Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 10-4-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Hier nog eens een berichtje van mij. Nu inmiddels 20 maanden op 0mg ......en ik kan jullie verzekeren het gaat allemaal voorbij.

Zelf ben ik erg blij ook dankbaar dat het is gelukt, was niet gemakkelijk maar wel te doen achteraf gezien dan.

Het herstel van mijn hersenen wat ik in mijn laatste bericht melde zet onverminderd door. Dus ook je hersenen herstellen volledig al begon dit bij mij pas toen ik zo rond de 16 maanden op 0mg zat. Daarvoor kon ik dat niet echt merken maar de laatste 4 maanden is er enorm veel terug gekomen....100% is het nog niet maar dat komt wel ik ben daar inmiddels van overtuigd.

Verder geen problemen meer......

Mensen hou vol.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mito wat super fijn om dit te lezen ,  dit geeft de burger moed . Ik ben nu 17 maanden op de nul . Ben helaas nog niet klachten vrij heb nog erg veel last van nekspieren soort zenuwpijntjes.  Nog vergeetachtig ,  druk op de oren .etc. Wat super fijn dat je dit goeie bericht met ons hebt gedeeld . Ik durf niet meer zoveel op de site te zetten omdat ik zo bang ben dat ik mensen ontmoedig,Maar ik ben zo strijders,wij gaan er allemaal komen daar blijven we vanuit gaan. Hoe moeilijk het soms ook is  te  geloven .Het vertrouwen dat je eigen lichaam  ook zover kan komen .Lieve allemaal heel veel kracht sterkte en moed gewenst  om door dit proces heen te komen..

 Heel veel liefs van Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dis  ja zeg dat wel met vallen en opstaan dat is echt de ontwenning . Elke dag iets anders . De nekspieren is echt een rot gevoel en een trekkend gevoel in de nek heb jij dat ook ????? En ik ben ook overgevoelig voor geluid de ene dag erger dan de ander . nou fijn voor jou dat het al beter voelt als een jaar geleden . Hart ritmestoornissen heb ik ook gehad en daarvoor op de eerste hulp in het ziekenhuis gekomen maar niets  bijzonders bijzonders aan de hand dus duidelijk ben zo gerelateerd !!!!

 Liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Eleo31 en @Dis

gebruiken jullie ook magnesium? 

Ik heb ook heel erg last gehad van hartklachten; tachycardie, extra systolen, ook klachten die heel erg leken op boezemfibrileren, heel krachtig slaan, van alles eigenlijk. Op gegeven moment werd het echt heel erg en eng. Toen moest ik nog 2 weken afbouwen. Toen ben ik weer begonnen met magnesiumcitraat en werd het na een paar dagen al minder. Ik heb echt het idee dat dat helpt. Ik heb nu nog wel af en toe dat mijn hart wat sneller slaat en harder bonst maar pols blijft wel onder de 100 slagen pm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Eleo31:

@Annie87 ik gebruik ook magnesium hele tijd , mijn hartslag is ook weer onder de 100  bloed druk wisselt nogal . Heb nu sinds een paar dagen  behoorlijk diarree van dat van de magnesium komen weet iemand dat ?

Welke magnesium soort gebruik je? Daar kan het nogal aan liggen. Mijn moeder had deze klachten ook ze gebruikte magnesiumoxide. Dat is geen goede. 

Hier vind je meer info: https://www.gezondheidsnet.nl/vitamines-en-mineralen/magnesium-de-ene-soort-is-de-andere-niet

ik gebruik de citraat vorm. Mijn moeder nu ook en geen bijwerkingen meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Annie87:

Welke magnesium soort gebruik je? Daar kan het nogal aan liggen. Mijn moeder had deze klachten ook ze gebruikte magnesiumoxide. Dat is geen goede. 

Hier vind je meer info: https://www.gezondheidsnet.nl/vitamines-en-mineralen/magnesium-de-ene-soort-is-de-andere-niet

ik gebruik de citraat vorm. Mijn moeder nu ook en geen bijwerkingen meer. 

 Nee deze magnesium dus citaat Heb ik niet dan ga ik naar opzoek hartstikke bedankt voor je reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai iedereen

@mito Bedankt voor je bemoedigende woorden :) fijn dat het zo goed gaat!

@Dis die druk in je hoofd, zit dat ook rondom je ogen? Dat ervaar ik nu met regelmaat...vooral druk bij mijn neus en jukbeenderen...

@Eleo31 Die trekkende nekspieren heb ik ook last van helaas, bij mij gaat het vanaf mijn schouders naar mijn achterhoofd. Ook mijn kaakspieren zijn gevoelig... Ik had er continue hoofdpijn van. Afgelopen maandag is het losgemaakt, dit was pijnlijk, maar tot nog toe amper hoofdpijn :D

@Annie87 hoe gaat het vandaag met je?

@Cyclad58 Vraag me af hoe het met jou gaat en met het slapen?

en uiteraard hoe is het met de rest?? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Eleo31:

 Nee deze magnesium dus citaat Heb ik niet dan ga ik naar opzoek hartstikke bedankt voor je reactie

Geen dank, grote kans dat als je een switch maakt naar de juiste magnesium, dat je dan geen maag/darmklachten meer hebt. Zelf gebruik ik ook magnesium vlokken voor in bad en magnesium spray. Het schijnt via onze huid nog beter opneembaar te zijn. Ik gebruik de magnesium citraat van de tuinen eigen merk. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Annie87:

Geen dank, grote kans dat als je een switch maakt naar de juiste magnesium, dat je dan geen maag/darmklachten meer hebt. Zelf gebruik ik ook magnesium vlokken voor in bad en magnesium spray. Het schijnt via onze huid nog beter opneembaar te zijn. Ik gebruik de magnesium citraat van de tuinen eigen merk. 

 

Dank je Annie hele goede tipsDank je Annie hele goede tips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei EefjeJ:

Hai iedereen

@mito Bedankt voor je bemoedigende woorden :) fijn dat het zo goed gaat!

@Dis die druk in je hoofd, zit dat ook rondom je ogen? Dat ervaar ik nu met regelmaat...vooral druk bij mijn neus en jukbeenderen...

@Eleo31 Die trekkende nekspieren heb ik ook last van helaas, bij mij gaat het vanaf mijn schouders naar mijn achterhoofd. Ook mijn kaakspieren zijn gevoelig... Ik had er continue hoofdpijn van. Afgelopen maandag is het losgemaakt, dit was pijnlijk, maar tot nog toe amper hoofdpijn :D

@Annie87 hoe gaat het vandaag met je?

@Cyclad58 Vraag me af hoe het met jou gaat en met het slapen?

en uiteraard hoe is het met de rest?? :)

@Dis de druk die ik voel wisselt heel sterk de ene dag op rond mijn oren . Soms ook rond om mijn neus en gevoel dat Nee neusverstopt zit en niet echt zo is .Ook mijn kaak is vaak gespannen.. wat ik ook nog heel sterk zijn gespannen spieren en een heel zwaar gevoel in mijn lichaam .Ook herkenbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Eleo31:

@EefjeJ

 Klopt ik heb dat ook van schouders naar achter hoofd , een soort drukkend gevoel op de schedel rand .Door wie wat voor iemand heb jij het los laten maken?           Groetjes  Eleo

Ze is mijn ontspannings en ademhalings therapeute, maar ze kan ook sportmassage en triggerpoint massage en dat heeft ze gedaan. Ze adviseerde om dan inderdaad wat vaker één van die massages te doen of evt dry needling bij de fysio. Ik ga zelf wel om de week naar een masseur, maar dat is meer ontspanning en dit was echt wat hardhandiger :P niet heel prettig op sommige momenten, maar het werkt blijkbaar wel :D

Dat zware gevoel ken ik denk ik niet, tenminste ik heb wel hele slappe zware benen en armen...afgelopen nacht ook slecht geslapen en dan lijkt het wel erger te zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei EefjeJ:

Ze is mijn ontspannings en ademhalings therapeute, maar ze kan ook sportmassage en triggerpoint massage en dat heeft ze gedaan. Ze adviseerde om dan inderdaad wat vaker één van die massages te doen of evt dry needling bij de fysio. Ik ga zelf wel om de week naar een masseur, maar dat is meer ontspanning en dit was echt wat hardhandiger :P niet heel prettig op sommige momenten, maar het werkt blijkbaar wel :D

Dat zware gevoel ken ik denk ik niet, tenminste ik heb wel hele slappe zware benen en armen...afgelopen nacht ook slecht geslapen en dan lijkt het wel erger te zijn...

 Ja dat klopt vooral je benen alsof ze in de grond gezogen worden ook de armen voelen zwaar aan inderdaad . Ik weet natuurlijk niet waar je woont die therapeute van jou toevallig in de buurt van Utrecht ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Eleo31:

 Ja dat klopt vooral je benen alsof ze in de grond gezogen worden ook de armen voelen zwaar aan inderdaad . Ik weet natuurlijk niet waar je woont die therapeute van jou toevallig in de buurt van Utrecht ?

Nee helaas ze werkt in Hoorn... Maar er zijn genoeg fysio's die ook triggerpoint massages doen of sportmassage :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief Cyclad.

Ik ben vandaag 3x naar bed geweest en wat gerust. Alleen ben ik nog steeds moe. Het herstellen van moeheid gaat na een herseninfarct gewoon 2x zo langzaam. Normaal heb je na een nacht voldoende bijgetankt en zit je weer op 100%. Iemand met een h. letsel tankt maar voor 50% bij. Nou als je een beetje dol doet ben je die 50% na een paar uur al weer kwijt. Dat vergeet ik nog al eens  muts die ik ben ik  :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei EefjeJ:

Hai iedereen

@mito Bedankt voor je bemoedigende woorden :) fijn dat het zo goed gaat!

@Dis die druk in je hoofd, zit dat ook rondom je ogen? Dat ervaar ik nu met regelmaat...vooral druk bij mijn neus en jukbeenderen...

@Eleo31 Die trekkende nekspieren heb ik ook last van helaas, bij mij gaat het vanaf mijn schouders naar mijn achterhoofd. Ook mijn kaakspieren zijn gevoelig... Ik had er continue hoofdpijn van. Afgelopen maandag is het losgemaakt, dit was pijnlijk, maar tot nog toe amper hoofdpijn :D

@Annie87 hoe gaat het vandaag met je?

@Cyclad58 Vraag me af hoe het met jou gaat en met het slapen?

en uiteraard hoe is het met de rest?? :)

Het slapen gaat goed, @EefjeJ. Tussen de 6 en 7 uur per nacht, daar mopper ik niet over. Nog niet helemaal van de  af, nu nog 5 mg. Wil deze week toch echt die laatste stap zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Ga dadelijk terug naar bed. Ben een beetje moe.

Gaat het weer een beetje Bol? Zorg maar goed voor jezelf hoor!!

12 uur geleden zei Eleo31:

@mito wat super fijn om dit te lezen ,  dit geeft de burger moed . Ik ben nu 17 maanden op de nul . Ben helaas nog niet klachten vrij heb nog erg veel last van nekspieren soort zenuwpijntjes.  Nog vergeetachtig ,  druk op de oren .etc. Wat super fijn dat je dit goeie bericht met ons hebt gedeeld . Ik durf niet meer zoveel op de site te zetten omdat ik zo bang ben dat ik mensen ontmoedig,Maar ik ben zo strijders,wij gaan er allemaal komen daar blijven we vanuit gaan. Hoe moeilijk het soms ook is  te  geloven .Het vertrouwen dat je eigen lichaam  ook zover kan komen .Lieve allemaal heel veel kracht sterkte en moed gewenst  om door dit proces heen te komen..

 Heel veel liefs van Eleo

Altijd delen hoor Eleo, maar ik heb er  dan ook zeker vertrouwen in dat je gaat genezen! Langzaam maar zeker!

10 uur geleden zei Eleo31:

@Annie87 ik gebruik ook magnesium hele tijd , mijn hartslag is ook weer onder de 100  bloed druk wisselt nogal . Heb nu sinds een paar dagen  behoorlijk diarree van dat van de magnesium komen weet iemand dat ?

magnesium is zeker iets wat diaree kan geven, als je lichaam te veel krijgt is dat de methode om het weg te werken. Er zijn inderdaad ook verschillende vormen van magnesium met verschillende opbouw in moleculen. De ene is beter op te nemen voor het lichaam dan de ander.

@Cyclad58zet em op broer, je kan het! Hoe gaat het met de groepstherapie? Kost het veel energie, vind je het 'leuk' ? Leer je al wat dingen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...