Spring naar bijdragen

18-4-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen strijders,

Welkom MIKE. Schrijf maar veel van je af hier je wordt altijd wel gelezen. O, en pak maar een bakkie om wakker te worden. Wat ga je vandaag doen kerel?

Hypertje ik zou willen dat je eens kon praten met mijn vroegere psych. die was toppie. Ik zou als ik jou was, de volgende keer wel zeggen dat je heb zitten wachten. Niet dat dat iets uitmaakt maar jij bent het wel kwijt meisie.

Weer goed geslapen en niet wakker geworden. Heerlijk. En jullie?

Vandaag wasje opruimen, en in ieder geval een waterslang tegen de muur bevestigen. En verder...……… rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen..

Bedankt bolletje.

Ik ga vandaag werken en daarna moet ik uit eten. Heb er geen zin in. Heb 5 uur geslapen en de laatste 3 uur wakker gelegen. Ben erg moe. Sliep met medicijnen altijd aan 1 stuk door dus dit is echt heel vervelend :(

Maar gelukkig heb jij wel goed geslapen. En succes met je waterslang :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :D

Welkom @MIKE261 Ik lees in je andere topic dat je erg onrustig bent, dat komt echt heel vaak voor tijdens ontwenning... zo ook het slechte slapen (helaas). Maar het wordt beter! Knap van je dat je wel werkt, ik zou zeggen denk wel goed om jezelf :) neem de tijd, rustig aan....

Fijn @bolletje dat je goed geslapen hebt, hoe gaat het met je moeheid?

Hier redelijk geslapen, ik tel eigenlijk niet meer hoe lang, wel vaak wakker geweest, maar ik voel me weer best redelijk. Af en toe zo'n paniekgevoel van een paar minuten, maar die duurde eerst vele malen langer. Al met al mag ik niet klagen na vijf weken stoppen....

Fijne zonnige dag iedereen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen :D

Welkom @MIKE261 Ik lees in je andere topic dat je erg onrustig bent, dat komt echt heel vaak voor tijdens ontwenning... zo ook het slechte slapen (helaas). Maar het wordt beter! Knap van je dat je wel werkt, ik zou zeggen denk wel goed om jezelf :) neem de tijd, rustig aan....

Hier redelijk geslapen, ik tel eigenlijk niet meer hoe lang, wel vaak wakker geweest, maar ik voel me weer best redelijk. Af en toe zo'n paniekgevoel van een paar minuten, maar die duurde eerst vele malen langer. Al met al mag ik niet klagen na vijf weken stoppen....

Fijne zonnige dag iedereen!

 

Hoi!

Klopt..., hoop dat het aan de ontwenning ligt en het beter wordt...

Ik zie dat jij na 5 weken al mooie stappen maakt, ik hoop over een paar weken ook te kunnen vertellen dat het beter gaat :)

Ook een fijn dag gewenst! (geldt ook voor iedereen trouwens haha)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen strijders,

Welkom MIKE. Schrijf maar veel van je af hier je wordt altijd wel gelezen. O, en pak maar een bakkie om wakker te worden. Wat ga je vandaag doen kerel?

Hypertje ik zou willen dat je eens kon praten met mijn vroegere psych. die was toppie. Ik zou als ik jou was, de volgende keer wel zeggen dat je heb zitten wachten. Niet dat dat iets uitmaakt maar jij bent het wel kwijt meisie.

Weer goed geslapen en niet wakker geworden. Heerlijk. En jullie?

Vandaag wasje opruimen, en in ieder geval een waterslang tegen de muur bevestigen. En verder...……… rustig aan.

Hoi lieve bolletje,

snap niet hoe zij psychiater is geworden. Ze weet zo weinig en arrogantie straalt er van af. Is beter zo

iedereen een fijne mooie avond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...