Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22-4-2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen 

Hoe gaat het vandaag? 

Ik zit weer op een punt waarin ik er eigenlijk niet meer zo in geloof dat het goedkomt :( Ik voel me echt zo waardeloos... Weet een nacht amper slaap. Zweetaanvallen, bloeddruk die weer omhoog schiet, snelle hartslag, trillen, onrust, benauwd gevoel, misselijkheid... Gisteren overdag ook weer af en toe benauwd en angstig... Het ging zo goed! Ik was weer blij af en toe, ik verheugde me soms weer op dingen en nu? Huilen huilen huilen, wat is er toch aan de hand... Ontwenning gaat met ups en downs, maar de waves worden weer steeds heftiger en de waves horen minder intens te worden zeggen ze... Ik ben op een punt dat ik bang ben dat ik hiermee moet leren leven en ik amper meer leuke dingen kan doen... Ben nu 6 wkn verder, na een gebruik van 6 wkn...zelfs tussendoor nog gestopt. Wel twee keer CT gestopt, maar ik weet het niet of de lichamelijke klachten wel kloppen hierbij... Bah ik ben er zo klaar mee, ik wil weer mezelf zijn, ik heb me nog geen dag 100% gevoeld :( Sorry mensen voor mijn gezeur, ik ben het echt weer even kwijt.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Lieverd stop toch eens met je te verontschuldigen over je (gezeur). Je mag klagen en vertellen hoe je de nacht beleefd hebt. En huil maar als je pijn hebt en het even niet meer ziet zitten.

Allemaal dingen die goed voor je zijn. Kom maar even virtueel tegen me aanhangen en laat het maar gebeuren. Ik sla een arm om je heen. Je staat er niet alleen voor, we zijn bij je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ

je zeurt niet! Ik snap heel goed hoe je je voelt. Heb je die twijfel alleen als je in een wave zit? Want dat hoort erbij. Ik had dat in het begin ook heel erg. Ik twijfelde soms zelfs aan de verhalen hier op het forum. Dan las ik (terwijl ik nog aan het afbouwen was) dat mensen na 1,5 jaar nog klachten hadden. Toen dacht ik; nee zal toch niet? Inmiddels heb ik zoveel verhalen gezien op YouTube, zoveel verhalen gelezen op Engelse sites en NL sites. Zoveel over het post acute withdrawal syndroom gelezen... ik geloof het nu wel. Ik merkte aan mezelf dat ik ook steeds twijfelde als ik in een hele erge wave zat. Je kan dan niet echt helder denken ofzo. Ik voel me elke dag slecht hoor, Windows heb ik niet echt, maar soms is het zo erg, dan is het een wave in een wave zeg maar. (Weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven). Maar op de momenten dat het toch iets beter gaat, dan twijfelde ik niet. Worden je waves echt erger? Of lijkt het zo, omdat je betere momenten hebt en als je dan weer een wave hebt, dat het dan extra hard aankomt of tegenvalt?

dikke knuffel voor jou 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen iedereen 

Hoe gaat het vandaag? 

Ik zit weer op een punt waarin ik er eigenlijk niet meer zo in geloof dat het goedkomt :( Ik voel me echt zo waardeloos... Weet een nacht amper slaap. Zweetaanvallen, bloeddruk die weer omhoog schiet, snelle hartslag, trillen, onrust, benauwd gevoel, misselijkheid... Gisteren overdag ook weer af en toe benauwd en angstig... Het ging zo goed! Ik was weer blij af en toe, ik verheugde me soms weer op dingen en nu? Huilen huilen huilen, wat is er toch aan de hand... Ontwenning gaat met ups en downs, maar de waves worden weer steeds heftiger en de waves horen minder intens te worden zeggen ze... Ik ben op een punt dat ik bang ben dat ik hiermee moet leren leven en ik amper meer leuke dingen kan doen... Ben nu 6 wkn verder, na een gebruik van 6 wkn...zelfs tussendoor nog gestopt. Wel twee keer CT gestopt, maar ik weet het niet of de lichamelijke klachten wel kloppen hierbij... Bah ik ben er zo klaar mee, ik wil weer mezelf zijn, ik heb me nog geen dag 100% gevoeld :( Sorry mensen voor mijn gezeur, ik ben het echt weer even kwijt.... 

Ha lieve @EefjeJ, ja dat zijn de beruchte waves. Die komen en gaan, te pas en vooral te onpas. Het nare van die waves is dat je op zo'n moment niet meer gelooft dat het goed komt. Je bent dan zo goed als vergeten hoe het voelde toen je een window of een goede dag had. Die waves horen bij het genezingsproces, hoe rot het ook voelt. Voor nu moet je er even mee leren leven (lastig, weet er alles van), maar ze worden naarmate de tijd verstrijkt minder heftig en minder in aantal, tot het moment dat ze niet meer terugkomen. Blijf er in geloven, het komt uiteindelijk echt goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 Ja eigenlijk heb ik die twijfel alleen als ik me zo slecht voel, want ik dacht nog eergisteren, hé ik heb al een tijdje niet meer gezocht op mijn symptomen of andere enge ziektes ;) Ik weet eerlijk gezegd niet of ze erger worden, als ik het terug lees is het wel een stuk erger geweest en kan het inderdaad zo zijn dat het nu extra hard aankomt... Ik heb wel het idee dat ik een stuk kortademiger ben, maar ik heb ook weer last van mijn hooikoorts, dat zal ook niet meewerken. Ik heb ook weer chocola gegeten gisteren en heb het idee dat ik daar ook niet zo best op reageer, ook weer meer jeukbultjes en mijn moeder heeft precies hetzelfde. Maar goed dat is gissen... Het slechte slapen werkt ook niet bepaald mee, ben nu echt een dweil...
Bedankt voor je reactie, dat doet me goed :) Hoe heb jij geslapen?

@bolletje Dankjewel, lief  van je

@Cyclad58 Bedankt voor je reactie :) Pfoe het is inderdaad erg moeilijk om er dan in te blijven geloven... de tranen bleven maar komen vanmorgen... Jij zei laatst dat je 's nachts ook van die "aanvallen" hebt gehad in het begin van je ontwenning?

Weet iemand of anti histamine kwaad kan nu? Ik word gek vd hooikoorts nu...ze zijn alles aan het maaien en schudden hier... Ik gebruikte altijd ceterizine

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei EefjeJ:



@Cyclad58 Bedankt voor je reactie :) Pfoe het is inderdaad erg moeilijk om er dan in te blijven geloven... de tranen bleven maar komen vanmorgen... Jij zei laatst dat je 's nachts ook van die "aanvallen" hebt gehad in het begin van je ontwenning?

Weet iemand of anti histamine kwaad kan nu? Ik word gek vd hooikoorts nu...ze zijn alles aan het maaien en schudden hier... Ik gebruikte altijd ceterizine

 

Niet direct aanvallen 's nachts, wel slechte nachten waardoor de onrust toenam. Het was inderdaad wel het ergste in het begin van de ontwenning.

Anti histamine kan volgens mij geen kwaad, het is wel zo dat antihistamine zoals Allerfree (of Promatazine!) suf maakt en daardoor versterkend kan werken op benzo's als je in de afbouw zit. Eenmaal van de benzo's af lijkt er gene enkele bezwaar te zijn tegen anti histamine. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cyclad58:

Niet direct aanvallen 's nachts, wel slechte nachten waardoor de onrust toenam. Het was inderdaad wel het ergste in het begin van de ontwenning.

Anti histamine kan volgens mij geen kwaad, het is wel zo dat antihistamine zoals Allerfree (of Promatazine!) suf maakt en daardoor versterkend kan werken op benzo's als je in de afbouw zit. Eenmaal van de benzo's af lijkt er gene enkele bezwaar te zijn tegen anti histamine. 

Oke dankje... Het lijken bij mij wel echt aanvallen, ik begin dan te zweten, bloeddruk schiet omhoog, hoge pols, trillen... maar dan ook weer zonder angst, dat komt vaak later en dan meer de angst dat het niet meer goedkomt. Nu ben ik wel erg moe en met vlagen kortademig en wat trillerig... Maar ja ik zou gewoonweg ook niet weten wat het anders moet zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ misschien helpt het om een soort dagboek bij te houden en je klachten op moment van een wave een cijfer te geven? 

De chocola, tja, misschien had je door sowieso al last van? Misschien kun je suiker nog slechter verdragen tijdens benzo ontwenning? Zelf heb ik het idee dat ik niet reageer op eten, wel op medicatie, en cafeïne en alcohol raak ik uiteraard niet aan. Veel mensen kunnen bepaald voedsel niet verdragen na hun ontwenning. 

de anti histamine tja, dat moet je uitproberen. Elke lichaam is verschillend. Ik denk dat bij mij daarmee mijn gezondheidsklachten zijn begonnen. Ik slikte levocetirizine en kreeg blaasklachten. Dit staat ook in de bijsluiter. Volgens mijn huisarts destijds onmogelijk (tja volgens mijn huisarts was alles onmogelijk, al stond het met koeienletters in de bijsluiter). Ik heb later opgezocht hoe anti histaminica werken. Ze hebben ook een reactie op de neurotransmitters acethylcholine. Acerhylcholine zorgt voor je uitscheiding (zweten, urine, ontlasting etc, maar natuurlijk ook tranen en snotteren wat bij hooikoorts hoort), acethylcholine zorgt ook voor een goed geheugen en goede concentratie. Ik kreeg destijds ook na langer gebruik concentratie problemen. Ik vraag me nog altijd af wat er waar is van mijn “overspannen” zijn. Had ik gezondheidsklachten vanwege negatieve bijwerkingen? Was ik wel overspannen? Blaasklachten vind ik niet een typische klacht die daarbij hoort namelijk. Overigens heb ik maanden geleden alle medicatie aan de kant gegooid. Ik kreeg op de levocetirizine ook steeds meer contactallergie. Ik dacht dat ik steeds allergischer werd. Mijn contact allergie is nu veel minder. Ik heb ook gelezen dat dit heel vaak voorkomt bij hooikoorts medicatie. Klinkt lekker tegenstrijdig. Gebruik je iets tegen allergie; krijg je contact allergie. Blaasklachten zijn overigens momenteel niet meer aanwezig. 

Tijdens en stoppen na benzo’s zijn niet alleen je GABA neurotransmitters in de war, maar vaak veel meer en wellicht ook acethylcholine. Het is een kwestie van proberen. Als ik nu te erg last heb gebruik ik liever een lokaal middel; neusspray en oogdruppels. 

Het is een kwestie van uitzoeken. 

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 Ik hou inderdaad een dagboek bij, maar geeft eigenlijk nooit cijfers, dat is wel een goed idee... 's nachts zijn het meer aanvallen van symptomen, eigenlijk altijd hetzelfde. Wel soms heftiger en soms minder heftig. Overdag verschilt het heel erg waar ik last van heb, dan weer depri, dan weer moe, dan weer kortademig etc... Maar ook momenten dat ik me bijna mezelf voel. Ik had wel het idee dat de waves van kortere duur zijn, maar na vannacht twijfel ik weer aan alles...en ga ik weer zoeken grrrr...ik weet het moet ik niet doen, ik dacht gelijk dat ik een bijniertumor had ;) Feit is wel dat ik voor de oxazepam deze klachten niet of nauwelijks had... ik zweette weleens, maar toch anders.
Vaak als ik iets voor de hooikoorts gebruikte deed ik dat 2 a 3 keer per week, als ik dacht nu ben ik die jeuk e.d zat...
Heb jij een beetje kunnen slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ

soms heb ik ook weer even het idee dat het erger wordt. Maar ik twijfel niet dat het de ontwenning is en probeer het te accepteren. Je hebt op dit moment een beetje klachten die op hypochondrie lijken, maar dat is waarschijnlijk door de ontwenning. Vele mensen hebben na ontwenning allerlei soorten angstklachten of obsessies. Ik ga er vanuit dat dat vanzelf minder gaat worden. Zweten is ook een ontwenningsklacht. Ik heb het zelf ook gehad maar nu niet meer. Had het meer tijdens de afbouw. Elke ontwenning is verschillend. De een krijgt vooral lichamelijk klachten de ander geestelijk, sommige mensen krijgen werkelijk alles. Wat je opnoemt zijn wel echte ontwenningsverschijnselen. Ik heb wel geslapen ik maak de uren momenteel wel, maar ze zijn gevuld met levendige dromen en nachtmerries en daar heb ik erg veel last van. Soms zo erg dat ik er wakker van word en dan echt moet huilen. Het is af en toe echt een geestelijke marteling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 Ja ik zie ook gauw beren op de weg, maar nu idd nog erger. Vooral tijdens zo'n wave... Maar zo'n aanval van verschillende symptomen kan er dus ook bijhoren? Ben ook zo moe nu, maar slapen ho maar... Ik denk ook dat ik zaterdag teveel heb gedaan, zodra ik me beter voel ga ik gelijk van alles doen in en om huis... Komt ook omdat ik zo graag weer mezelf wil zijn...

Oja die nachtmerries kunnen vreselijk zijn he en zo levensecht... Hoe gaat het thuis? X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ

ja zeker symptomen kunnen tegelijk voorkomen, maar ook los van elkaar. Pfff toen ik een switch maakte van clonazepam naar oxa heb ik het idee dat ik mezelf zo goed als in cold turkey had gezet. Nu achteraf dan. De werking van de benzo’s verschillen zo erg; de ene heeft meer een slaapverwekkende werking de ander meer tegen angst. Etc. Pfff ik denk dat ik wel 50 symptomen had de eerste 2 maanden. Het gekke is wel dat ik sommige symptomen vergeet. Soms hoor ik iemand ergens over en dan denk ik; O ja dat heb ik ook gehad maar is daarna nooit meer teruggekomen... destijds had ik alles 24/7 tegelijk het was echt een gekkenhuis. Nu heb ik nog steeds veel klachten maar komen ze meer afzonderlijk voor; de ene dag dit, de andere dag weer dat... maar dat geeft me wel aan dat ze langzaam weggaan.. werken kan ik nog steeds niet, maar lichte dingen in het huishouden lukt wel weer. Ik slaap nog steeds niet naast mijn man, lijkt me voor hem ook niet prettig. Ben nog erg onrustig en als ik wakker word kan ik echt overstuur zijn uit zo’n nachtmerrie en huilen en wil hem daar ook niet mee tot last zijn. Bovendien kan hij er toch niks aan doen. Ik ben weer wat rustiger dan gister hebben vanmorgen nog gepraat. Ik weet niet of we het gaan redden maar probeer me voor nu eerst op mezelf te focussen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 Ondertussen ben ik gelukkig weer wat rustiger, mede dankzij jullie lieve reacties, het steunt me enorm. Krijg er soms de tranen van in mijn ogen, zo blij ben ik om herkenning te lezen, al is blij niet het juiste woord.... Het is gewoon weer een verschrikkelijke domper om zo'n heftige wave te krijgen, dat was zeker twee weken geleden dat hij zo heftig was. Maar goed we moeten door :)
Jeetje 24/7 alles tegelijk! Hel op aarde :o jij hebt dus nu ook nog steeds zo'n onrustig lijf lees ik....hoe gaat het met de nervositeit en de angst? Zijn de lichamelijke klachten ook nog aanwezig of meer geestelijk? Wel heftig hoor dat je niet weet of jullie het gaan redden....maar eerst moet jij hier inderdaad doorheen en daar heb je al je kracht voor nodig... En ik sta er zeker voor open om over een tijdje wat af te spreken hoor :)

Vanmorgen wel wezen brunchen bij mijn ouders, wel weer even zitten janken, maar inmiddels is mijn moeder dat wel gewend ;) en ze drukte me nogmaals op het hart dat ik erin moet blijven geloven en dat het goedkomt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei EefjeJ:

@Annie87 Ondertussen ben ik gelukkig weer wat rustiger, mede dankzij jullie lieve reacties, het steunt me enorm. Krijg er soms de tranen van in mijn ogen, zo blij ben ik om herkenning te lezen, al is blij niet het juiste woord.... Het is gewoon weer een verschrikkelijke domper om zo'n heftige wave te krijgen, dat was zeker twee weken geleden dat hij zo heftig was. Maar goed we moeten door :)
Jeetje 24/7 alles tegelijk! Hel op aarde :o jij hebt dus nu ook nog steeds zo'n onrustig lijf lees ik....hoe gaat het met de nervositeit en de angst? Zijn de lichamelijke klachten ook nog aanwezig of meer geestelijk? Wel heftig hoor dat je niet weet of jullie het gaan redden....maar eerst moet jij hier inderdaad doorheen en daar heb je al je kracht voor nodig... En ik sta er zeker voor open om over een tijdje wat af te spreken hoor :)

Vanmorgen wel wezen brunchen bij mijn ouders, wel weer even zitten janken, maar inmiddels is mijn moeder dat wel gewend ;) en ze drukte me nogmaals op het hart dat ik erin moet blijven geloven en dat het goedkomt...

Lichamelijk heb ik ook nog klachten, al zijn die wel minder hevig. Ik ben af en toe nog duizelig, maar is vele malen lichter en niet elke dag of de hele dag door.. heb ook nog een lichte vorm van derealisatie. Nog steeds vaak diarree al is dat ook minder hevig.. af en toe nog trillen. Mijn hartslag slaat ook nog krachtiger dan normaal. Het is geen tachycardie; blijft onder de 100 slagen, maar hij slaat heel krachtig. Vaak zo erg dat ik letterlijk mijn trui/t shirt zie bewegen in borst en buik gebied. Dat kan je dan echt zien. Vooral in de ochtend is dat zo hevig. Ik heb af en toe nog spiertrekkingen en schokken, voornamelijk bij inslapen. Maar dit vind ik gek genoeg allemaal niet zo erg. De depressie, derealisatie, het hele nerveuze gevoel en rare angsten en nachtmerries vind ik echt vele malen erger. Ik kijk bijvoorbeeld al een half jaar geen nieuws, weet werkelijk niet wat er gebeurd en wil het niet weten ook. Ik doe dit bewust nu omdat ik zulke intense nachtmerries heb. Ik ga er meteen over dromen. Nou kreeg ik laatst per ongeluk mee dat de notre dame is afgebrand en ik droom gelijk 2 nachten achter elkaar over brand en dat ik vast zit. En dan zo extreem. Echt bizar. Dus tja is dat een angststoornis? Ik kan deze omschrijving werkelijk nergens vinden bij angststoornissen en er zit een hele logische reden nu achter voor mij om niet te kijken. Als ik langere tijd normaler ga slapen denk ik echt wel dat ik weer nieuws durf te kijken. Zo heb ik af en toe nog rare dingen, die ik voorheen niet had. Ik ben ook erg bang om ziek te worden of griep te krijgen. Waarom? Omdat ik lees dat heel veel mensen in benzo ontwenning een setback krijgen van griep. Bang voor anti biotica en medicijnen tja duh... ik vind dat allemaal nogal logisch nu ik weet wat er aan de hand is. Zal nu denk ik overigens voor altijd bang zijn voor medicatie, maar goed. Maar die nervositeit die ik voel is er heel veel en zonder aanleiding. Dat vind ik echt vervelend want daardoor voel ik me zo rot en naar en kan ik nergens van genieten. Maar artsen en psychologen snappen het niet merk ik, ze vragen allemaal waar ben je dan nerveus voor? Dan zeg ik steeds; nergens voor, het is er gewoon. Ik kan ook niks opnoemen. Het is echt chemisch en zo raar. Ik geloof er alleen wel in dat het ooit weggaat. Het is al minder sterk aanwezig namelijk. Tja de ene krijgt pijn de ander word nerveus. Dan denk ik, stel nou ik had pijn als ontwenningsklachten gehad, hadden ze dan ook gevraagd waarom heb je dan pijn? Kon me daar zo over opwinden. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 vreselijk die nervositeit...en dan de vraag waar ben je nerveus voor pffff...het is zo'n rotgevoel en dan idd nog de angst en depressie erbij, zwaar hoor... De nervositeit komt en gaat bij mij, ik merk wel dat als ik het voel dat ik denk getver, vind het echt heel naar. Het kwam net ook weer even terug, maar vandaag is gewoon een dag om gauw te vergeten. Heb net het halve forum afgezocht naar herkenning, waarom geen idee, misschien omdat ik nog steeds bang ben dat ik de enige ben die nooit meer van deze klachten afkom, zo stom... Merk ook dat ik tegen de nacht opzie, bang voor weer zo'n nacht en ik weet dat die gedachten niet helpend zijn, maar toch gebeurt het. Ohhh ik haat het om me zo te voelen :( Kan ik ooit nog normaal functioneren... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ ik doe dat ook heel veel, ik zoek nu niet zo zeer meer naar de herkenning die heb ik al genoeg in verhalen maar naar of het ooit nog goed komt. Ik kan je niet zeggen wanneer maar de mensen die genezen zijn, zeggen allemaal hetzelfde; het gaat over, alles! Het komt goed! 

Ik bekijk dat elke dag. Misschien moet je dit filmpje eens bekijken;

ik haal hier zoveel hoop uit. Van alle filmpjes die ik gezien heb van mensen die genezen zijn. Hij heeft er 3 jaar over gedaan na zijn laatste pil om te genezen. Zegt natuurlijk niet dat dat bij ons ook zo lang gaat duren. Sommigen duurt het een half jaar, sommigen 18 maanden etc etc. Maar ooit stopt het Eefje. Ooit is de balans tussen de neurotransmitters hersteld. Ik geloof daar echt in inmiddels. 

Liefs en knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 Waar ik alleen nog zo over twijfel is de tijdsduur dat ik het heb gebruikt, bijna iedereen heeft iets veel langer gebruikt en ik een paar weken en vrij weinig per dag... Ik reageerde er wel heftig op, dat wel... Thanks voor je steun en dat terwijl jij het zo zwaar hebt! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei EefjeJ:

@Annie87 Waar ik alleen nog zo over twijfel is de tijdsduur dat ik het heb gebruikt, bijna iedereen heeft iets veel langer gebruikt en ik een paar weken en vrij weinig per dag... Ik reageerde er wel heftig op, dat wel... Thanks voor je steun en dat terwijl jij het zo zwaar hebt! X

Geen dank Eefje, ja het is heel oneerlijk achteraf zie ik nu dat ik na 1 week al ontwenningsklachten had. Ik moest het maar 1 week slikken van de huisarts en daarna stoppen. Toen kreeg ik datzelfde zenuwachtige gevoel als nu en raakte daarvan in paniek. Ik dacht weer een paniekaanval. Dat waren dus al ontwenningsklachten. Maar dat zie ik nu pas achteraf. De huisarts heeft dat ook verkeerd gehad zoals in zoveel verhalen; je paniek is nog niet over, je angst wordt erger etc etc. Artsen hebben er geen idee van. Op een site van de ggz staat dat je al binnen 2 weken verslaafd kan zijn. Dit middel zou verboden moeten worden om nog voor te schrijven aan nieuwe patiënten en mensen die er al op zitten zouden ze er voorzichtig vanaf moeten halen. Het enige waarvoor het gebruikt zou moeten worden is voor operatieve ingrepen, insulten en tetanus etc. Verder is het naar mijn inziens een van de ergste drugs die er bestaat. Ik twijfel er echter niet aan dat je er zo aan toe bent na kortdurend gebruik. Het is pech hebben. Er zijn mensen die gebruiken jaren en merken bijna niks als ze er vanaf komen. Het klinkt idd zo oneerlijk. Maar twijfel niet. 

Ik hing net weer boven de pot te kokhalzen. Komt dan zomaar opzetten. Had het al een week niet gehad. Zucht....

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei EefjeJ:

@Annie87 he bah wat vervelend :( misschien ook door de extra spanning thuis? Ik zal me best doen niet meer zo te twijfelen...en anders moet jij me er weer even op wijzen haha :p Was je de hele Pasen alleen thuis? 

 

 

 

Nee denk echt dat het ontwenning is, het komt zomaar opzetten ook, duurt even en zakt weer af. Je mag twijfelen hoor Haha, als je maar geen benzo neemt. Vandaag ben ik alleen idd. Manlief is naar t strand met vrienden. Vind ik zo moeilijk. Al die levens die doorgaan en ik zit ziek thuis. Normaal zou ik ook staan te springen om naar het strand te gaan. Probeer er bewust niet teveel mee bezig te zijn. 

Gister was ik niet alleen, in de ochtend hadden we dat nare gesprek en in de middag hadden we een duo massage waar ik eigenlijk niet meer van heb kunnen genieten daarna. In de avond heb ik met mijn zus gewandeld (die was in de buurt). Zo fijn. Ze is echt een steun en gelooft me ook en leest dingen die ik heb gestuurd en heeft dingen bekeken. Was erg emotioneel en hebben allebei gehuild. Zo fijn als er wel echt iemand naar je luisterd en niet denkt dat je je aanstelt. Maar mijn familie weet denk ik ook echt wel, dat als ik iets heb, het wel serieus is. Ik was normaal een type dat zelfs met griep nog stond te stofzuigen en aan het werk was. (Tenzij het hele hevige buikgriep was). 

Hoe waren jouw dagen verder? Heb je nog wat kunnen doen?

mijn geheugen en concentratie is trouwens ook nog slecht. Moest er net best wel lang over nadenken wat ik gister had gedaan. Dat is ook iets waar ik nog veel last van heb. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ @Annie87  Lieve schatten we hebben inderdaad super pech dat we dit medicijn als je het al zo mag noemen niet konden verdragen . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die stoppen en absoluut geen last hebben . Ik had vandaag ook weer zo nare  Dag .

 De angsten en nerveuze tijd zijn bij mij aardig verdwenen maar kan nog behoorlijk in paniek raken ,  Gaat dit ooit over??? Mijn grootste klacht is nu pijn in heel mijn lichaam alle spieren lijken verktampt,  mijn nek en schouders en overal Prikkelingen en scherper soort zenuwpijntjes!

Ook mijn evenwicht is nog steeds niet goed.Morgen ga ik een afspraak maken voor dry needling, Heeft iemand hier mee?

 Ook heb ik nog veel last van geluid was veel te hard binnenkomt .  Kortom nog tal van klachten. Zit nu met een warme kruik op mijn buik vanwege  de zogenaamde benzobelly !!!!

We zullen hier doorheen moeten kan niet anders, het gaat ooit goedkomen ,  maar soms is dat verdomde moeilijk te geloven maar de succesverhalen slepen ons er doorheen . Lieve allemaal heel veel sterkte maar het komt absoluut goed !

 Ik heb overal in mijn huis briefjes opgehangen met deze tekst !!!!!!!

  Liefs  Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 oh hell no...nooit geen benzo meer voor mij haha...                                    Ja zwaar is dat he om te zien dat iedereen leuke dingen doet en jij zo goed als aan huis gekluisterd bent. Wel fijn dat je zoveel steun hebt aan je zus :)

Ik ben gisteren bij mijn paard geweest, toen gingen we met z'n allen heen. Was evengoed wel even fijn ondanks dat ik erg moe was... Vandaag bij mijn ouders gebruncht, wel kunnen eten, maar ik was erg emotioneel. Mijn moeder gelooft me ook en zegt ook steeds het komt goed, jij kan dit. Ze heeft veel mensen gesproken die zeggen dat het rotzooi is etc... Vanmiddag op de bank gelegen, de afgelopen nachten hebben geen goed gedaan ;) ik denk ook dat de vermoeidheid mijn klachten weer even verergerd.... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Eleo31 Bah jij ook al een nare dag :( heftig dat je nog zo'n last hebt van je spieren! Zelf heb ik geen ervaring met dry needling, maar ken wel mensen die dit hebben gehad. Die ervaarde het als niet heel prettig, maar het hielp ze wel heel goed. Het was niet heel pijnlijk hoor, maar wat onplezierig zeiden ze. Ik hoop dat je er baat bij hebt :)

Ja het komt goed! Dat knoopte mijn moeder mij vanmorgen ook nog even in mijn oren, want ik geloofde het even niet meer... 

Is er iemand die ook zoveel hoofdpijn ervaart met vlagen? Vooral drukkende pijn is het.... Net zat het weer bij mijn kiezen in mijn bovenkaak 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ Lieve Eefje ja dat klopt die hoofdpijn en drukkende pijn ergens ergens op je hoofd achter Je oren steeds op een andere plek en ook een soort hoofdpijn. Wat fijn schat dat jouw moeder jou zo steunt het is zo moeilijk het een en ander uitleggen wat je ervaart en voelt . Ik heb de neiging om het steeds maar weer te willen vertellen aan iedereen en hoop dat ze me snappen maar dat blijkt heel erg moeilijk . Misschien hebben we morgen allemaal betere dag zullen de symptomen ooit een voor een uitsterven .   Sorry voor het soms onsamenhangende typen zonder leestekens dat komt omdat ik het via mijn telefoon doe  en de tekst inspreek ! Wat fijn dat deze site er is en elkaar kunnen steunen !!!!

 Lieve Eefje houd moed,  Ons lichaam zal dit echt gaan oplossen blijven er in geloven en er op vertrouwen zeker als we alle succes verhalen van anderen lezen  dikke knuffel van Eleo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Eleo31 wat heftig, hoe lang geleden was jouw laatste benzo ook alweer? Wel fijn dat de echte angsten en nervositeit weg is bij jou. Had je ook vaak zo’n nerveus gevoel? Hou vol, er kan zomaar een dag komen dat je in een keer beter bent. Ik heb verhalen gelezen van mensen die geleidelijk genezen maar ook mensen die lang klachten hebben en nooit een window en zomaar van de ene op andere dag wakker worden en geen klachten meer hebben en daarna zich steeds beter voelen. Echt bizar eigenlijk, maar ik geloof die mensen wel. Tot nu toe gaat veel zo als wat ik op internet lees en zie en niks zoals de artsen zeggen, dus geloof eigenlijk alleen nog maar de mensen die het hebben meegemaakt. Hoe lang had je iets geslikt? 

@EefjeJ wel fijn dat je toch nog eruit bent geweest, ook al is het moeilijk. En zo fijn dat je moeder je ook serieus neemt en gelooft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...