Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 apr 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

Lika hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje?

Hier gaat het de laatste tijd niet zo toppie, laat ik zo zeggen, een beetje somber. Ik denk dat ik weer veel te veel heb gedaan. Mezelf verloren ben in creativiteit. Wat is het toch moeilijk om de maat te houden als je iets leuk vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Na flink wat zoekwerk weet ik nu waarom ik via mijn mobiel niet meer op het forum kon, foutcode 1S119/2: cookies stond uit. Nu aangezet en ik kan weer inloggen. Hehe, ik hoor er weer bij :-).

Nu een kleine drie weken vrij, heerlijk! Lekker aanrommelen en wat studeren en veel rust nemen. En lekker naar buiten met dit mooie weer. Oppassen dat ik niet alweer teveel plannen ga maken, dan ben ik nog niet vrij, haha! 

Bolletje, maar even pas op de plaats maken dan, het ging juist zo goed met je. 

Sober, goed om te lezen dat het herstel goed gaat, ik hoop dat je hondje ook weer snel bij je kan komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Dat klinkt heel fijn @Lars, wat heb je toch fijne dochters. @bolletje hoop dat je je draai vandaag weer vindt. 

Nog even werken en dan vrij. Mezelf net weer de boosheid van mn zoon op de hals gehaald door hem te adviseren een shirt met korte mouwen aan te doen aangezien het warm wordt. Hij heeft nu woedend een trui aangetrokken. Ok prima, hij merkt het vanzelf. Adem in adem uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...