Spring naar bijdragen

GOKKEN VERPEST JE LEVEN


ALEXAY

Aanbevolen berichten

Heyy,

ik zou graag mijn verhaal willen kwijtraken. Ik ben een man van 25 sinds mijn 21 ste ben ik online aan het gokken met weddenschappen en roulette, het begon allemaal met een vriend die zij van als ik lid werd op een site dat ik bonussen kreeg en dat maakte het interessanter na dat ik een beetje gewonnen had Maakte ik plannen met het gewonnen geld en wilde ik meer winnen maar dat ging niet zoals gepland ik bleef maar verliezen met het hoop dat ik het verloren geld terrug zou winnen, heb veel geld verloren maar dat interreseert me niet meer als ik maar stop met geld te verliezen.

Mijn loon word gestort een als eerst waar ik aan denk is gokken. In plaats van mijn facturen/schulden te betalen vergok ik de grote deel van mijn loon weg. Momenteel heb ik een schuld van ongeveer 4k dit zal ik zo snel mogelijk betalen maar daarvoor moet ik stoppen met gokken, online gambling sites blijft een grote probleem voor mij ik kan mij niet weerstaan om het niet te doen als ik mijn loon ontvang. Deze maand heb ik mijn schulden moeten betalen en wat er over is heb ik vergokt ben weer zonder geld dus heb ik besloten om een andere stap te zetten ik ben momenteel 15 dagen gokvrij dit omdat ik momenteel geen geld heb maar dit zal me motiveren om te stoppen ik ben het beu om telkens te verliezen wat ik win verlies ik de volgende avond met al mijn leefgeld erbij dit kan zeker niet verder.

ik heb gelezen dat ik me kan uitschrijven bij de kansspelcommisie dan krijg ik een verbod op alle websites om niet te kunnen gokken dit zal me zeker helpen. Ik was al lang van plan om niet meer te gokken maar omdat ik toegang had werd het lastig, ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kon kwijtraken ik wil jullie ook bedanken, dit forum zal me zeker helpen ik zal elke maand een paar keer het forum bezoeken met hoop dat iedereen bij dit forum zijn gokverslaving wint.

ik heb vergeten te schrijven dat ik ongeveer 1 jaar clean was het was zo leuk altijd geld in zak kon alles kopen wat ik wilde had een goed leven maar alles veranderde na dat ik een bonus had ontvangen op mijn e-mail het was free money voor mijn verjaardag dat was de reden van mijn herval op online gokken. Dit keer ga ik alles verwijderen wat met gokken te maken heeft.

bewerkt door ALEXAY
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...