Spring naar bijdragen

Woensdag 17 april 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Fijne dag gehad. Goed overleg met de manager. Zo belangrijk! De vorige haaibaai, luisterde gewoon echt niet, al deed ze alles voor mij.Dat behoor je voor iedereen te doen, geen onderscheid. Deze man is mijn leeftijd(jaaaaa dat scheelt al een boel) Hij luistert en doet er wat mee. Terugkoppeling en op de hoogte houden. Zo hoort het ook.

Morgen lekker vrij, zo een zin in :)

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben andijvie stamppot gegeten, met spekjes en de echte rookworst van Ameh en jus getrokken van rundvlees.. Heerlijk. Ja mijn partner kan dat als enige maken, niet echt een kok in andere dingen daarom kook ik altijd. Ben/was er toch blij mee na zo een drukke dag. Veel complimenten gegeven aan hem dan zie ik hem groeien. Kan ik echt van genieten. Gaat ws de hele week andijvie stamppot worden als ik niet kook maar goed haha. Dus morgen maar zelf koken weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook andijvie stamppot maar dan met geraspte kaas erover en even in de oven onder de grill. Daarbij spaanse rundersausijs met knoflook. Dat dat Spaans is

zeg Dirk vd Broek, niet ik. Ik had ze meegenomen omdat ik ze zag liggen en het leek me wel wat. Maar of ze ze in Spanje zo eten weet ik niet.

Verder gaat het wel redelijk goed met me. Morgen met de huisarts een afbouwschema voor de pijnstillers bespreken. Ik wil er vanaf maar heb wel iets nodig

tegen de pijn in m'n schouder, arm en hand.. kijken wat de mogelijkheden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi @Kohtje.... succes, met afbouwen, en met weer een nieuw "evenwicht" vinden. Helpt zomer/warmte ook, of maakt dat voor deze aandoening niets uit? 

Hier (beetje te?)  rigoreus met de bus aan de slag gegaan. Moe, maar ook wel tevreden. En (belangrijk voor mij) ook nog, hoewel het nog niet klaar is, alle gereedschap weer keurig opgeruimd, alle onderdelen weer in elkaar gezet, en alle rommel helemaal weg. Een schoon nest vóór ik ga slapen. 

Andere keer weer verder. Niet efficient, maar gewoon wat t is. 

 

Slaap lekker, allemaal..

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu zit ik advies te geven waar ik mezelf totaal niet zelf aan kan houden. Voor een ander weet ik het altijd zo goed te brengen.

Ik was vrolijk toen ik kwam inloggen maar nu verdrietig over/om Harald. Bemerk dat ik hier ook niet als hulpverlener moet zitten maar als mezelf. Nu haal ik van alles in mijn hoofd. Als hij zich zelf maar niets gaat aandoen etc. Log nu maar beter uit, mijn hele gemoed/humeur tot op het 0 punt en dat waren mijn triggers. Lees morgen wel weer als mij dat lukt. Zeg ik nu stoer maar toch soms spieken. 

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dan wel geen dame maar ik neem wel 1 roos mee als je het goed vindt.

Moet het toch uiten en dat doe ik ook nu. Noem het over the top, kan mij niets schelen. Al 4 mensen waar ik heel goed mee omging op dit forum, pleegden zelfmoord in de afgelopen jaren. Natuurlijk gevoed door depressie en ook wel alcohol natuurlijk dan durf je alles, denk ik dan. Ik bemerk dat ik er slecht mee kan omgaan. Want dan denk ik maar ik ga toch ook door? Alsof dat ermee te maken heeft. Ga het even los laten voor nu en ik weet ook wel dat ik niemand kan tegen houden en hoeft ook niet. Maar zo voelt het nu wel even, nummer 5? Dan is het maar zo. Respect voor de keuze maar man wat voelt dit rottig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Smaragd:

Ben dan wel geen dame maar ik neem wel 1 roos mee als je het goed vindt.

Moet het toch uiten en dat doe ik ook nu. Noem het over the top, kan mij niets schelen. Al 4 mensen waar ik heel goed mee omging op dit forum, pleegden zelfmoord in de afgelopen jaren. Natuurlijk gevoed door depressie en ook wel alcohol natuurlijk dan durf je alles, denk ik dan. Ik bemerk dat ik er slecht mee kan omgaan. Want dan denk ik maar ik ga toch ook door? Alsof dat ermee te maken heeft. Ga het even los laten voor nu en ik weet ook wel dat ik niemand kan tegen houden en hoeft ook niet. Maar zo voelt het nu wel even, nummer 5? Dan is het maar zo. Respect voor de keuze maar man wat voelt dit rottig aan.

Oh lol ben je geen dame, had ik de data verkeerd in mn geheugentje zitten, ook weer rechtgezet.

Ja harald gaat door diepe dalen, dat hoort helaas een beetje bij hem maar hij komt er ook steeds weer uit. Ik heb me ook weleens zorgen gemaakt in het verleden maar ja dan staat er een hele partij zorgen middenin de woonkamer en wat doe je daar dan mee. Ze mogen niet in de grijze container. Dus dan maar optimistisch zijn :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...