Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 april 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

De weken, @Yvonne? De máanden, goh wat gaat het toch snel.....

Zon hier, zon en fris. En stil. Vogels en heel af en toe een trein in de verte. 

Morgen om de tafel over het huis. Financiele plaatje, akternatieven bekijken, maar alles uiteraard tegen het licht van het belang van de kleintjes. Ik ben redelijk rustig nu, nu ik me erbij neergelegd heb dat (als het moet) mijn volledige spaargeld er gewoon in gaat.

Noem t slap, maar ik kán  het niet anders aangaan. De 10000 euro die ik gespaard had betekent bijna 1,5 jaar langer stabiliteit.

Maar wellicht zijn er betere alternatieven, of helpt ook dit niet. Dat kan, en dat zij dan zo. Maar aan mij zal het njiet liggen. 

Maar.... t is wel weer outofthebox-denken pur sang allemaal. Pff. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Jeetje jopie, wat een bedrag om "kwijt" te raken. Maar wat fijn eigenlijk ook dat je op die manier de helpende hand kan bieden wanneer het het hardst nodig is. "Slap" zou ik dat niet noemen overigens 

Ik ben aan het werk maar kan me er gewoon niet toe zetten. Overzie de puinhoop even niet geloof ik:huh:.

Dus even forummen maar. Kopje thee iemand? Én weer verder. Stap voor stap, één voor één. Het wordt vanzelf drie uur:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook. Vanochtend moest ik de voorruit krabben maar tegen het eind vd middag moet het 16 graden worden. Dan staat de mountainbike op het programma :) 

Hondje heeft dr wandeling vanochtend vroeg alweer gehad inclusief zwemmen bij anderhalve graad, tzou voor mij niet hoeven maar het is haar passie. Die laat zelfs een kudde schapen voor wat ie is (dat was eerder deze week, ze gebruiken hier schapen om af en toe de rivieroevers te maaien) als er water in de buurt is gaat ze eerder het water in.

Met de burnout gaat het goed. Ik voel dat ik de stresshormonen (cortisol) nou wel kwijt ben (uitgepist?) alleen nu moet het koppie zich blijven houden aan de nieuwe regel "slow the $&@# down!"

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...