Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 12-4-2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen toppers! 

Goede nacht gehad?? Ik hoop het wel :)

Ik gelukkig redelijk geslapen na zo'n intensieve dag...wel weer onrustig/nerveus wakker geworden, ook wat depri en kortademig, dat laatste had ik al een tijd geen last meer van, maar goed het zal ook wel weer weggaan... Nou nu eerst maar eens even douchen... Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

@EefjeJ, wat fijn dat je redelijk geslapen hebt. Hoop dat je ook een redelijke dag hebt. 

Ik ga al een paar dagen best ok. Nu hopen dat t even zo blijft. Gisteren weer niet gebeld door de psychiater, hoe verrassend, grrrr. Woensdag heb ik een afspraak. Wordt dus nu al zeker 2 weken later beginnen met de dia. Heb min of meer al voor mezelf besloten dat ik pas na de meivakantie van de kinderen ga overstappen. Ik voel me nu redelijk en t risico is me te groot om 1 week voor de vakantie over te stappen en toch last van de overstap te hebben. Dan vallen 2 weken vakantie in t 100..... Al met al dus een maand later overstappen. Baal er van, maar probeer te relativeren. Wat is nu een maand extra afbouwen op een heel jaar. Tja, moet t naar zo bekijken. 

Fijne dag allen

Liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, weer een update van mij.

Hier gaat het niet zo goed helaas. Heb een fikse griep te pakken. Ben zelfs naar het ziekenhuis geweest omdat de huisarts dacht dat ik een longontsteking of longembolie had. Gelukkig allebei niet, maar zooooo benauwd!! En dat uit zich bij mij in hyperventilatie. Een puf gekregen, maar die helpt niet echt. Krijg geen antibiotica, ondanks dat de ontstekingscellen hoger waren. (Nog nét binnen normaal waarden) Reden die de huisarts gaf is dat mijn weerstand al zo slecht is en de antibiotica het verder naar beneden zou halen. Snap ik wel. Uitzieken en me laten verzorgen! Maar pffff wat voel ik me *piep*! Mijn vriend heeft me (zittend op een krukje) moeten helpen met douchen. Ik heb geen energie. Hij kookt voor me en mijn kids helpen gelukkig ook voor zover het lukt. Dus er wordt wel goed voor me gezorgd gelukkig. Ik slaap bizar slecht! Behalve afgelopen nacht. Ik heb 7 uur aan een stuk geslapen!! De afgelopen weken was het weer elke anderhalf uur wakker en max 4 uur slaap op een nacht. Dus deze nacht pakken ze me niet meer af!

Nu het goede nieuws: ik ben bijna van de zopiclon af! Zit nu op een halve tablet. En doordat ik vannacht lang geslapen heb, heb ik deze dag de dosis overgeslagen!  Nog even en ik kan met de afbouw van de diazepam beginnen! 

Verder veel onbegrip bij/van het UWV. Zelfs mijn huisarts en GGZ arts snappen we niks van! Rapport van de  hoofdbehandelaar staat lijnrecht tegenover het besluit van het UWV! Heb me ziek gemeld (dat kan als je in de WW zit blijkbaar) dus nu rustig aansterken van die nare griep (hij kickt er dubbel zo hard in tijdens de ontwenning) en dan verder zien... De Werkplein coach die me is toegewezen is wel erg begripvol gelukkig!

Alvast een fijn weekend allemaal! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...