weer niks uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...