Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 april 2019


Vol

Aanbevolen berichten

Ach, laat hem / ze. Ook ik heb alles gelezen, hier en daar op gereageerd. Ik ga echt niet lopen muggenziften over het feit dat mijn berichten even goed zijn verdwenen. Deze persoon was niet echt kösjer. Of tewel geen zuivere koffie. Laat het gaan. Zucht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bus terug. Hm. Denkwerk. Wat is wijsheid. 

Onderhand weet ik dat al dat denkwerk volledig nonsense is: alleen in extreme gevallen maak je ik zo'n keus rationeel. En zelfs dan eigenlijk dus niet. 

Kortom: aan de klus met de bus. We gaan er nog een jaar voor. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei jopie:

Bus terug. Hm. Denkwerk. Wat is wijsheid. 

Onderhand weet ik dat al dat denkwerk volledig nonsense is: alleen in extreme gevallen maak je ik zon keus rationeel. En zelfs dan eigenlijk dus niet. 

Kortom: aan de klus met de bus. We gaan er nog een jaar voor. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 

Als je er echt vanaf wil dan verzin je wel een zgn rationele redenering dat repareren niet meer de moeite waard is. 

Als je m wil houden dan is geen moeite teveel :) 

zo is t in het huwelijk ook hè

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een opwinding...meiden toch...:heart:

Jij snapt t @bumperjim :)

Slijpschijf gepakt en bezig. We gaan door. Dakgoot (rot) eraf, nieuwe met polyester erop. Dat kan ik nog net zelf... al zit t nu al wel overal en ben ik natuurlijk ook in mijn goede broek begonnen. Tja....das nu een werkbroek geworden.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Senna33:

Ja, natuurlijk. Nu een beetje lopen muggenziften over wat laatvouten. Geeft meteen een beetje een beeld over jullie daginvulling :D Dan ben je in mijn ogen behoorlijk diep gezonken. Anyway, daar ging het niet over. 

Waarom zo fel? Dat iemand zijn humor jou niet aanspreekt kan gebeuren, ik vond het wel grappig. En om nu met zijn allen zo negatief te doen,  daar wordt wordt de boel niet gezellig van.  Dus een grapje op zijn tijd... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was heel laat thuis, na mijn avonddienst. Die avonddiensten zijn bijna niet meer te doen. Ik blijf de rust zelve(uiterlijk) maar van binnen kook ik dan. Dus aan het einde van mijn hectische dienst nog alle rapportages/administratie gaan doen. Moet wel, heel belangrijk omdat de volgende dag, de artsen/psychologen/fysio/ergo dingen moeten gaan oppakken. Dat kan niet zonder terugkoppeling. Maar ben net gek ook, maar dat is je verantwoordelijkheidsgevoel. Schrijf ook echt de 12  uren die ik heb gewerkt. Dat heb ik wel geleerd. Zo zit ik dus al meteen bijna aan mijn weekcontract uren.  Werk natuurlijk meer dan de contracturen, levert vrije tijd en als ik wil meer geld op. Beiden zijn altijd welkom :)

En alles nalezend vandaag. Ja hier kon je opwachten, dat doet een teveel aan drank. Ik deed dat ook met heel veel drank op. Autisme kan een trigger zijn om nog meer te gaan drinken door het teveel aan prikkels. Maar uiteindelijk is het wel de drank die het doet, dus kun je je niet achter het autisme verschuilen. Zo denk ik erover. Er bestond geen realiteit meer. Ja wel de volgende dag van het ontnuchteren. De realiteit hel.

Moet zeggen mag iedereen op het moment hier, ik snap alle kanten. En ja ik heb ook geprobeerd te helpen, was zo herkenbaar voor mij. Dat mijn bijdrages weg zijn, kan ik niet wakker om liggen. En laten we eerlijk zijn, hij was echt aan het hacken. Hij was er eerlijk over. Heeft hij de draad zelf niet weg gehaald? Kan ook nog natuurlijk.

En @Cleo66 je bent zeker geen misbaksel. Integendeel, een lieverd met haar hart op de goede plek. 

En @Lars jij was degene die het voor mij opnam, die bewuste verschrikkelijke nacht met hem, ben je er nog steeds heel dankbaar voor.! Ik dacht dat het aan mezelf lag, zo ga je nog denken ook. Tactive complimenteerde mij nog maar ik liet me teveel meeslepen en terecht de ban. Kon mij niet meer inhouden, ging veels te ver.. Bedankt dat je er toen was, wat was ik blij daarmee.

@Senna33 jij bent ook openminded. Echt ook geprobeerd jij. Lees je zo graag en zo fijn dat ik je ook las daar. Top van je, siert je echt. Gaat het wel goed met je? Lees soms teveel spanning maar goed kan ook aan mij liggen hoor.

En @Bor, ik snap je gevoel natuurlijk wel. Maar we hebben gedaan wat wij konden doen. Wie weet komt er bij de ander daardoor nog wat meer inzichten/reflectie whatever. Je weet maar nooit, daar deed ik het voor. Ik zou zelf ook zo geholpen willen worden, toen ik zo was. Maar misschien is de tijd nog niet rijp kan zo maar. Moeten we ook maar respecteren. Ik snap wel dat Tactive dit ook niet kon toelaten, kon ook echt niet. wij hebben meteen een ban denk ik haha.

En mocht Gezondworden nog meelezen...........Je bent echt een leuke vent. Je voornemens zijn goed. De kwade verbitterde en vooral bezeten(dat vond ik echt eng eerlijk gezegd) dronk die jij over je heen krijgt niet maar blijf doorgaan met je voornemens. Sowieso knap dat je na een nacht van veel drinken, de volgende dag niets drinkt. Geeft wel aan dat je het anders wil gaan doen en gezonder wil gaan worden hierin.  Ga voor je tuin en wat je al hebt bereikt. Wens je alle goeds! En ik blijf je dagboek lezen, daarin zie ik een zeer oprecht mens die weet wat hij wil.....en nu werken aan de uitvoering. Maar dat kun jij zeker, alle vertrouwen in.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...