Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Vol

Dinsdag 16 april 2019

Aanbevolen berichten

Snap ik @Cleo66 maar het account bestaat nog wel. Nieuw draadje is zomaar aangelegd.

Maar daar gaat het mij nu even niet om, het gaat nu om mijn. Er wordt een complete draad verwijderd met daarbij ook posts van mijn, en ik heb niks verkeerds gezegd!
Het zal wel makkelijker zijn om gewoon op 1 knop te drukken met een instelling van: "dan alles maar weg".

Zo komt deze actie op mij over en ik vind het een no go.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Cleo66:

Ik wilde proberen niet te reageren bor,  maar sorry "het" gaf mij ontzettend veel onrust en stress , dus ik ben er blij om . En ontzettend opgelucht .

Ik wil met niemand ruzie of iets dergelijks en voor mij is iedereen gelijk , maar ook ik heb grenzen blijkbaar. 

Ik vind het bewonderenswaardig hoe jullie in gesprek bleven . Iemand willen helpen is heel erg nobel . 

Ik vind echter  dat de moderators de enige juiste oplossing hebben gekozen . Ik had er erg veel last van  

Met je eens Cleo het voelde voor mij ook niet fijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Of vind je de reactie van de Rooms Katholieke gemeenschap misschien wat over de top, bedoel je dat misschien..

Tsja, de mensen liggen daar geknield op straat te bidden en staan daar huilend het Ave Maria te zingen enzo.
Terwijl intussen de paus voor de mensen bidt om "deze dramatische situatie het hoofd te kunnen bieden".
And so on... Voor "hun" is naast geschiedenis ook een belangrijke plek in rook op gegaan, zo is het natuurlijk ook weer.

Nee daar heb ik geen oordeel over want die voelen dat anders dan ik. 

Maar kathedralen gaan wel vaker in de hens. Die van Reims (had ik al gezegd dat ie veel mooier is :) ) is in zn historie al twee keer in de fik gegaan en de laatste keer hebben ze de hele dakconstructie van beton gemaakt ipv hout. De ND die staat er gewoon weer over 10 jaar. Kost misschien een paar honderd miljoen euro, nou laat het een tientje per Fransman zijn. 

Maar dan zie ik graag een nieuw design. De twin towers zijn ook niet weer identiek terug gebouwd. Maar dat doen ze vast niet :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Lars:

Met je eens Cleo het voelde voor mij ook niet fijn

Het voelde voor mij vooral heel raar. Maar om nou alles weg te kieperen is wel erg bot. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan horen ze me dat even uit te leggen waarom ze dat gaan doen dan kan ik misschien begrip opbrengen.
Op deze manier, er toevallig achter komen vind ik gewoon niet leuk.

Zacht uitgedrukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond het ook niet steeds even makkelijk hoor, ik heb ook geïnvesteerd.

Misschien ga ik een schadeclaim...

Nee hoor, grapke.;)

(alhoewel, het trekt wel kijkcijfers, er zijn nu ineens 164 gasten online:lol:)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Bor:

Ik vond het ook niet steeds even makkelijk hoor, ik heb ook geïnvesteerd.

Misschien ga ik een schadeclaim...

Nee hoor, grapke.;)

(alhoewel, het trekt wel kijkcijfers, er zijn nu ineens 164 gasten online:lol:)

Als iemand hier vraagt zijn account te verwijderen is ook alles foetsie.  Al is dat soms ook weer niet want dan staat er "gast" ipv je naam .  Ik zou dit ook graag duidelijker hebben , wat en hoe er verwijderd word. Maar dat ze een ieder die op zijn draad gereageerd heeft persoonlijk om toestemming gaan vragen,  dan is het eind zoek 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei bumperjim:

Het voelde voor mij vooral heel raar. Maar om nou alles weg te kieperen is wel erg bot. 

Vooral ook zijn extreme gedrag,  onder de noemer autisme laten vallen triggerde mij enorm.  Volgens mij was hier sprake van een narcist en niet zo'n beetje ook . En die mensen zijn er ook ,  maar verschuil je niet achter iets anders 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is geen account opgeheven, er is niemand benoemd tot "gast" , er is alleen een compleet draadje opgeheven.
Ik vraag me gewoon af waarom want dat heb ik eerder niet zo zien gebeuren.

Wat ik nu dan weer zeer apart vind is dat men nu ineens komt met vanalles, achteraf geklets terwijl men eerder blokkeerde want het was te moeilijk en verder van dat ge- blabla.
Beetje laat met je oordeel vind je niet?!

Hou het dan bij jezelf als je het te moeilijk vind, daar is niks mee maar ga niet achteraf...

Aanvulling; En het feit dat ik hierop reageer is puur omdat mij dat gevraagd is te doen door de desbetreffende persoon, ..en ik doe dat graag want ik hou hier ook niet zo van.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, laat hem / ze. Ook ik heb alles gelezen, hier en daar op gereageerd. Ik ga echt niet lopen muggenziften over het feit dat mijn berichten even goed zijn verdwenen. Deze persoon was niet echt kösjer. Of tewel geen zuivere koffie. Laat het gaan. Zucht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bus terug. Hm. Denkwerk. Wat is wijsheid. 

Onderhand weet ik dat al dat denkwerk volledig nonsense is: alleen in extreme gevallen maak je ik zo'n keus rationeel. En zelfs dan eigenlijk dus niet. 

Kortom: aan de klus met de bus. We gaan er nog een jaar voor. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 

bewerkt door jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei jopie:

Bus terug. Hm. Denkwerk. Wat is wijsheid. 

Onderhand weet ik dat al dat denkwerk volledig nonsense is: alleen in extreme gevallen maak je ik zon keus rationeel. En zelfs dan eigenlijk dus niet. 

Kortom: aan de klus met de bus. We gaan er nog een jaar voor. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 

Als je er echt vanaf wil dan verzin je wel een zgn rationele redenering dat repareren niet meer de moeite waard is. 

Als je m wil houden dan is geen moeite teveel :) 

zo is t in het huwelijk ook hè

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Joe... zo’n drukke dag hier! Gauw nog even op het dagpact want het gaat alleen zo zonder drank :)!! 

Dagpact:

Lars 

Sonnetje

@Smaragd dank je voor je lieve berichtje van gister! Dat doet me heel erg goed:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Er is geen account opgeheven, er is niemand benoemd tot "gast" , er is alleen een compleet draadje opgeheven.
Ik vraag me gewoon af waarom want dat heb ik eerder niet zo zien gebeuren.

Wat ik nu dan weer zeer apart vind is dat men nu ineens komt met vanalles, achteraf geklets terwijl men eerder blokkeerde want het was te moeilijk en verder van dat ge- blabla.
Beetje laat met je oordeel vind je niet?!

Hou het dan bij jezelf als je het te moeilijk vind, daar is niks mee maar ga niet achteraf...

Aanvulling; En het feit dat ik hierop reageer is puur omdat mij dat gevraagd is te doen door de desbetreffende persoon, ..en ik doe dat graag want ik hou hier ook niet zo van.

Ja klopt helemaal bor , jij bent geweldig en mag alles altijd tegen alles en iedereen ventileren en ik ben een achterbaks,  hypocriet misbaksel dat ik uiteindelijk nu pas durf te zeggen wat ik al de hele tijd wilde zeggen maar ik me niet sterk genoeg voelde   om dit soort commentaar om mijn oren te krijgen .  Ik wilde graag zeggen hoe ik erover dacht en dat heb ik nu gedaan.  

Je neemt het altijd op voor diegenen die zich "misdragen " op dit forum en diegenen die in mijn  ogen dit forum draaiende houden krijgen er als ze niet uitkijken genadig van langs van jou . Ik kan dit gedrag niet goed plaatsen maar  heb door schade en schande geleerd mijn mening meestal voor me te houden . Omdat vaak is gebleken dat ik de wereld anders waarneem als de meerderheid . 

Maar helaas ben ik ook maar een mens en af en toe uit ik ook mijn frustratie, al hou jij daar dan niet van 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een opwinding...meiden toch...:heart:

Jij snapt t @bumperjim :)

Slijpschijf gepakt en bezig. We gaan door. Dakgoot (rot) eraf, nieuwe met polyester erop. Dat kan ik nog net zelf... al zit t nu al wel overal en ben ik natuurlijk ook in mijn goede broek begonnen. Tja....das nu een werkbroek geworden.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...