Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 23-4-2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Das fijn Eefje. Een mens is altijd bezig om in evenwicht te komen. Het duurt alleen soms erg lang maar het komt goed.

Als je je nerveus voelt en onrustig wat doe je daar dan aan?

Hier gisteren weer vroeg naar bed. Kapot. Vandaag eens kijken of ik een instantie kan vinden waarin mensen zitten die anderen met een hersenaandoening wat kunnen begeleiden en adviseren hoe op een andere manier te leven. Mijn rem is kaduuk. Stil zitten kan ik niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat gebeurt er dan? Denk je dan terug aan gisteren en komt dan dat gevoel terug? Want dan zou je moeten proberen afleiding te zoeken. Heb je trouwens gegeten? Probeer eens wat warme bouillon? En ga ff liggen als daar tijd voor is. Kijk eens hoe dat voelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja soms wel ja, dan denk ik aan iets en dan wordt ik angstig of nerveus, maar soms komt het ook zonder aanleiding... Ik zat net te denken ik moet ook weer ongesteld worden, dus dat kan er ook mee te maken hebben dat ik weer angstiger en down ben nu... Ik heb vanmorgen een banaan gegeten en net een broodje met aardbeien, dat gaat prima eigenlijk. Is bouillon goed om tijdens ontwenning te drinken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou bouillon, zeker zelfgemaakte met een mergpijpje (merg geeft kracht) geeft in ieder geval rust. Kijk maar als een baby borstvoeding heeft gehad. Lekker warme bouillon en dan ff rusten want hoe meer moe je bent des te meer kans hebben neg. gevoelens. Waarom zou bouillon niet goed kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...