Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 13-4-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie s'morgens,

Eerst even onze Kaida een supergrote knuffel geven wat dat heeft ze dik en dubbel verdiend. :lips:xxxx

Verder was ik gisteren weer kapot. Begin nu toch te twijfelen of dit nog te maken kan hebben met het stoppen van Lora. 1 1/2 jaar geleden. Nou doe ik nog veel te veel, das waar maar dat dat er zo in kan hakken?

Gisteren om 20.45 in bed gedoken en geslapen tot 7.30. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaahhhh dank je lieve @bolletje :heart: Doet me goed!!! Hele dikke knuffel terug, altijd positief en vooral vrolijk en lief mens!! Blijf jij ook aan je grenzen denken lieverd? Stuiterbolletje ;)

Er gebeurt hier iets raars... Ik heb afgelopen nacht wéér doorgeslapen! Ik heb de medicatie inname qua tijdstip veranderd. Wat betekent dat ik de dia alleen savonds neem en niet meer in 2 keer in de nacht. Dat gaat nu dus 2 nachten zo goed dat ik de zopiclon helemaal niet gehad heb! Als dit doorzet dan ben ik klaar met de zopiclon! Huh??? Hahaha ben voorzichtig positief! Want die zopi is echt troep (wat niet...) om van af te komen! 

De griep begint langzaam aan iets terug te trekken. Heb iets meer lucht, maar nog steeds zooooo verschrikkelijk moe! 

Fijn weekend allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie s'morgens,

Eerst even onze Kaida een supergrote knuffel geven wat dat heeft ze dik en dubbel verdiend. :lips:xxxx

Verder was ik gisteren weer kapot. Begin nu toch te twijfelen of dit nog te maken kan hebben met het stoppen van Lora. 1 1/2 jaar geleden. Nou doe ik nog veel te veel, das waar maar dat dat er zo in kan hakken?

Gisteren om 20.45 in bed gedoken en geslapen tot 7.30. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen.

 

Ha lieve @bolletje,

Je weet doorgaans pas achteraf dat je te veel hebt gedaan. Ik ben nu ook 15 maanden Loravrij en ik merk het soms ook. Het gekke is dat ik soms veel doen en absoluut geen last heb en soms heb ik last van vermoeidheid of onrust terwijl het lijkt alsof ik niet te veel heb gedaan. Totaal onvoorspelbaar wat dat betreft. Als je bij jezelf een patro0on herkent kun je er rekening mee houden. Jij maakt wel lange nachten, je zult het nodig hebben, maar prima dat dat lukt! 

Ik heb vandaag een rustige dag, maar dat vind ik moeilijker dan wanneer ik een "programma" heb. Maar eens kijken wat ik ga doen vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kaida74:

Aaahhhh dank je lieve @bolletje :heart: Doet me goed!!! Hele dikke knuffel terug, altijd positief en vooral vrolijk en lief mens!! Blijf jij ook aan je grenzen denken lieverd? Stuiterbolletje ;)

Er gebeurt hier iets raars... Ik heb afgelopen nacht wéér doorgeslapen! Ik heb de medicatie inname qua tijdstip veranderd. Wat betekent dat ik de dia alleen savonds neem en niet meer in 2 keer in de nacht. Dat gaat nu dus 2 nachten zo goed dat ik de zopiclon helemaal niet gehad heb! Als dit doorzet dan ben ik klaar met de zopiclon! Huh??? Hahaha ben voorzichtig positief! Want die zopi is echt troep (wat niet...) om van af te komen! 

De griep begint langzaam aan iets terug te trekken. Heb iets meer lucht, maar nog steeds zooooo verschrikkelijk moe! 

Fijn weekend allemaal!

 

Wat een goed bericht, @Kaida74! Je hebt de Zopiclon niet gehad vannacht? Dat is een geweldige stap! Straks heb je alleen de Diazepam nog. Ik denk overigens dat je de Diazepam sowieso niet 2 keer in de nacht hoeft te nemen, omdat Diazepam een lange halfwaardetijd heeft. Met andere woorden: als je het voor het slapen inneemt moet je dat de hele nacht ondersteunen. 

Je bent natuurlijk gewend om ten tijde van de Zopiclon op meerdere tijdstippen iets in te nemen, maar dat is bij Diazepam niet nodig en zelfs niet logisch. 
Goed op weg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Cyclad58:

Wat een goed bericht, @Kaida74! Je hebt de Zopiclon niet gehad vannacht? Dat is een geweldige stap! Straks heb je alleen de Diazepam nog. Ik denk overigens dat je de Diazepam sowieso niet 2 keer in de nacht hoeft te nemen, omdat Diazepam een lange halfwaardetijd heeft. Met andere woorden: als je het voor het slapen inneemt moet je dat de hele nacht ondersteunen. 

Je bent natuurlijk gewend om ten tijde van de Zopiclon op meerdere tijdstippen iets in te nemen, maar dat is bij Diazepam niet nodig en zelfs niet logisch. 
Goed op weg! 

Nee en gisteren ook niet! :) Whiehoe!!

Ik zat op een halve zopiclon halverwege de nacht en 10 mg dia op advies van de GGZ arts. Maar ik heb gisteren én eergisteren dus de dia (20 mg) in een keer genomen waardoor ik dus blijkbaar opeens weer doorslaap. Terwijl ik dacht dat de dia niet meer werkte. Stom toeval dat ik er zo achter ben gekomen, maar het kwam deels ook door de griep, slaapgebrek en frustratie. Ik wilde een wel weer eens een flinke ruk maken en heb toen de hele dosis voor de nacht genomen en dit is het resultaat! Noujaaaaa! Ik hoop echt zooooo dat het doorzet. Dan ben ik eerder dan verwacht van de zopiclon af!! 

Ik lees niet zoveel meer hier, maar hoe gaat het met jou lieverd? Hoop dat je je dag kunt vullen met leuke dingen! :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Nee en gisteren ook niet! :) Whiehoe!!

Ik zat op een halve zopiclon halverwege de nacht en 10 mg dia op advies van de GGZ arts. Maar ik heb gisteren én eergisteren dus de dia (20 mg) in een keer genomen waardoor ik dus blijkbaar opeens weer doorslaap. Terwijl ik dacht dat de dia niet meer werkte. Stom toeval dat ik er zo achter ben gekomen, maar het kwam deels ook door de griep, slaapgebrek en frustratie. Ik wilde een wel weer eens een flinke ruk maken en heb toen de hele dosis voor de nacht genomen en dit is het resultaat! Noujaaaaa! Ik hoop echt zooooo dat het doorzet. Dan ben ik eerder dan verwacht van de zopiclon af!! 

Ik lees niet zoveel meer hier, maar hoe gaat het met jou lieverd? Hoop dat je je dag kunt vullen met leuke dingen! :heart: 

Het gaat nog niet echt lekker met mij. Ik blijf erg onrustig, bij de groepstherapie komt er toch veel los. Oxazepam nu op 2,5 mg, daar ben ik bijna weer vanaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie s'morgens,

Eerst even onze Kaida een supergrote knuffel geven wat dat heeft ze dik en dubbel verdiend. :lips:xxxx

Verder was ik gisteren weer kapot. Begin nu toch te twijfelen of dit nog te maken kan hebben met het stoppen van Lora. 1 1/2 jaar geleden. Nou doe ik nog veel te veel, das waar maar dat dat er zo in kan hakken?

Gisteren om 20.45 in bed gedoken en geslapen tot 7.30. Dit weekend maar eens echt rustig aan doen.

 

Hoi Bolletje ,

weet je je hebt een herseninfarct gehad , wij hebben dat niet eens gehad en onze hersenen hebben het moeilijk. Dus dat hoort er allemaal nog bij denk ik :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kaida74:

Nee en gisteren ook niet! :) Whiehoe!!

Ik zat op een halve zopiclon halverwege de nacht en 10 mg dia op advies van de GGZ arts. Maar ik heb gisteren én eergisteren dus de dia (20 mg) in een keer genomen waardoor ik dus blijkbaar opeens weer doorslaap. Terwijl ik dacht dat de dia niet meer werkte. Stom toeval dat ik er zo achter ben gekomen, maar het kwam deels ook door de griep, slaapgebrek en frustratie. Ik wilde een wel weer eens een flinke ruk maken en heb toen de hele dosis voor de nacht genomen en dit is het resultaat! Noujaaaaa! Ik hoop echt zooooo dat het doorzet. Dan ben ik eerder dan verwacht van de zopiclon af!! 

Ik lees niet zoveel meer hier, maar hoe gaat het met jou lieverd? Hoop dat je je dag kunt vullen met leuke dingen! :heart: 

Hey @Kaida74

superfijn voor je ! Hoop dat je snel van die rotzooi af bent 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

ik zit nu op 0.015 g diazepam. Is echt bijna niets meer maar ik bouw gewoon echt langzaam af omdat ik voel dat ik dit beter op kan vangen. Hoop eind deze maand de sprong naar 0 te wagen . 

Wat ik nu van de afbouw heb zijn : soort van opvliegers , ene moment zo koud ander moment te warm heb ik echt warme rode wangen. Tintelingen in vingers en tenen. Smorgens onrustig gevoel bij opstaan trekt wel later op de dag weg. En ontzettend veel aangekomen maar dat komt door de citalopram. 

Liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletjehoop dat het snel opknapt lieverd. of je teveel doet en je eigen signalen negeert kan je denk ik vooral goed zelf bepalen.

@Kaida74super blij voor je lieverd! Misschien gewoon zo doorgaan. Zal je nachtrust ten goede komen denk ik, want zo'n nacht dosis is eigenlijk heel onnatuurlijk voor je lichaam... opstaan en wakker worden om medicatie in te nemen is een tijdelijk noodzakelijk kwaad, maar als je dat kan skippen zou ik het zeker snel doen! Fingers crossed voor je!

@Cyclad58 Het geeft niet als het even niet goed gaat Ad. Neem de rust die je nodig hebt, gooi alles eruit met therapie, wees zo eerlijk mogelijk naar jezelf, zonder weg te kruipen voor de naakte waarheid. Hoe meer je open kijken naar wat er speelt, de meer je ook de antwoorden zal krijgen uit jezelf ( en in de groep misschien) in hoe je dingen anders kan gaan doen. Fijn dat de oxazepam er nu bijna af is. Je hebt het ook niet nodig ;-).... Weet je, ik heb intussen geleerd dat het een misverstand is dat we in het leven altijd gelukkig moeten zijn, of dat het altijd goed moet gaan. Misschien gaat het daar wel helemaal niet om.  Ik heb respect gekregen voor het leven zoals het is, met grillen en pijn en zoeken en leed, met vreugde plezier en gezelligheid. Het is 1 pakket. Mooi weer spelen, hogere verwachtingen van jezelf dan nodig...deze komen in botsing met je eigen levensenergie en je ware 'ik' . Ik hoop dat je de balans zal vinden in jezelf. En dat mag beste even duren en mag ook best moeilijk zijn. Dat is niet leuk om mee te maken, maar misschien hoeft dat ook niet. Dikke bemoedigende knuffel voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Cyclad58:

Het gaat nog niet echt lekker met mij. Ik blijf erg onrustig, bij de groepstherapie komt er toch veel los. Oxazepam nu op 2,5 mg, daar ben ik bijna weer vanaf. 

Ach lieverd wat naar om te horen! Wel knap dat je bijna van de oxa af bent!! Dikke knuffel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...